Η Boeing δεν θα επιδείξει εμπορικά αεροπλάνα στην Αεροπορική Έκθεση της Σιγκαπούρης, και αναγκαστικά τα φώτα της δημοσιότητας για επιβατικά αεροσκάφη θα πέσουν στην ανταγωνιστική Airbus καθώς και στα κινεζικά αεροσκάφη.
Αυτή η απουσία έρχεται καθώς η Boeing ανέφερε μείωση στις παραγγελίες και τις παραδόσεις αεροσκαφών τον Ιανουάριο, μετά από μια έκρηξη κατά τη διάρκεια της πτήσης ενός πάνελ ατράκτου σε ένα από 737 Max 9 στην αρχή του έτους.
Boeing: Πίεση για αύξηση της παραγωγής, χαλαρές βίδες και εκδίωξη επιθεωρητών
Ενώ θα υπάρχουν εναέριες επιδείξεις εμπορικών αεροσκαφών από την Airbus και το αεροσκάφος της Κίνας Comac C919, η Boeing δεν θα έχει κανένα εμπορικό αεροσκάφος στην αεροπορική έκθεση.
Θα είναι παρούσα με στρατιωτικά αεροσκάφη
Η Boeing θα εξακολουθεί να επιδεικνύει τις αμυντικές της ικανότητες και θα διαθέτει πολλά από τα πολεμικά της αεροσκάφη, συμπεριλαμβανομένου του αειθαλούς B-52 Stratofortress που θα συμμετάσχει στην εναέρια επίδειξη της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ.
Η Boeing θα παρουσιάσει ομοίωμα καμπίνας του ευρείας ατράκτου επιβατικού της αεροπλάνου 777X, το οποίο η εταιρεία ισχυρίζεται ότι είναι το μεγαλύτερο δικινητήριο τζετ στον κόσμο. Οι παραδόσεις για τα αεροσκάφη, που αναμένονται από το 2025, μαστίζονται από καθυστερήσεις.
Το Airshow της Σιγκαπούρης — που πραγματοποιήθηκε από τις 20 έως τις 25 Φεβρουαρίου — συνήθως παρακολουθείται από δεκάδες χιλιάδες, συμπεριλαμβανομένων στρατιωτικών αντιπροσωπειών και λάτρεις της αεροπορίας.
Αυτή είναι η πρώτη μεγάλη διεθνής αεροδιαστημική εκδήλωση από την έκρηξη τον περασμένο μήνα, η οποία οδήγησε την Boeing σε άλλη μια κρίση αφού οι ρυθμιστικές αρχές ασφαλείας των ΗΠΑ διέταξαν την προσωρινή καθίλωση περισσότερων από 170 αεροπλάνων Boeing 737 Max 9.
Το ατύχημα στις 5 Ιανουαρίου, άφησε τα στελέχη της Boeing να παλεύουν για ανακτήσουν την εμπιστοσύνη των πελατών αεροπορικών εταιρειών, των επενδυτών και των ρυθμιστικών αρχών.
Το ατύχημα μετά την έκρηξη της πόρτας του 737 Max-9 θόλωσε τα ισχυρά αποτελέσματα της Boeing το 2023.
Η ανταγωνιστική Airbus θα πετάξει το μεγάλο μοντέλο της ευρείας ατράκτου A350-1000 στην αεροπορική έκθεση. Ο γαλλικός κατασκευαστής αεροπλάνων θα διαθέτει επίσης στατικές εκθέσεις ελικοπτέρων, στρατιωτικών αεροσκαφών καθώς και ενός άλλου εμπορικού τζετ, του A330neo.
Ανταγωνισμός από Κίνα
Η Κίνα ετοιμάζεται επίσης να παρουσιάσει και να πετάξει το εμπορικό αεροσκάφος C919 στενής ατράκτου, που αναπτύχθηκε από την Commercial Aircraft Corporation of China, ή Comac.
Θα είναι ένα από τα πλέον αναμενόμενα εκθέματα στη διοργάνωση, καθώς είναι η πρώτη φορά που η Κίνα θα πετάξει το εγχώριο αεροπλάνο της για διεθνές κοινό.
Παρόλο που το αεροσκάφος είναι πιστοποιημένο μόνο από τις κινεζικές αρχές, ειδικοί του κλάδου είπαν ότι θα μπορούσε να είναι πρώιμος ανταγωνιστής του δίπολου εμπορικής αεροπορίας Boeing – Airbus.
«Οι επαφές της βιομηχανίας για τις οποίες μιλάμε πιστεύουν ότι τα προβλήματα στη Boeing, συγκεκριμένα με το 737 Max, αποτελούν μια πρώιμη ευκαιρία για την Comac», δήλωσε στο CNBC ο αναλυτής της Northcoast Research Κρις Όλιν.
Σύμφωνα με τoν Όλιν, το C919 μπορεί τελικά να τσιμπήσει το μερίδιο αγοράς της Boeing Max, αλλά σημείωσε ότι «ο αντίκτυπος του C919 είναι πιθανό να μειωθεί τα επόμενα δύο χρόνια με την παραγωγή αεροσκαφών να αναμένεται να περιοριστεί σε 75-100 αεροσκάφη ετησίως».
Δεν είναι όλα ζοφερά φέτος
Παρόλο που η κρίση Max και οι διακοπές της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι μεγάλες στον κλάδο, οι αναλυτές αναμένουν ότι ο αντίκτυπος στην Boeing θα είναι βραχυπρόθεσμος.
″Κατόπιν παραγγελιών, το 2023 ήταν η καλύτερη χρονιά παραγγελιών που έχει καταγραφεί για εμπορικά αεροπλάνα Boeing και ήταν ιδιαίτερα ισχυρό τον Δεκέμβριο», δήλωσε ο Μάιλς Γουόλτον, Διευθύνων Σύμβουλος της Wolfe Research, τονίζοντας ότι όπως και η Airbus, έτσι και η Boeing αναμένεται να δει υψηλότερες παραδόσεις από έτος σε έτος.
Latest News
Αναζητώντας τη γνώση - Ποια είναι η νέα εμμονή της Gen Z στο TikTok
Οι νέοι θέλουν να γνωρίζουν πώς κατασκευάζεται το αγαπημένο τους προϊόν και οι εταιρείες και οι influencers αποκαλύπτουν τι συμβαίνει πίσω από τις κλειστές πόρτες των εργοστασιών
Δασμούς 100% στις εισαγωγές απο την Τουρκία θα επιβάλει το Ισραήλ
Ο υπουργός Οικονομικών του Ισραήλ Μπεζαλέλ Σμότριτς ανακοίνωσε απόψε ότι η χώρα του θα ακυρώσει τη συμφωνία ελευθέρου εμπορίου με την Τουρκία
Οι αγορές υποτιμούν τον γεωπολιτικό κίνδυνο των εκλογών, προειδοποιεί ο ντε Γκίντος
Τα χρηματιστήρια εκτινάχθηκαν σε υψηλά ρεκόρ φέτος, παρά το γεγονός ότι ο μισός κόσμος κατευθύνεται προς τις κάλπες
Μάχη τραπεζικών μνηστήρων στα Βαλκάνια για την Addiko Bank
Η μάχη για τη συγχώνευση τραπεζών στα Βαλκάνια αναταράσσεται από την προσφορά της σλοβενικής NLB
Το ΔΝΤ καλεί Κίνα και ΗΠΑ να λύσουν τις εμπορικές διαφορές
Οι εμπορικοί περιορισμοί «μπορούν να στρεβλώσουν το εμπόριο και τις επενδύσεις, να κατακερματίσουν τις αλυσίδες εφοδιασμού και να προκαλέσουν αντίποινα», είπε η εκπρόσωπος του Ταμείου
Η Goldman διαχειριστής των συνταξιοδοτικών προγραμμάτων ύψους 43 δισ. της UPS
Τα συνταξιοδοτικά προγράμματα στις ΗΠΑ είναι μια δεξαμενή 2,5 τρισ. δολαρίων
Αναδιάρθρωση με 4.000 απολύσεις στην Toshiba
Η αναδιάρθρωση αφορά έως και το 6% του εργατικού δυναμικού της Toshiba στην Ιαπωνία
Καμπανάκι της ΕΚΤ για το χρέος - Οι 11 «παραβάτες» και οι κραδασμοί
Η «δημοσιονομική διολίσθηση» αφήνει τις χώρες ευάλωτες σε γεωπολιτικές εντάσεις και υψηλότερα επιτόκια
To «Iron Dome» της ισραηλινής οικονομίας και η εκτίναξη του ΑΕΠ εν μέσω πολέμου
Οι καταλύτες που οδήγησαν την ανάκαμψη και οι προοπτικές της οικονομίας
Μετά την Gucci, η σειρά της Burberry; - Γιατί ξεθωριάζει η πολυτέλεια
Τα προβλήματα της Gucci αποτέλεσαν «μια ιδιαίτερα αρνητική ανάγνωση για την Burberry» λόγω του παρόμοιου προφίλ των δύο εμπορικών σημάτων, σύμφωνα με την Barclays