Βουτιά σημείωσαν τα λειτουργικά κέρδη του γερμανικού κολοσσού Volkswagen στο πρώτο τρίμηνο του 2023, με τις χαμηλότερες πωλήσεις στην Κίνα να επιβεβαιώνουν την ανάγκη της αυτοκινητοβιομηχανίας να κλείσει το χάσμα από τους ανταγωνιστές της στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της χώρας.
Η Volkswagen ανακοίνωσε λειτουργικά κέρδη 5,7 δισεκατομμύρια ευρώ μειωμένα κατά 31% στο πρώτο τρίμηνο, έναντι 8,3 δισεκατομμυρίων ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι. Ωστόσο τα λειτουργικά κέρδη πριν από τις επιπτώσεις αποτίμησης από την αντιστάθμιση εμπορευμάτων αυξήθηκαν κατά 35%, στα 7,1 δισεκατομμύρια ευρώ.
Volkswagen: Μεγάλη επένδυση 1 δισ. ευρώ στην Κίνα – Εγκαίνια για το ηλεκτρικό ID.7
Τα έσοδα από τις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 22% στα 76 δισεκατομμύρια ευρώ, κυρίως λόγω της ανάκαμψης του όγκου πωλήσεων στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική.
«Είχαμε πράγματι ένα πραγματικά ενθαρρυντικό ξεκίνημα για το έτος 2023, καθώς τόσο τα έσοδα όσο και τα λειτουργικά κέρδη βελτιώθηκαν σημαντικά», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της Volkswagen, Arno Antlitz, στο CNBC.
«Όταν δημοσιεύσαμε τους στόχους μας για το 2023, ήταν αρκετά φιλόδοξοι, λάβαμε αυτό το feedback, αλλά με βάση αυτό το πολύ σταθερό πρώτο τρίμηνο και με βάση το ανεκτέλεστο παραγγελιών ύψους 1,8 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, είμαστε πολύ σίγουροι ότι θα πετύχουμε όλους τους οικονομικούς μας στόχους για το 2023».
Μείωση παραδόσεων στην Κίνα
Η Volkswagen ανακοίνωσε ότι οι παραδόσεις στην Κίνα μειώθηκαν κατά 14,5% τους πρώτους τρεις μήνες του 2023, αλλά η διοίκηση της εταιρείας παραμένει σίγουρη ότι οι πωλήσεις θα ανακάμψουν μέχρι το υπόλοιπο του έτους, επικαλούμενη μια διευρυμένη γκάμα μοντέλων και την ειδικά προσαρμοσμένη στο κινεζικό κοινό τεχνολογία της.
Ερωτηθείς για τις μειωμένες πωλήσεις του πρώτου τριμήνου στην Κίνα, ο Antlitz απάντησε: «Είχαμε μια αργή έναρξη στην Κίνα». Πρόσθεσε δε ότι είναι σημαντικό να γίνει διάκριση μεταξύ της αγοράς κινητήρων εσωτερικής καύσης της Κίνας, όπου η Volkswagen είναι από καιρό ηγέτης, και της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία, όπου η VW θέλει να φτάσει τους αντιπάλους της, ανάμεσά τους και τον κινεζικό γίγαντα της ηλεκτροκίνησης, BYD.
«Μόλις επέστρεψα από τη Σαγκάη, πέρασα εκεί τρεις μέρες κοιτάζοντας αυτοκίνητα ανταγωνιστών, μιλώντας με τις ομάδες συνεργατών μας και είναι προφανές ότι πρέπει να επιταχύνουμε, ειδικά στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων», πρόσθεσε ο Antlitz.
«Είμαι βέβαιος ότι θα παίξουμε σημαντικό ρόλο στην Κίνα και στο μέλλον», πρόσθεσε.
Latest News
Τεράστιο το ετήσιο αποτύπωμα άνθρακα του TikTok - Μεγαλύτερο και από της Ελλάδας
Το TikTok φαίνεται να έχει μεγαλύτερες ετήσιες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ακόμα και από κάποιες ολόκληρες χώρες
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος
Πάνω από 35 εκατ. η ενίσχυση δήμων από το ειδικό τέλος ΑΠΕ
Ανάμεσα στις πιο ευνοημένες, περιοχές με σημαντική αιολική ανάπτυξη στη νότια Εύβοια, στη Θράκη, στη Βοιωτία και στην Κρήτη, επισημαίνει η ΕΛΕΤΑΕΝ