Συμμετοχή σε δύο έργα ΣΔΙΤ για την αναβάθμιση των οδικών υποδομών σε Νοτιοδυτική Πελοπόννησο και Κρήτη έχει η Intrakat.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, παρουσία του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 23/04/23, στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου, η υπογραφή σύμβασης ΣΔΙΤ μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών και της κοινοπραξίας «ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Intrakat – AKΤΩΡ Παραχωρήσεις». Η σύμβαση ύψους 276,8 εκατ. ευρώ αφορά στη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) και, ειδικότερα, του τμήματος Χερσονήσου – Μαλίων – Νεάπολης.
Το νέο τμήμα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, πέντε ανισόπεδους κόμβους και επτά σήραγγες, γέφυρες, ανισόπεδες διαβάσεις, αποχετευτικά και αντιπλημμυρικά έργα, ηλεκτροφωτισμό και συστήματα οδικής ασφάλειας.
Ελλάκτωρ: Η πώληση της Άκτωρ εξασφάλισε την έγκριση των μετόχων
Οδικός άξονας
Ο -κομβικής σημασίας- οδικός άξονας συνολικού μήκους 22,5 χλμ. συμπεριλαμβάνεται στο αναπτυξιακό σχέδιο το οποίο αναμένεται να αλλάξει το νησί ως το 2030. Είναι ένας υπερσύγχρονος, ασφαλής αυτοκινητόδρομος, ο οποίος θα ενισχύσει τη δυναμική του νησιού αφού θα συνεισφέρει σημαντικά στην ταχύτερη μετακίνηση των κατοίκων και των χιλιάδων τουριστών. Παράλληλα, θα βελτιώσει ιδιαίτερα τις συνθήκες μεταφοράς των εμπορευμάτων, μειώνοντας συνολικά το κόστος μεταφορών και παραγωγής.
Επιπρόσθετα, την Παρασκευή 21/4/23, στο αεροδρόμιο Καλαμάτας, υπεγράφη παρουσία του Πρωθυπουργού ακόμα μία σύμβαση σύμπραξης μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών και της κοινοπραξίας «Intrakat – ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις». Η σύμβαση, ύψους 239,2 εκατ. ευρώ (πλέον ΦΠΑ), αφορά στην κατασκευή και αναβάθμιση του Οδικού Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου και συγκεκριμένα, του τμήματος Καλαμάτας – Ριζόμυλου – Πύλου – Μεθώνης.
Πρόκειται για έναν νέο, σύγχρονο οδικό άξονα συνολικού μήκους 49 χλμ. – το μεγαλύτερο οδικό έργο στη νότια Πελοπόννησο- ο οποίος θα συνδέει την πρωτεύουσα της Μεσσηνίας, Καλαμάτα, με τους σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς της Πύλου και της Μεθώνης. Είναι ένα έργο καθοριστικής σημασίας για την τοπική κοινωνία, καθώς μετατρέπει τον υφιστάμενο άξονα σε ταχείας κυκλοφορίας, αυξάνει τα επίπεδα οδικής ασφάλειας και μειώνει τους χρόνους μετακίνησης.
Βελτιωμένη πρόσβαση
Παράλληλα, ο νέος οδικός άξονας θα παρέχει βελτιωμένη πρόσβαση στο διεθνές αεροδρόμιο της Καλαμάτας, το οποίο πρόκειται να αναβαθμιστεί σύντομα, υποστηρίζοντας και ενισχύοντας τη λειτουργία του. Επίσης, η νέα Εθνική Οδός θα εξασφαλίσει καλύτερη οδική σύνδεση με τη Μεσσήνη, τον αυτοκινητόδρομο Μορέα, το νοσοκομείο Καλαμάτας αλλά και τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις της περιοχής, βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής και την καθημερινότητα των κατοίκων, ενώ αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά την τοπική τουριστική ανάπτυξη και επιχειρηματικότητα.
Oι εργασίες κατασκευής του άξονα θα περιλαμβάνουν ανισόπεδους και ισόπεδους κόμβους, ανισόπεδες άνω και κάτω διαβάσεις, παράπλευρα οδικά δίκτυα, υδραυλικά έργα, τοίχους αντιστήριξης κ.ά.
Οι συμβάσεις, που από πλευράς Intrakat υπεγράφησαν από τον κ. Αλέξανδρο Εξάρχου, Αντιπρόεδρο ΔΣ και Διευθύνοντα Σύμβουλο, έχουν διάρκεια 30 ετών: τα 4 πρώτα έτη αφορούν στο κατασκευαστικό έργο, ενώ τα υπόλοιπα 26 στην περίοδο συντήρησης.
Σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση, τα δύο νέα έργα ΣΔΙΤ καταδεικνύουν τη δυναμική συμβολή του Ομίλου Intrakat στην αναπτυξιακή εθνική στρατηγική, με την κατασκευή κρίσιμων υποδομών. Με την τεχνογνωσία, εμπειρία και κεφαλαιακή επάρκεια που διαθέτει ο Όμιλος Intrakat διασφαλίζει ότι τα έργα που αναλαμβάνει, είτε ως μέρος κοινοπραξίας είτε αυτόνομα, εκτελούνται άρτια, αποτελεσματικά και έγκαιρα, δημιουργώντας άμεσες θετικές επιδράσεις στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
Latest News
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου
Τα χρήματα στην Avramar μπήκαν, ζητείται τώρα νέος επενδυτής
Γιατί η αγορά χαρακτηρίζει την εταιρεία «Μαρινόπουλο της ιχθυοκαλλιέργειας»
Ποια είναι η startup – ηγέτης στην πράσινη ενέργεια – Πάνω από 1 δισ. ευρώ η αξία της
Η εταιρεία έχει υπό ανάπτυξη ένα χαρτοφυλάκιο έργων άνω του 1,2GW παραγωγής ενέργειας και 900ΜW αποθήκευσης - Τα επενδυτικά σχέδια
«Ψήφος εμπιστοσύνης» στην AustriaCard to placement του 15% - Στο 71,52% το ποσοστό του Ν. Λύκου
Η εταιρεία καλωσορίζει την επένδυση
Mε τη στήριξη Σπύρου Λάτση το Little Athens στο Ελληνικό - Επένδυση 225 εκατ.
Συστήνεται SPV με συμμετοχή 20% από την πλευρά Lamda και 80% από την Xeris Vertures
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Στην EBRD το 30% του Project Delta της Πειραιώς
Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης («EBRD») απέκτησε το 30% της συμμετοχής, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό πωλήθηκε στην APS funds και σε διαχειριζόμενους λογαριασμούς