Στην επέκταση της αποθήκης στο εργοστάσιο της Πάτρας, προχώρησε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, προσβλέποντας στην ενίσχυση της εγχώριας εφοδιαστικής αλυσίδας και των εξεγωγών της.
Αθηναϊκή Ζυθοποιία – Νερό Ιόλη: Από την Οίτη στο «ποτήρι» της Sterner Stenhus – Τι προβλέπει το deal
«Η επέκταση της αποθήκης στο εργοστάσιο της Πάτρας σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο για την εταιρεία, υποστηρίζοντας με ουσιαστικό τρόπο την παραγωγή και αποτελεσματική διανομή ενός ευρέος και διαφοροποιημένου προϊοντικού χαρτοφυλακίου σε όλη την Ελλάδα.
Ταυτόχρονα, προσφέρει τις καλύτερες συνθήκες εργασίας για τους ανθρώπους της, μέσα από ένα βελτιωμένο χωροταξικό σχεδιασμό.
Η συγκεκριμένη επένδυση ύψους 1,2 εκατ. ευρώ προσδίδει αυξημένες μακροπρόθεσμες δυνατότητες στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία και ειδικότερα στο εργοστάσιο της Πάτρας, ισχυροποιώντας περαιτέρω τη θέση του στο δίκτυο της ΗΕΙΝΕΚΕΝ στην Ευρώπη», επισημαίνεται σε σχετική ενημέρωση.
Επιπλέον 3.000 τ.μ.
Στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου έχουν πλέον προστεθεί 3.000 τ.μ. ωφέλιμου χώρου, που αντιστοιχούν στην αποθήκευση 20% περισσότερων παλετών προϊόντων.
Συνολικά, στην αποθήκη του εργοστασίου της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Πάτρα απασχολούνται 60 εργαζόμενοι κατά τη διάρκεια της χρονιάς, ενώ η μονάδα εξυπηρετεί απευθείας το πελατολόγιο της εταιρείας στη Δυτική και Νότια Ελλάδα, μεγάλο μέρος της Κεντρικής και Νησιωτικής Ελλάδας και προμηθεύει στο μεγαλύτερο βαθμό τα κέντρα διανομής σε Αθήνα και Κρήτη.
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής και εμπορίας μπύρας στην Ελλάδα, από το 2008 πραγματοποιεί το πρώτο και μεγαλύτερο Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού μέσω του οποίου προμηθεύεται ελληνικό κριθάρι για την κάλυψη του 100% των αναγκών για την παραγωγή των προϊόντων της. Οι ελληνικές πρώτες ύλες σε συνδυασμό, με τα σύγχρονα ζυθοποιεία και τα 2 ιδιόκτητα βυνοποιεία, δημιουργούν μια πλήρως καθετοποιημένη ελληνική διαδρομή για τα προϊόντα της.
Με τη βοήθεια ενός εκτεταμένου δικτύου διανομής και πώλησης παράγει και διανέμει τα προϊόντα της σε 19 χώρες και στις 5 ηπείρους.
Latest News
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας