
Η τραγωδία που πλήττει την Ινδία με την σαρωτική εξάπλωση του κορωνοϊού επηρεάζει και τη διεθνή ναυτιλία. Ήδη δυο χώρες, η μία μάλιστα παγκόσμιο ναυτιλιακό κέντρο, η Σιγκαπούρη και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα απαγορεύουν στα λιμάνια τους τις αλλαγές πληρωμάτων με ναυτικούς που έρχονται από την Ινδία, ενώ πολλοί είναι αυτοί που προειδοποιούν ότι αν δεν μπει φρένο στην εξάπλωση της ινδικής παραλλαγής του κορωνοϊου μέσω του εμβολιασμού των ναυτικών πολλά πλοία θα αρχίσουν να «δένουν».
Προς το παρόν πάντως η διεθνής κοινότητα καθυστερεί να λάβει μέτρα για τον εμβολιασμό των ναυτικών εντάσσοντας τους στις ομάδες που έχουν μια προτεραιότητα. Μολις δυο χώρες, το Βέλγιο και η Ινδία, ανακοίνωσαν ότι θα προχωρήσουν κατά προτεραιότητα στον εμβολιασμό των ναυτικών άμεσα.
Στην Ινδία οι ναυτικοί θα εμβολιάζονται στο Mumbai Port Trust Hospital, ενώ στο Βέλγιο πάνω στο πλοίο τους σύμφωνα με την Ένωση Εφοπλιστών Βελγίου.
Το πρόβλημα με τους ναυτικούς είναι ότι ένας μεγάλος αριθμός αυτών προέρχεται από υπό ανάπτυξη χώρες όπου το εμβολιαστικό πρόγραμμα βρίσκεται ακόμη στα σπάργανα. Όπως επισημαίνει η LloydsList, το International Maritime Employers’ Council σε συνεργασία και με άλλους διεθνείς φορείς «τρέχουν» προγράμματα ελέγχου των ναυτικών (tests) στη Μανίλα ενώ διαπραγματεύονται με τη διεθνή πρωτοβουλία ανταλλαγής εμβολίων Covax, για να εξασφαλίσουν δόσεις εμβολίων για τους ναυτικούς.
Τέλος να σημειωθεί ότι ο Ινδός Rajesh Unni διευθύνων σύμβουλος της Synergy Marine δηλωσε στο Tradewinds, ότι η ινδική μετάλλαξη τα κορωνοϊού αποτελεί συνταγή καταστροφής για τη ναυτιλία καθώς εξαπλώνεται πολύ πιο γρήγορα πάνω στα πλοία. Αν δεν εμβολιασθούν τα πληρώματα πολλά πλοία θα ακινητοποιούνται για τουλάχιστον δυο εβδομάδες προειδοποίησε.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες