Spotify: Αύξηση 21% των συνδρομητών στα 158 εκατομμύρια

Σε επίπεδο καθαρά οικονομικών αποτελεσμάτων η Spotify ανακοίνωσε κέρδη ύψους 23 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά ένα εκατ. ευρώ σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο της περυσινής χρονιάς.

Spotify: Αύξηση 21% των συνδρομητών στα 158 εκατομμύρια

Το Spotify ανακοίνωσε σήμερα ότι οι συνδρομητές της υπηρεσίας streaming μουσικού περιεχομένου αυξήθηκαν κατά τη διάρκεια του α’ τριμήνου του έτους κατά 21%, σε σχέση με πέρυσι, φτάνοντας στα 158 εκατομμύρια.

Ο συνολικός αριθμός των χρηστών, δηλαδή και αυτών που προτιμούν τη δωρεάν εκδοχή της υπηρεσίας που περιέχει όμως διαφημίσεις, ανήλθε στα 356 εκατομμύρια, δηλαδή αυξήθηκε κατά 24% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Αν και θετικά τα συγκεκριμένα στοιχεία, εντούτοις δεν ανταποκρίθηκαν στις προβλέψεις των αναλυτών. Αυτός ήταν και ο λόγος που η μετοχή της εταιρείας έπεσε κατά 9,5%, στα 265 δολάρια.

Για το β’ τρίμηνο του έτους η Spotify προβλέπει ότι θα φτάσει σε έναν αριθμό 162 έως 166 εκατομμυρίων συνδρομητών, ενώ η πρόβλεψη των αναλυτών ήταν ότι ο συγκεκριμένος αριθμός θα κινηθεί εγγύτερα στους 174 εκατομμύρια συνδρομητές, σύμφωνα με το Reuters. Επίσης, η πρόβλεψη για τον συνολικό αριθμό χρηστών κατά το β’ τρίμηνο από την ίδια την εταιρεία είναι μεταξύ 366 και 373 εκατομμυρίων ενεργών χρηστών.

Σε επίπεδο καθαρά οικονομικών αποτελεσμάτων η Spotify, με έδρα στη Σουηδία, ανακοίνωσε κέρδη ύψους 23 εκατομμυρίων ευρώ, αυξημένα κατά ένα εκατ. ευρώ σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο της περυσινής χρονιάς. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 16% στα 2,15 δισεκατομμύρια ευρώ.

Ακόμη και έτσι, το Spotify εμφανίζεται να υπερέχει στον συγκεκριμένο τομέα έναντι του μεγάλου της ανταγωνιστή, του Apple Music. Υπενθυμίζεται ότι η Apple δεν αποκαλύπτει τον αριθμό των συνδρομών στη δική της μουσική υπηρεσία. Σύμφωνα με τα τελευταία δημοσιευμένα στοιχεία της αμερικανικής εταιρείας, προ 18 μηνών, η πλατφόρμα Apple Music είχε μία συνδρομητική βάση της τάξης των 60 εκατομμυρίων μελών.

Επίσης, η Apple δεν παρέχει δωρεάν χρήση της υπηρεσίας της, σε αντίθεση με το Spotify που το κάνει αλλά με τίμημα σε αυτή την περίπτωση την προβολή διαφημίσεων. Ωστόσο, η αμερικανική εταιρεία έχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί να «στρατολογεί» νέα μέλη στο Apple Music από την τεράστια βάση των χρηστών συσκευών iPhone.

Περισσότερα από Τεχνολογία

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο