Τα πρώτα πλοία μεταφοράς υγραερίου που θα έχουν ως καύσιμο αμμωνία

Τα πλοία θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο υγραέριο ενώ έχουν σχεδιασθεί έτσι ώστε να μπορούν με μετατροπή να αξιοποιήσουν ως καύσιμο και την αμμωνία η οποία έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με το LPG.

Τα πρώτα πλοία μεταφοράς υγραερίου που θα έχουν ως καύσιμο αμμωνία

Εγγραφείτε στο OT Newsletter για την καθημερινή σας ενημέρωση με ειδήσεις από την οικονομία, τις επιχειρήσεις, τις αγορές και τα διεθνή.

* indicates required

Δυο ακόμη πλοία σχεδιάζονται και θα κατασκευαστούν με γνώμονα να χρησιμοποιούν στο μέλλον ως καύσιμο την αμμωνία, η οποία είναι ελκυστική ως καθαρό καύσιμο επόμενης γενιάς που δεν εκπέμπει διοξείδιο του άνθρακα όταν καίγεται. Αυτή τη φορά η γιαπωνέζικη Mitsui O.S.K. Lines, Ltd. (MOL) ανακοίνωσε ότι η θυγατρική της εταιρεία Phoenix Tankers Pte. Ltd. με έδρα τη Σιγκαπούρη, υπέγραψε συμφωνία με την Namura Shipbuilding Co., Ltd. για την κατασκευή δύο πολύ μεγάλων πλοίων μεταφοράς υγραερίου (Very Large Gas Carrier-VLGC) για τη μεταφορά υγροποιημένου πετρελαίου (LPG) και αμμωνίας.

Τα πλοία θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο υγραέριο ενώ έχουν σχεδιασθεί έτσι ώστε να μπορούν με μετατροπή να αξιοποιήσουν ως καύσιμο και την αμμωνία η οποία έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με το LPG.

Το υγραέριο, ως καύσιμο, μπορεί να μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά περίπου 20%, και τις εκπομπές SOx, PM, κατά περίπου 90% σε σύγκριση με το μαζούτ. Τα νεότευκτα VLGC έχουν σχεδιαστεί για να μεγιστοποιούν την αποδοτικότητα καυσίμου και είναι πλοία φιλικά προς το περιβάλλον και θα ανταποκρίνονται στις περιβαλλοντικές απαιτήσεις της φάσης EEDI 3 του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού, οι οποίες ισχύουν για VLGC που έχουν συμβληθεί μετά το 2022.

Ο Δείκτης Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης (EEDI) είναι ένας διεθνής κανονισμός που δείχνει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) ανά τόνο φορτίου που μεταφέρθηκε για ένα μίλι. Στη φάση EEDI 3, τα πλοία νέας κατασκευής θα πρέπει θεωρητικά να επιτυγχάνουν μείωση κατά 30% των εκπομπών CO2 συγκρινόμενα με τον αρχικό EEDI της φάσης σχεδιασμού του.

Η Namura Shipbuilding θα κατασκευάσει τα δύο πλοία στο ναυπηγείο Imari, σε συνεργασία σε τεχνικό επίπεδο με την Mitsubishi Shipbuilding Co.. Τα πλοία αναμένεται να παραδοθούν μετά το 2023.

Περισσότερα από Ναυτιλία

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433