Συντριπτική είναι πλέον η χρήση Internet στη χώρα μας, επιβεβαιώνοντας ότι η χρονιά της πανδημίας είναι εκείνη που επιτάχυνε αυτή την τάση με κατακόρυφους ρυθμούς, βάζοντας «στο παιχνίδι» ακόμα και τις μεγαλύτερες ηλικίες.
Αυτή τη στιγμή οι Έλληνες από 13 έως 74 ετών κάνουν χρήση Internet σε ποσοστό 96%, με την ηλικιακή ομάδα 25-34 να είναι 100% χρήστες του διαδικτύου, όπως προκύπτει από την τελευταία έρευνα της Focus Bari.
Πολύ υψηλό είναι το ποσοστό της χρήσης Internet και μετά τα πρώτα –ήντα, καθώς στις ηλικίες 55-64 έχει φτάσει σχεδόν στο 90%, ενώ έχει ξεπεράσει το 70% στις ηλικίες 65-74.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εννέα στα δέκα παιδιά (ποσοστό 91%) ηλικίας 5-12 χρόνων χρησιμοποιούν το Internet, και όταν εστιάσουμε στην ηλικία 10-12, παρατηρούμε πως σχεδόν όλα τα παιδιά αυτής της ηλικίας είναι online (97%).
9 στους 10 Έλληνες έχουν το δικό τους smartphone
Όταν κάποιος ξεκινήσει να χρησιμοποιεί το internet, πολύ σύντομα γίνεται καθημερινός χρήστης, γι’ αυτό και από το 96% των χρηστών, το 92% δηλώνει ότι βρίσκεται στο Internet κάθε μέρα.
Επίσης, όταν κάποιος μπει στον διαδικτυακό κόσμο, ανακαλύπτει τις ωφέλειες και τις ευκολίες του, και γι’ αυτό οι 9 στους 10 Έλληνες έχουν το δικό τους smartphone, ώστε να μπαίνουν στο Internet ανά πάσα στιγμή και από οποιοδήποτε χώρο. Να σημειωθεί ότι το 87% του ελληνικού κοινού χρησιμοποιεί το διαδίκτυο μέσω κινητού τηλεφώνου.
Την ίδια στιγμή, 8 στους 10 Έλληνες έχουν τουλάχιστον ένα προφίλ σε κοινωνικά δίκτυα. Μάλιστα περισσότεροι από 7 στους 10 (ποσοστό 72%) δηλώνουν καθημερινοί χρήστες των social media.
Στροφή στο e-shopping και για τους 65άρηδες
Με εντυπωσιακό ρυθμό αυξάνονται πλέον οι ηλεκτρονικές αγορές. Είναι χαρακτηριστικό ότι μέσα στο τελευταίο 6μηνο τουλάχιστον μία online αγορά έχουν πραγματοποιήσει 2 στους 3 (ποσοστό 68%), ενώ με βάση τα στοιχεία της έρευνας, κατά το πρώτο 3μηνο εφέτος οι ηλεκτρονικές αγορές κατέγραψαν άνοδο 30% σε σχέση με το πρώτο 3μηνο του 2019.
Σε ότι αφορά τις ηλικιακές ομάδες των online αγοραστών, τη μεγαλύτερη αύξηση έναντι του 2019 παρουσίασαν όσοι είναι πάνω από 65 ετών (+91%).
Πάντως οι περισσότεροι Έλληνες e-shoppers είναι μεταξύ των ηλικιών 18-54 ετών.
Latest News
Έφοδοι της Επιτροπής Ανταγωνισμού σε εταιρείες πληροφορικής και τεχνολογίας
Ποιες εταιρείες των 2 κλάδων ελέγχονται - Ποια η αφορμή
Mytilineos: «Πράσινο φως» από τους μετόχους για την παράταση του «buyback»
Η κατώτατη τιμή προβλέπεται στα 0,97 έως και η ανώτατη στα 50 ευρώ ανά μετοχή
Από τα γαριδάκια στα 2 δισ. ευρώ - Η πορεία του Σπύρου Θεοδωρόπουλου
Ο ιδρυτής της Chipita και επικεφαλής της Bespoke μιλά στην πρωτοβουλία Innovative Greeks Talks του ΣΕΒ
Ο Spitogatos θα... μεσολαβεί για στεγαστικά δάνεια - Το deal με την IMS
Συνεργασία της εταιρείας τεχνολογίας στον χώρο του ελληνικού real estate με μεσίτη πιστώσεων
Δ. Κουτσιολούτσος στη δίκη της Folli Follie: Δεν χρωστάω πουθενά, ήταν όλα αληθινά
Αρνήθηκε απολογούμενος τις κατηγορίες για το σκάνδαλο της Folli Follie, ο ιδρυτής της Folli Follie
Walmart - EDPR σύναψαν 15ετές συμβόλαιο για ηλιακό πάρκο στο Τέξας
Η Walmart θα λειτουργήσει ως προμηθευτής για 225 MWp αυξάνοντας την υφιστάμενη εταιρική προμήθεια από έργα της EDPR
Moody’s: Ισχυρά τα κέρδη των ελληνικών τραπεζών το 2023 [γραφήματα]
Δυσκολεύει η μείωση των NPEs, αναφέρει ο οίκος
Χωρίς ρευστότητα μια στις 2 μικρές επιχειρήσεις - Τι δείχνει έρευνα [γράφημα]
Σημαντική υποχώρηση, στις 63,9 μονάδες του Δείκτη Οικονομικού Κλίματος των μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων
ΕΤΕ: Στα 320 εκατ. ευρώ το ποσό αποδοχής στην πρόταση εξαγοράς του Tier2
Η αναμενόμενη Ημερομηνία Διακανονισμού για την Πρόταση Εξαγοράς είναι η 28 Μαρτίου 2024
Με τη σφραγίδα του Σκλαβενίτη αποκτά νέα ζωή το πρώην εργοστάσιο της Πίτσος
Ίδρυση νέας εταιρείας για το πρώην εργοστάσιο της Πίτσος με CEO τον Γεράσιμο Σκλαβενίτη