
Κατά 20% αναμένεται να μειωθούν σε πρώτη φάση οι χρόνοι διέλευσης φορτηγών από την Πύλη 16 του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, μετά το μνημόνιο συναντίληψης, που υπεγράφη προ τετραημέρου, μεταξύ της ΟΛΘ ΑΕ και του Α’ Τελωνείου Εισαγωγών-Εξαγωγών.
Στόχος, να περιοριστούν οι σημαντικές καθυστερήσεις που σημειώνονται επί σειρά ετών κατά την είσοδο και έξοδο των βαρέων οχημάτων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από το λιμάνι, όπως ανέφερε σήμερα ο εκτελεστικός πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ, Αθανάσιος Λιάγκος, απαντώντας σε σχετικά ερωτήματα δημοσιογράφων, με την ευκαιρία της άφιξης των δύο νέων γερανογεφυρών στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Αποσυμφόρηση
Στο πλαίσιο της συμφωνίας μεταξύ των δύο πλευρών, που τέθηκε σε ισχύ στις 6 Μαΐου, ανασχεδιάζεται η διαδικασία εισόδου κενών φορτηγών στην Ελεύθερη Ζώνη (Ε/Ζ) του λιμανιού, για τη διευκόλυνση των ροών εισόδου-εξόδου από τις πύλες 10 και 16, ώστε να διενεργούνται χωρίς καθυστερήσεις οι παραδόσεις και παραλαβές των φορτίων. Συγκεκριμενα, τα κενά κοντέινερς θα διέρχονται και από την Πύλη 10, το ωράριο της οποίας προβλέπεται να διευρυνθεί, ώστε να λειτουργεί καθημερινά από τις 7 το πρωί ώς τις 7 το βράδυ (έναντι του ισχύοντος 8.00-16.00), με στόχο να αποσυμφορηθεί η κίνηση στην επιβαρυμένη 16.
Αναλυτικότερα, προβλέπονται οι εξής ενέργειες: 1)ενεργοποιείται δεύτερη ροή εισόδου των κενών φορτηγών όλων των τύπων και κενών εμπορευματοκιβωτίων, από την Πύλη 10, κατά τις ώρες συμφόρησης, 2) διευρύνεται -όπως προαναφέρθηκε- το ωράριο λειτουργίας της, 3) δημιουργούνται δύο νέες ροές εισόδου κενών φορτηγών όλων των τύπων και άδειων εμπορευματοκιβωτίων από την Πύλη 16 και 4) ενεργοποιείται και έκτη ροή εξόδου από την Πύλη 16 κατά τις ώρες συμφόρησης.Η διαχείριση των ροών εισόδου-εξόδου όλων των τύπων κενών φορτηγών και κενών εμπορευματοκιβωτίων, ανατίθεται στην ΟΛΘ Α.Ε., υπό την εποπτεία του αρμόδιου Τελωνείου, δια του μηχανογραφικού συστήματος της ΟΛΘ Α.Ε., αλλά και δια της διενέργειας φυσικών ελέγχων από το Α’ Τελωνείο Θεσσαλονίκης. Πάντως, η προσπάθεια για την αντιμετώπιση του χρόνιου προβλήματος δεν σταματά εδώ, καθώς όπως είπε ο κ. Λιάγκος, πρόκειται να γίνουν περισσότερες ενέργειες για τη διευθέτηση του θέματος.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)