Το νέο Ψηφιακό της Κέντρο στην πόλη των Ιωαννίνων εγκαινιάζει η PwC, ενισχύοντας την παρουσία της στη χώρα μας με ένα ακόμα γραφείο-δορυφόρο.
Το Digital Center Ioannina αξιοποιεί την υφιστάμενη δεξαμενή γνώσης και το εξαιρετικό τεχνολογικό και επιχειρηματικό οικοσύστημα των Ιωαννίνων, για να προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης, απασχόλησης και ψηφιακής αναβάθμισης. Στόχος του Digital Center Ioannina είναι να συγκεράσει το πλήθος των ικανοτήτων που σχετίζονται με τις ψηφιακές δεξιότητες, δημιουργώντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις για τα στελέχη του χώρου να συνεργαστούν και να επιτύχουν από κοινού ολιστικές λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων.
PwC: Στο μικροσκόπιο των αρχών πιθανά αδικήματα στο εξωτερικό
Παράλληλα, επιβεβαιώνει τη σημασία και την αξία που δίνει η PwC στη δημιουργία γραφείων-δορυφόρων σε ολόκληρη την ελληνική επικράτεια, στηρίζοντας τις τοπικές κοινωνίες και οικονομίες της χώρας μας μέσα από την αξιοποίηση του ταλέντου και των κατά τόπους υποδομών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Το Digital Center Ioannina απασχολεί υψηλά εξειδικευμένους εργαζόμενους, η πλειονότητα των οποίων προέρχεται από κατοίκους της πόλης των Ιωαννίνων και των γύρω περιοχών ή αποφοίτους των τοπικών Ακαδημαϊκών Ιδρυμάτων. Παράλληλα, φιλοδοξεί να αποτελέσει πόλο έλξης εργαζομένων από το εξωτερικό, ιδιαίτερα κατοίκων των Ιωαννίνων που έχουν μεταναστεύσει, συμβάλλοντας έτσι στον εθνικό στόχο του Brain Regain.
To Digital Center Ioannina είναι το δεύτερο κατά σειρά γραφείο-δορυφόρος της PwC στη χώρα, μετά το Tech & Innovation Hub στην Πάτρα, ενώ σύντομα αναμένεται η ανακοίνωση για τη λειτουργία επιπλέον γραφείων-δορυφόρων στην ελληνική επικράτεια, συμπεριλαμβανομένου και του PwC Sustainability Hub στη Ρόδο.
Παράλληλα, μέσω της παρουσίας της στα Ιωάννινα, η PwC ενισχύει το αποτύπωμά της αλλά και τη σχέση της με την τοπική ακαδημαϊκή κοινότητα, καθώς η πόλη φιλοξενεί ένα από τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια της χώρας με δυναμικότητα 25.000 φοιτητών. Επιπλέον, στα Ιωάννινα βρίσκεται ένα από τα πιο δυναμικά και ραγδαία αναπτυσσόμενα ψηφιακά και τεχνολογικά οικοσυστήματα στην Ελλάδα, στους κόλπους του οποίου εντάσσονται νεοφυείς επιχειρήσεις που έχουν αντλήσει χρηματοδοτήσεις από επενδυτικά κεφάλαια και venture capitals τα τελευταία χρόνια.
Στο περιβάλλον αυτό, το Digital Center Ioannina αναμένεται να αποτελέσει καταλύτη για την ευρύτερη αναβάθμιση της ψηφιακής ταυτότητας της περιοχής, προσθέτοντας αξία στο ήδη ανεπτυγμένο τεχνολογικό οικοσύστημα. Ταυτόχρονα, θα λειτουργήσει ως αρωγός στη διατήρηση του εγχώριου ταλέντου αλλά και στην επαναπροσέλκυση επαγγελματιών και στελεχών που επιθυμούν να εργαστούν στον τόπο της καταγωγής ή των σπουδών τους.
Ο Κυριάκος Ανδρέου, Partner και Territory Advisory Leader της PwC Ελλάδας δήλωσε: «Η στήριξη της καινοτομίας, της βελτίωσης των δεξιοτήτων αλλά και της ανάπτυξης των τοπικών οικοσυστημάτων αποτελούν αδιαπραγμάτευτες δεσμεύσεις της PwC. Μέσα από τη λειτουργία των γραφείων-δορυφόρων ανά την Ελλάδα επιθυμούμε να ενισχύσουμε το τοπικό ταλέντο, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας αλλά και προϋποθέσεις για την επίτευξη του Brain Regain.
Μέσω του Digital Center Ioannina, φιλοδοξούμε να συμβάλλουμε στο ήδη ακμάζον ψηφιακό οικοσύστημα της πόλης και να συνεργαστούμε με την ακαδημαϊκή κοινότητα, προσφέροντας ευκαιρίες απασχόλησης αλλά και ανάπτυξης ιδεών και δεξιοτήτων, ακολουθώντας το εξαιρετικά επιτυχημένο παράδειγμα του Tech & Innovation Hub στην Πάτρα, που έχει ήδη αφήσει το δικό του αποτύπωμα στην τοπική κοινότητα».
Latest News
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου
Τα χρήματα στην Avramar μπήκαν, ζητείται τώρα νέος επενδυτής
Γιατί η αγορά χαρακτηρίζει την εταιρεία «Μαρινόπουλο της ιχθυοκαλλιέργειας»