![Internet: Tο 70% στις ηλικίες 65-74 χρησιμοποιούν το διαδίκτυο [Διαγράμματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/05/onlineshoping.jpg)
Συντριπτική είναι πλέον η χρήση Internet στη χώρα μας, επιβεβαιώνοντας ότι η χρονιά της πανδημίας είναι εκείνη που επιτάχυνε αυτή την τάση με κατακόρυφους ρυθμούς, βάζοντας «στο παιχνίδι» ακόμα και τις μεγαλύτερες ηλικίες.
Αυτή τη στιγμή οι Έλληνες από 13 έως 74 ετών κάνουν χρήση Internet σε ποσοστό 96%, με την ηλικιακή ομάδα 25-34 να είναι 100% χρήστες του διαδικτύου, όπως προκύπτει από την τελευταία έρευνα της Focus Bari.
Πολύ υψηλό είναι το ποσοστό της χρήσης Internet και μετά τα πρώτα –ήντα, καθώς στις ηλικίες 55-64 έχει φτάσει σχεδόν στο 90%, ενώ έχει ξεπεράσει το 70% στις ηλικίες 65-74.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εννέα στα δέκα παιδιά (ποσοστό 91%) ηλικίας 5-12 χρόνων χρησιμοποιούν το Internet, και όταν εστιάσουμε στην ηλικία 10-12, παρατηρούμε πως σχεδόν όλα τα παιδιά αυτής της ηλικίας είναι online (97%).
9 στους 10 Έλληνες έχουν το δικό τους smartphone
Όταν κάποιος ξεκινήσει να χρησιμοποιεί το internet, πολύ σύντομα γίνεται καθημερινός χρήστης, γι’ αυτό και από το 96% των χρηστών, το 92% δηλώνει ότι βρίσκεται στο Internet κάθε μέρα.
Επίσης, όταν κάποιος μπει στον διαδικτυακό κόσμο, ανακαλύπτει τις ωφέλειες και τις ευκολίες του, και γι’ αυτό οι 9 στους 10 Έλληνες έχουν το δικό τους smartphone, ώστε να μπαίνουν στο Internet ανά πάσα στιγμή και από οποιοδήποτε χώρο. Να σημειωθεί ότι το 87% του ελληνικού κοινού χρησιμοποιεί το διαδίκτυο μέσω κινητού τηλεφώνου.
Την ίδια στιγμή, 8 στους 10 Έλληνες έχουν τουλάχιστον ένα προφίλ σε κοινωνικά δίκτυα. Μάλιστα περισσότεροι από 7 στους 10 (ποσοστό 72%) δηλώνουν καθημερινοί χρήστες των social media.
Στροφή στο e-shopping και για τους 65άρηδες
Με εντυπωσιακό ρυθμό αυξάνονται πλέον οι ηλεκτρονικές αγορές. Είναι χαρακτηριστικό ότι μέσα στο τελευταίο 6μηνο τουλάχιστον μία online αγορά έχουν πραγματοποιήσει 2 στους 3 (ποσοστό 68%), ενώ με βάση τα στοιχεία της έρευνας, κατά το πρώτο 3μηνο εφέτος οι ηλεκτρονικές αγορές κατέγραψαν άνοδο 30% σε σχέση με το πρώτο 3μηνο του 2019.
Σε ότι αφορά τις ηλικιακές ομάδες των online αγοραστών, τη μεγαλύτερη αύξηση έναντι του 2019 παρουσίασαν όσοι είναι πάνω από 65 ετών (+91%).
Πάντως οι περισσότεροι Έλληνες e-shoppers είναι μεταξύ των ηλικιών 18-54 ετών.


Latest News

Η ρύθμιση που ξεκλειδώνει κουρέματα και ρυθμίσεις οφειλών σε νοικοκυριά κι επιχειρήσεις
Ο εξωδικαστικός μηχανισμός και η ένταξη περισσότερων υπερχρεωμένων νοικοκυριών κι επιχειρήσεων στις ρυθμίσεις οφειλών, το νέο στοίχημα ΥΠΕΘΟ και servicers

Οι δασμοί Τραμπ και οι άλλες προκλήσεις για τον κλάδο του καφέ
Οι δασμοί Τραμπ αναμένεται να είναι μία ακόμα πρόκληση για τον κλάδο του καφέ, που ήδη δοκιμάζεται από τις συνεχείς ανατιμήσεις και την κλιματική αλλαγή

Οι 2+1 καταλύτες που φέρνουν deals στην Πληροφορική
Τα πολλαπλά έργα ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, η ψηφιοποίηση της αγοράς και η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι οι καταλύτες που γεννούν νέα deals στην Πληροφορική - Ποιες είναι οι αβεβαιότητες που παραμένουν
![Επιχειρήσεις: Με τι επιτόκιο δανείζονται – Πώς θα ξεκλειδώσει περισσότερη ρευστότητα [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/04/daneia-trapezes-768x432-1-600x338.jpg)
Με τι επιτόκιο δανείζονται οι ελληνικές επιχειρήσεις - Πώς θα ξεκλειδώσει περισσότερη ρευστότητα [γράφημα]
Η υποχώρηση των επιτοκίων δημιουργεί αυξημένες ευκαιρίες για τις τράπεζες

Πώς «εθίστηκε» η αγορά στις προσφορές – Από τα προϊόντα κράχτες στο… ζύγι
Οι προσφορές και το χρονικό της γιγάντωσης των προσφορών στην ελληνική αγορά – Ο ρόλος των φθηνών ανώνυμων προϊόντων

Πώς θα λειτουργήσουν καταστήματα και σούπερ μάρκετ το Μ. Σάββατο
Αναλυτικά οι ώρες λειτουργίας - Οι συστάσεις του ΕΦΕΤ

Worldline: Το μέλλον των ψηφιακών πληρωμών είναι ανθρώπινο και προσωποποιημένο
«Το μέλλον των πληρωμών δεν είναι απλώς ψηφιακό. Είναι έξυπνο, ανθρώπινο και εξατομικευμένο» επισήμανε ο κ. Κιτιξής, Country Head and Managing Director της Worldline

Πώς επηρεάζονται οι τραπεζικές συναλλαγές από τις αργίες
Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές μέσω web banking και mobile apps θα λειτουργούν κανονικά

Ποιοι χάνουν, ποιοι κερδίζουν από τη μείωση των επιτοκίων της ΕΚΤ
Νέα εποχή φθηνού χρήματος στην Ελλάδα με τη βούλα της ΕΚΤ - Η μείωση στα επιτόκια ρίχνει τα έσοδα στις τράπεζες και τις αποδόσεις στις καταθέσεις

Δωδώνη: Τριάντα χρόνια συγκρούσεων, 3 ιδιοκτήτες και ο νικητής
Μετά από 13 χρόνια και μεγάλη προσπάθεια τα αδέλφια Σαράντη αποκτούν το ισχυρότερο εξαγωγικό brand name στην φέτα, την Δωδώνη