Κυρίαρχα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2040

Σύμφωνα με έρευνες, οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων εκτιμάται ότι θα εκτιναχθούν τις επόμενες δεκαετίας ξεπερνώντας τα δύο-τρίτα των συνολικών πωλήσεων οχημάτων μέχρι το 2040

Κυρίαρχα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2040

Πεδίον δόξης λαμπρόν στο μέλλον βλέπουν αναλυτές για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα καθώς οι πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης έχουν κορυφωθεί, ενώ τα ηλεκτρικά οχήματα γίνονται φθηνότερα και εξελίσσονται.

Σύμφωνα με έρευνες, οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων εκτιμάται ότι θα εκτιναχθούν τις επόμενες δεκαετίας ξεπερνώντας τα δύο-τρίτα των συνολικών πωλήσεων οχημάτων μέχρι το 2040. Η τάση αυτή υποστηρίζεται από τα εθνικά σχέδια –σε παγκόσμια κλίμακα- για προώθηση πράσινων τεχνολογιών και συγκεκριμένα την επιτάχυνση της υιοθέτησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέσω της βελτίωσης των μπαταριών, την ανάπτυξη δικτύων φόρτισης και κυβερνητικών πολιτικών που θα καθιστούν πιο δύσκολη την οδήγηση οχημάτων παλαιάς τεχνολογίας.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κερδίσουν μακροπρόθεσμα

Σύμφωνα με ανάλυση της εταιρείας ερευνών BloombergNEF, η υιοθέτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων πρόκειται να αυξηθεί. Η Διεθνής Υπηρεσία Ενέργειας εκτιμά ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανέρχονται σε λίγο πάνω από το 2% των παγκόσμιων πωλήσεων αυτοκινήτων σήμερα, ποσοστό το οποίο προβλέπεται να εκτιναχθεί στο 70% μέχρι το 2040, με τα ηλεκτρικά οχήματα να αντιστοιχούν στο 31% όλου του παγκόσμιου στόλου οχημάτων. Οι προοπτικές είναι καλύτερες για την Ευρώπη, όπου οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων εκτιμάται ότι θα φτάσει στο 90% των νέων πωλήσεων μέχρι το 2040, ακόμη και χωρίς την προώθηση νέων επενδύσεων ή παροχής κινήτρων από τις παγκόσμιες κυβερνήσεις. Η προοπτική είναι ακόμη καλύτερη για τα ηλεκτρικά λεωφορέια, τα οποία προβλέπεται να αντιστοιχούν στο 67% όλου του στόλου λεωφορείων που θα βρίσκονται σε κυκλοφορία μέχρι το 2040. Ισως η μεγαλύτερη πρόκληση για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία είναι η μετατροπή των φορτηγών σε ηλεκτροκίνητα μέχρι το 2050 με τις Daimler, Tesla, Volvo να εργάζονται για την παράδοση βαρέων φορτηγών κατηγορίας Class 8.

Υπάρχουν κι άλλες στρατηγικές που έχουν υιοθετηθεί από τις εθνικές κυβερνήσεις. Στην Ευρώπη και η Κίνα έχουν θεσπιστεί σχετικά αυστηρές προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων, ενώ εξακολουθούν να ισχύσουν κάποιοι περιορισμοί στην κυκλοφορία οχημάτων στα κέντρα των μεγαλουπόλεων, μέτρα που εφαρμόσθηκαν στη διάρκεια των lockdowns. Στις ΗΠΑ, ο Πρόεδρος Μπάιντεν προωθεί το σχέδιο για τις επενδύσεις σε υποδομές που προβλέπει χρηματοδότηση της επέκτασης του δικτύου φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ. Η έρευνα του BNEF υποστηρίζει ότι η ανάπτυξη του παγκόσμιου δικτύου φόρτισης θα είναι το κλειδί για την επίτευξη των στόχων που προβλέπει για την ανάπτυξη των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων.

Περισσότερα από Green

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο