Σημαντική αύξηση εσόδων κατέγραψε το δεύτερο τρίμηνο του 2023 η Capital Product Partners (CPLP) σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα ενώ παράλληλα η εταιρεία προχωρεί στη διανομή μερίσματος.
Ειδικότερα, η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία ανακοίνωσε αύξηση των εσόδων σε ποσοστό 20% με τα έσοδα να φτάνουν στα 88,5 εκατ. δολ έναντι 74,0 εκατ. δολ την αντίστοιχη περίοδο του 2022. Επιπλέον η εταιρεία προχωρά σε διανομή μερίσματος ύψους 0,15 δολ. ανά μετοχή.
Όμιλος Capital: H πρώτη παραγγελία στον κόσμο δύο καινοτόμων πλοίων μεταφοράς LCO2
Να σημειωθεί ότι η CPLP παρέλαβε μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2023, το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων M/V Buenaventura Express το οποίο έχει συνδεθεί ήδη με μακροχρόνια ναύλωση.
Επιπλέον στο δεύτερο τρίμηνο του 2023 συμφωνήθηκε η πώληση του πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου M/V Cape Agamemnon, χωρητικότητας 179.221 DWT.
Παράλληλα, η εταιρεία προέβη στην ενεργειακή αναβάθμιση των πλοίων M/V Athos, M/V Athenian και M/V Aristomenis.
Ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, CEO της CPLP, δήλωσε: «Κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2023, με την παράδοση του νεότευκτου πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων M/V Buenaventura Express, ολοκληρώσαμε επιτυχώς το στρατηγικό πρόγραμμα ανάπτυξης του στόλου μας αποτελούμενο από τρία νεότευκτα πράσινης τεχνολογίας πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 13.000 TEU με δεκαετή ναύλωση το κάθε ένα, καθώς και ένα LNG/C τελευταίας γενιάς με επταετή ναύλωση. Επιπλέον, ολοκληρώσαμε ένα σημαντικό πλάνο ενεργειακής αναβάθμισης των πλοίων M/V Athos, M/V Athenian και M/V Aristomenis, βελτιώνοντας συνολικά την ενεργειακή αποδοτικότητα και μειώνοντας το ανθρακικό αποτύπωμα του στόλου μας. Τέλος, στο πλαίσιο της στρατηγικής ανανέωσης του στόλου μας, προχωρούμε στην πώληση του μοναδικού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου του στόλου M/V Cape Agamemnon με έτος κατασκευής το 2010».
Latest News
Πως θα γίνει πιο φιλικό για τους επιβάτες το λιμάνι του Πειραιά
Στο επίκεντρο τα έργα βελτίωσης του λιμανιού
Οι νέοι δασμοί των ΗΠΑ σε κινεζικά προϊόντα, η ναυτιλία και τα οφέλη για Βιετνάμ και Μεξικό
Οι παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού προετοιμάζονται για μια νέα διαταραχή
Σχεδόν 150.000 containers έχασε ο Πειραιάς λόγω Χούθι
Τα σχέδια των Κινέζων για στήριξη του λιμανιού
Νέο χτύπημα Χούθι σε ελληνόκτητο πλοίο με βαλλιστικό πύραυλο
Επίθεση με βαλλιστικό πύραυλο δέχθηκε ελληνόκτητο πλοίο με σημαία Παναμά που πλέει στην Ερυθρά Θάλασσα
Αυξημένη ζήτηση για πλοία με καύσιμο LNG
Ταχεία ανάπτυξη του στόλου έως το 2027 προβλέπει οίκος αναλύσεων ? Αγκάθι οι ελλείψεις σε υποδομές όπως δεξαμενές αποθήκευσης και μονάδες εφοδιασμού
Πλέοντας σε ταραγμένα ύδατα – Οι κίνδυνοι για τη ναυτιλία το 2024
Σύμφωνα με την Allianz Comercial η ναυτιλία έχει να αντιμετωπίσει από τους πολέμους και τη γεωπολιτική αστάθεια μέχρι την κλιματική κρίση και την πειρατεία
Έπεσαν οι υπογραφές για τη σύνδεση του Λιμένα Αλεξάνδρούπολης με την Περιφερειακή Οδό
Τι περιλαμβάνει το σχέδιο ανάπτυξης του εμπορικού λιμένα - Το έργο ωρίμασε η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (PPF) του ΤΑΙΠΕΔ
Στυλιανίδης: Ρεαλιστικά μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα μέτρα για ναυτιλία ουδέτερη από άνθρακα
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής διαβεβαίωσε ότι προς την πράσινη μετάβαση θα κινηθούν ακτοπλοΐα και λιμενικές υποδομές
Έλληνες και Κινέζοι εφοπλιστές κοντράρονται στις αγορές πλοίων
Η μάχη για την πρωτοκαθεδρία
Στην Κέρκυρα η γ.σ. της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης έγινε απολογισμός του έργου της Ένωσης, της πορείας του κλάδου και των προοπτικών ανάπτυξης