Η μάχη των ασιατικών χωρών ενάντια στον κορωνοϊό απέχει πολύ από το τέλος. Ωστόσο, η αναμενόμενη αύξηση στη διανομή εμβολίων τους επόμενους μήνες μπορεί να διευκολύνει τις περιοχές αυτές που διανύουν έναν δύσκολο δρόμο, ο οποίος είναι συνυφασμένος με τις οικονομικές εξελίξεις. Αυτό προκύπτει από τις εκτιμήσεις της HSBC, σύμφωνα με τις οποίες, χώρες όπως η Ινδία, η Ινδονησία, η Μαλαισία και το Νεπάλ αντιμετώπισαν απότομη αύξηση κρουσμάτων πρόσφατα, ενώ αυξημένα παραμένουν τα κρούσματα σε άλλες χώρες.
Η Ινδία ήταν η χώρα που έχει πληγεί περισσότερο φέτος, αντιμετωπίζοντας ένα δραματικό δεύτερο κύμα. Και, μπορεί να έχουν υποχωρήσει τα ημερήσια κρούσματα από τις 414.000 που έφτασε να αναφέρει τους προηγούμενους μήνες, ωστόσο, η χώρα εξακολουθεί να μετρά ένα μέσο όρο 50.000 ημερήσιων κρουσμάτων.
Μετάλλαξη Δέλτα
Οι ειδικοί αποδίδουν εν μέρει την αύξηση κρουσμάτων σε πολλές περιοχές του πλανήτη στη μετάλλαξη Δέλτα, η οποία είναι μεταδοτικότερη από τις προηγούμενες παραλλαγές.
Αν και παραμένει ασαφές εάν η παραλλαγή είναι πιο θανατηφόρα από τα προηγούμενα στελέχη, η αυξημένη μεταδοτικότητά της, ιδιαίτερα σε χώρες με χαμηλά ποσοστά εμβολιασμού και χωρίς τήρηση των μέτρων προστασίας, σε συνδυασμό με τα πιο υγρά κλίματα αυξάνουν τις πιθανότητες για πιο σοβαρό κύμα της νόσου από ό, τι στις προηγούμενες μεταλλάξεις, αναφέρει η Eurasia Group .
Η Ασία βρίσκεται πολύ πίσω στο θέμα των εμβολιασμών. Αρκεί να αναλογιστεί κανείς ότι μόλις λίγο περισσότερο από 23% του πληθυσμού έχει λάβει τουλάχιστον μία δόση, ενώ στη Β. Αμερική και στην Ευρώπη το αντίστοιχο ποσοστό ξεπερνά το 40%.
«Δεν είμαστε καθόλου στο τέλος», δήλωσε ο επικεφαλής της HSBC για την οικονομική έρευνα στην Ασία, Φρέντερικ Νιούμαν, ο οποίος επεσήμανε την αναγκαιότητα εμβολιασμών και άρα επαρκών δόσεων εμβολίων, σύμφωνα με το CNBC.
Οικονομική ανάκαμψη
Ο Νιούμαν είπε ότι με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, η HSBC προβλέπει ότι πολλές ασιατικές χώρες δεν θα φτάσουν στην ανοσία της αγέλης πριν –το νωρίτερο– στις αρχές του 2022.
«Αυτό σημαίνει ότι μερικοί από τους περιορισμούς παραμένουν σε ισχύ, ειδικά στα ταξίδια, και αυτό, δυστυχώς, εξακολουθεί να βάζει εμπόδια για τους επόμενους μήνες», σημείωσε.
Τόσο ο Νιούμαν όσο και άλλοι αναλυτές της τράπεζας, αναμένουν αναμένουν αύξηση της ζήτησης σε τοπικό επίπεδο για τους επόμενους έξι μήνες, υπό την προϋπόθεση ότι θα αυξηθεί σημαντικά η διάθεση εμβολίων.
Οι εξαγωγές παραμένουν ισχυρές παρά τις συνεχιζόμενες διαταραχές στις μεταφορές και τη συσσώρευση που παρατηρείται στην εφοδιαστική αλυσίδα, σύμφωνα με την τράπεζα.
Η επενδυτική τράπεζα προέβλεψε ότι η Ασία θα παρουσιάσει ανάκαμψη 6,6% το 2021 σε σύγκριση με το 2020 και 4,6% το 2022 μετά την ύφεση του 0,9% πέρσι.
Latest News
HSBC: Ολοκληρώθηκε η πώληση της καναδικής μονάδας στην RBC
Το τίμημα ανήλθε στα 9,96 δισ. δολάρια.
Προς «παγκόσμια συνταξιοδοτική κρίση» – «Τεράστια πίεση» από τη γήρανση του πληθυσμού
Ο διευθύνων σύμβουλος του μεγαλύτερου διαχειριστή περιουσιακών στοιχείων στον κόσμο προειδοποιεί για μια μελλοντική «κρίση συνταξιοδότησης»
«Η Ευρώπη αποσύρεται από την Αφρική προς τέρψη της Ρωσίας»
Η ΕΕ αποσύρει και τα τελευταία της στρατεύματα από την Υποσαχάρια Αφρική αφήνει ελεύθερο το πεδίο στους Ρώσους
Γιατί δεν συμφέρει να νοικιάζεις στο Λονδίνο
Το μηνιαίο κόστος για αγορά κατοικίας στην βρετανική πρωτεύουσα ήταν το υψηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά εξακολουθεί να είναι φθηνότερο από την ενοικίαση ενός αντίστοιχου ακινήτου
H Nike χάνει το... τρένο της καινοτομίας και η JD Sports τις πωλήσεις
H βρετανική λιανική αλυσίδα JD Sports είδε τις πωλήσεις της στο Ηνωμένο Βασίλειο να μειώνονται κατά 3,1% το τελευταίο τρίμηνο του 2023
Αυτή η γενιά έχει τα προσόντα για επιτυχημένη καριέρα στο επιχειρείν
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, το επιχειρηματικό τοπίο έχει αλλάξει δραματικά
Έχασε τη δύναμη του ο ΟΠΕΚ; Τι βλέπει ο Economist για τον «μαύρο χρυσό»
Τι αναφέρει για την πορεία των τιμών του μαύρου χρυσού ανάλυση του Economist
Το «φρένο του χρέους» καταδικάζει τη γερμανική οικονομία
Πέντε think tanks προβλέπουν σχεδόν μηδενική ανάπτυξη για το 2024 και προτείνουν μεταρρύθμιση του «δόγματος Σόιμπλε»
Πώς η κατάρρευση της γέφυρας στην Βαλτιμόρη πλήττει μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες του κόσμου
Το κλείσιμο του λιμανιού θα κοστίσει 15 εκατ. δολάρια την ημέρα σε χαμένη οικονομική δραστηριότητα - Πόσα θα δοθούν σε αποζημιώσεις
Η χρυσή εποχή... των ψιλικατζίδικων - Γιατί οι Αμερικανοί συρρέουν σε αυτά ακόμα και για φαγητό
Οι επισκέψεις σε καταστήματα ψιλικών το πρώτο εξάμηνο του 2023 ξεπέρασαν κατηγορίες όπως εστιατόρια γρήγορου φαγητού, αλυσίδες καφέ και βενζινάδικα