Στην πώληση 1,96 εκατ. μετοχών της BYD, της κινεζικής εταιρείας κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων που είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ, προχώρησε η Berkshire Hathaway, η επενδυτική εταιρεία του Γουόρεν Μπάφετ.
Κίνα: Toyota και Volkswagen προσπαθούν να ανακτήσουν το χαμένο έδαφος από την BYD
Όπως προκύπτει από την κατάθεση στο χρηματιστήριο, η πώληση έγινε έναντι 58,9 εκατομμυρίων δολαρίων.
Σύμφωνα με το Reuters, το ποσοστό της Berkshire στην BYD ανέρχεται πλέον σε 9,87% από 10,05%.
Η ανησυχία του Μπάφετ…
Η πώληση των μετοχών της BYD έρχεται λίγες ώρες αφότου ο Γουόρεν Μπάφετ είχε εκφράσει σκεπτικισμό για τις προοπτικές του κλάδου των ηλεκτρικών αυτοκινήτων – σε μια ομιλία πάντως κατά την οποίαν εξέφρασε και τον θαυμασμό του για τον Ίλον Μασκ.
Σύμφωνα με το Fortune, σε δηλώσεις του το Σαββατοκύριακο στο ετήσιο συνέδριο της Berkshire Hathaway ο Μπάφετ είχε εμφανιστεί βέβαιος ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα φέρουν μεγάλες αλλαγές στην αγορά αυτοκινήτου, εκφράζοντας παράλληλα αμφιβολίες για το εάν οποιαδήποτε εταιρεία θα είναι σε θέση να αποκτήσει δεσπόζουσα θέση στην αγορά.
«Θα δείτε μια αλλαγή στα οχήματα, αλλά δεν θα δείτε κανέναν να κατέχει την αγορά επειδή άλλαξε το όχημα», δήλωσε ο Μπάφετ, με τον συνεργάτη του και αντιπρόεδρο της Berkshire Hathaway, Τσάρλι Μάνγκερ, να δηλώνει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα προς το παρόν επιβάλλουν τεράστιο κόστος κεφαλαίου και τεράστιο ρίσκο – «και δεν μου αρέσουν το τεράστιο κόστος κεφαλαίου και το τεράστιο ρίσκο».
«Ο Τσάρλι και εγώ εδώ και καιρό πιστεύουμε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία είναι απλά πολύ σκληρή», δήλωσε ο Μπάφετ. «Είναι απλώς μια επιχείρηση όπου έχεις πολλούς παγκόσμιους ανταγωνιστές, οι οποίοι δεν πρόκειται να εξαφανιστούν. Και φαίνεται ότι υπάρχουν νικητές ανά πάσα στιγμή, αλλά αυτό δεν σου εξασφαλίζει μια μόνιμη θέση.»
…και ο θαυμασμός στην BYD
Όσον αφορά την BYD, o Μάνγκερ είχε δηλώσει νωρίτερα φέτος ότι είναι «σχεδόν γελοία» η εντυπωσιακή επικράτησή της επί της Tesla στην Κίνα και χαρακτήρισε την BYD ως την καλύτερη επένδυση της Berkshire Hathaway.
Πάντως, σε μια έκφραση της αβεβαιότητας που επικρατεί στον κλάδο, ο Μπάφετ δήλωσε στο πλαίσιο του ετησίου συνεδρίου της Berkshire Hathaway: «Νομίζω ότι ξέρω πού θα είναι η Apple σε 5 ή 10 χρόνια. Αλλά δεν ξέρω τι θα είναι οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε 5 ή 10 χρόνια».
Latest News
Υβριδικά vs ηλεκτρικά οχήματα - Ποια πουλάνε περισσότερο;
Εταιρείες όπως οι General Motors, Nissan, Hyundai, Volkswagen και Ford δηλώνουν πως θέτουν σαν πρώτη προτεραιότητα την κάλυψη της ζήτησης για υβριδικά
Σωληνουργεία Κορίνθου: Με «πράσινο» χάλυβα ο νέος αγωγός που ανέλαβε στη Β. Θάλασσα
Σωλήνες χάλυβα χαμηλών εκπομπών CO2 για την τελευταία ανάθεση έργου στη Σωληνουργεία Κορίνθου
Απειλή για την αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία τα κινεζικά ηλεκτρικά
Ένα μικρό, καλοφτιαγμένο κινέζικο ηλεκτρικό όχημα κάνει τις αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες… να τρέμουν
Αυτοψία Αλεξοπούλου στο έργο σταθμού φόρτισης των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων στη Σταυρούπολη
Οι 55 ειδικοί φορτιστές, που τοποθετούνται στο σημείο θα εξυπηρετούν τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία, που έχουν, ήδη, ολοκληρώσει τις δοκιμαστικές διαδρομές.
Αλεξοπούλου: 45.000 οχήματα υψηλής τάσης κινούνται στους ελληνικούς δρόμους
Τα προγράμματα εκπαίδευσης δημιουργούν καταρτισμένο προσωπικό απαραίτητο για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας, σημείωσε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Στο μικροσκόπιο της ΕΕ οι «πράσινες διαφημίσεις» των αεροπορικών
Η Επιτροπή έδωσε σε 20 αεροπορικές εταιρείες τελεσίγραφο 30 ημερών για να διορθώσουν τους ισχυρισμούς τους
Κινέζικα ηλεκτρικά λεωφορεία - Η νέα «απειλή» για την ΕΕ
'Ηδη οι κινεζικές εταιρείες κατέχουν το ένα τρίτο της ευρωπαϊκής αγοράς ηλεκτρικών λεωφορείων
Εχασε έδαφος η Tesla στην Κίνα - Πόσο υποχώρησαν οι πωλήσεις της
Τα στατιστικά στοιχεία της Κίνας προστίθενται στις μυριάδες προκλήσεις της Tesla στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο.
Ετοιμάζεται «πράσινο» τέλος στα φωτοβολταϊκά – Ποιους αφορά και πώς θα επιβάλλεται
Έρχεται και ρύθμιση οφειλών για τα ιστορικά απόβλητα των παλαιών φωτοβολταϊκών πάρκων
Ποιο χρώμα αυτοκινήτου θα απαγορευτεί στην ΕΕ
Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αναζητούν εναλλακτική