
Οι γνωστοί άγγελοι της Victoria’s Secret φεύγουν από το κάδρο και τη θέση τους παίρνει η VS Collective, μια ομάδα γυναικών αναγνωρισμένες για τα επιτεύγματά τους και τις απόψεις τους. Η ελπίδα είναι ότι θα βοηθήσουν την Victoria’s Secret να επανασυνδεθεί με τις γυναίκες καταναλωτές που νιώθουν κουρασμένες από τα στενά πρότυπα ομορφιάς της εταιρείας. Πρόκειται για μια γενναία κίνηση. Αλλά θα έχει αποτέλεσμα; Αυτό είναι το ερώτημα των 5 δις δολαρίων που προκύπτει από τη διάσπαση της Victoria’s Secret & Co από την μητρική εταιρεία L Brands Inc.
Το πιο αναγνωρισμένο μέλος της επταμελούς ομάδας της Collective είναι η επαγγελματίας αθλήτρια ποδοσφαίρου Μέγκαν Ράπινο. Μαζί της, το μοντέλο plus-size Παλόμα Ελσεσερ και το τρανσέξουαλ μοντέλο και ηθοποιός Βαλεντίνα Σαμπάϊο –και οι δύο έχουν ήδη εργασθεί με την εταιρεία. Η ομάδα περιλαμβάνει επίσης την ηθοποιό Πριγιάνκα Τσόπρα Τζόνας, την 17χρονη πρωταθλήτρια του σκι Αϊλίν Γκου και το μοντέλο Αντουτ Ακέτς. Η ομάδα θα λάβει μέρος σε podcast με οικοδεσπότη την 49χρονη Αμάντα ντε Καντενέ, το έβδομο και μεγαλύτερο σε ηλικία μέλος της ομάδας.
Η VS Collective, με την πολυμορφική εικόνα της και τις ακτιβιστικές δραστηριότητες, αποδομεί την μονοδιάστατη άποψη της ομορφιάς που έχουν καλλιεργήσει οι Αγγελοι. Η μεταστροφή αυτή στέλνει ένα ισχυρό μήνυμα ότι η παλιά Victoria’s Secret δεν υπάρχει πιά.
Η εταιρεία είχε απεγνωσμένα ανάγκη την αλλαγή και την απομάκρυση από το παρελθόν. Εν μέσω της εποχής του MeToo, η εταιρεία έδειχνε ανδροκυρίαρχη και εκτός τόπου και χρόνου. Το σκάνδαλο που ξέσπασε από τη σχέση του πρώην προέδρου και CEO της L Brands, Λέσλι Γουέξνερ με τον Τζέφρι Επστάϊν έπληξε ακόμη περισσότερο την εταιρεία.
Εν τω μεταξύ, η εταιρεία κινείται αντίθετα με το ρεύμα της μόδας. Οι στηθόδεσμοι με ενίσχυση αντικαθιστώνται από λιγότερο ενισχυμένες μπραλέτες και η αύξηση του αθλητικού look καθιστά τα αθλητικά σουτιέν καθημερινή ανάγκη. Νέοι ανταγωνιστές όπως οι ThirdLove και CUUP εμφανίσθηκαν για να καλύψουν τις αλλαγές στις ανάγκες των καταναλωτών.
Ωστόσο, αυτή η θεαματική αλλαγή της Victoria’s Secret κινδυνεύει να φανεί σαν ένα κυνικό παιχνίδι marketing. Δεν θα είναι εύκολο να ξεφορτωθεί τη σεξουαλική εικόνα με την οποία έχει ταυτιστεί η εταιρεία.
Άλλες εταιρείες εσωρούχων, όπως η Savage X Fenty της Ριάνα, εξακολουθούν να νιώθουν πιο αυθεντικές Η ποπ σταρ μεταμόρφωσε τη βιομηχανία μόδας με 40 –σήμερα 50- διαφορετικά χρώματα βάσης. Εκανε το ίδιο με εσώρουχα με πιο έντονα χρώματα για να κολακεύσει κάθε τόνο δέρματος και μεγέθους. Και η American Eagle Outfitters δείχνει πιο νεανική, πιο προσβάσιμη εταιρεία.


Latest News

Νέος πρεσβευτής της Chanel ο ράπερ Κέντρικ Λαμάρ
Η σχέση του Κέντρικ Λαμάρ με τον οίκο ξεκίνησε το 2023, όταν παρευρέθηκε στο Met Gala το οποίο είχε ως θέμα «Karl Lagerfeld: A Line of Beauty».

Warner Bros και DC τιμούν την 87η επέτειο του Superman
Η ταινία «Superman» του Τζέιμς Γκαν, μία από πολυαναμενόμενες ταινίες του καλοκαιριού, αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες στις 11 Ιουλίου

Ράιαν Γκόσλινγκ: Από το οσκαρικό La La Land στο Star Wars
Μετά από μήνες συζητήσεων, ο σταρ του Χόλιγουντ Ράιαν Γκόσλινγκ συμφώνησε να πρωταγωνιστήσει στην επερχόμενη ταινία του franchise Star Wars.

Τι είναι Skinnytok και γιατί προσφεύγει το Παρίσι στην Κομισιόν
Το Skinnytok είναι μία νέα επικίνδυνη για τη δημόσια υγεία τάση που κυριαρχεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Γκαλερίστας στη Φλόριντα κατηγορείται για πώληση πλαστών έργων του Γουόρχολ
Ο Λέσλι Ρόμπερτς, ιδιοκτήτης της Miami Fine Art Gallery, που πωλούσε τους πλαστούς Άντι Γουόρχολ θα μπορούσε τώρα να περάσει μια δεκαετία πίσω από τα κάγκελα.

Πώς έφτασε στην κορυφή το Minecraft Movie
Η προσαρμογή του βιντεοπαιχνιδιού Minecraft πέτυχε αυτό που ο κινηματογράφος πάντα θέλει: να πουλήσει μπόλικα εισιτήρια και να δελεάσει τους νέους στις αίθουσες

Γιατί το κοινό σνομπάρει τις πρωτότυπες ταινίες του Χόλιγουντ
Το Χόλιγουντ βγάζει νέες ταινίες βασισμένες σε φρέσκες ιδέες οι οποίες βυθίζονται στα ταμεία

Ο Βασιλεύς των Βασιλέων: Το νέο βιβλικό animation κάνει ρεκόρ στο box office
Η απρόσμενη εισπρακτική επιτυχία του ανεξάρτητου animation Βασιλεύς Των Βασιλέων δείχνει ότι η showbiz μπορεί να κερδίσει πολλά επενδύοντας σε προϊόντα θρησκευτικού χαρακτήρα -ειδικά σήμερα

H «ηλεκτρική καρέκλα» του Γουόρχολ σε δημοπρασία – Ίσως αγγίξει τα 30 εκατ.
Ο πίνακας του Άντι Γουόρχολ προέρχεται από την πολύτιμη συλλογή των εκλιπόντων Βέλγων καλλιτεχνών Roger Matthys και Hilda Colle.

Τιτανικός: Στο σφυρί το βιολί από την ταινία που «βούλιαξε» τα ταμεία
Ακόμη ένα αντικείμενο από την ταινία-φαινόμενο του Τζέιμς Κάμερον, Τιτανικός, αναμένεται να σπάσει τη μπάνκα