Αποδίδουν καρπούς οι προσπάθειες του υπουργείου Τουρισμού για την ανάκαμψη της τουριστικής κίνησης στη χώρα μας, δήλωσε ο Βασίλης Κικίλιας στον Alpha 9.89, παρά το ότι αντιμετωπίζουμε ακόμα μια παγκόσμια κρίση δημόσιας υγείας, έχουμε πόλεμο στην καρδιά της Ευρώπης, πληθωρισμό και ενεργειακή κρίση.
Ο κ. Κικίλιας υπογράμμισε επίσης ότι αυτά τα πολύ θετικά μηνύματα έρχονται μετά τα καλά αποτελέσματα των προηγούμενων μηνών με την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, το άνοιγμα χειμερινών προορισμών, την επιτυχία της καμπάνιας greekend και την ενίσχυση της κρουαζιέρας. «Όλο το προηγούμενο διάστημα εργαστήκαμε σκληρά για την προπαρασκευή συμφωνιών με μεγάλους tour operators, ό,τι πρέπει δηλαδή να κάνει ένα σοβαρό υπουργείο Τουρισμού για να μπορέσει να επιτύχει το στόχο του ο οποίος είναι να φέρει έσοδα στη μέση ελληνική οικογένεια και στην εθνική οικονομία» ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού, υπογραμμίζοντας ότι το πού θα φτάσει ο πήχης θα φανεί στο τέλος του 2022.
To brand Ελλάδα στο Νο 5 του κόσμου
«Το brand “Ελλάδα” είναι 5ο στον κόσμο, συνεχίζουμε να το στηρίζουμε και να το αναβαθμίζουμε, δίνοντας μάχη μέρα- μέρα και εβδομάδα-εβδομάδα με στόχο να έχουμε ποιοτικό τουριστικό προϊόν, να προσφέρουμε καλές υπηρεσίες και το συνάλλαγμα που έρχεται από τους ταξιδιώτες να είναι κάθε χρονιά και πιο υψηλό» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Κικίλιας έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην τουριστική ανάπτυξη και αναβάθμιση του ιστορικού κέντρου και στην «αθηναϊκή Ριβιέρα», τονίζοντας ότι οι συμφωνία που επιτεύχθηκε με τις αμερικανικές αερογραμμές για 63 απευθείας πτήσεις την εβδομάδα, φέρνουν στην Αθήνα πολύ μεγάλο αριθμό high spenders ταξιδιωτών οι οποίοι ενισχύουν σημαντικά όχι μόνο τον ξενοδοχειακό κλάδο αλλά και την εστίαση, τη διασκέδαση και τα εμπορικά καταστήματα της πρωτεύουσας.
Τέλος, όσον αφορά τους εργαζόμενους στον κλάδο του τουρισμού, ο υπουργός είπε ότι τα συναρμόδια υπουργεία έχουν κάνει σημαντικά βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση και για την κάλυψη των κενών θέσεων, που αποτελεί πανευρωπαϊκό πρόβλημα λόγω των lockdown των προηγούμενων ετών, αλλά και σχετικά με την προστασία των εργαζομένων και των ταξιδιωτών. «Σε ό,τι έχει να κάνει με τη Μύκονο, ένα από τα πιο ισχυρά brand μας, έχω να πω ότι και τα τρία υπουργεία- Ανάπτυξης, Εργασίας και Τουρισμού- διενεργούν αλλεπάλληλους ελέγχους και επιβάλλουν αυστηρά πρόστιμα, έτσι ώστε να προστατευθούν οι πολλοί που είναι οι πολύ καλοί επαγγελματίες και να απομονωθούν οι λίγοι που προσπαθούν να κάνουν ζημιά» επεσήμανε ο κ. Κικίλιας.
Latest News
Το «Gig-Tripping» είναι η τελευταία ταξιδιωτική τάση που επιβάλλεται να δοκιμάσετε
Καθώς πλησιάζει το καλοκαίρι, αυτός ο δημοφιλής όρος αποκτά ολοένα και περισσότερους οπαδούς - Ποιες πόλεις και χώρες είναι ιδανικές και οικονομικές για το συγκεκριμένο τύπου διακοπών
Ενα απο τα δέκα νέα resorts της Hilton στην Ευρώπη , ανοίγει στην Κρήτη
Το Numo Ierapetra Beach Resort Crete είναι αποτέλεσμα μιας ακόμα συμφωνίας της Hilton με τη NUMO Hospitality
Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος: Αποφάσεις για τις πολιτικές προτεραιότητες ενόψει των ευρωεκλογών
Με τις ευρωπαϊκές εκλογές και την ουγγρική προεδρία της ΕΕ προ των πυλών, οι ηγέτες του κλάδου της φιλοξενίας είχαν την ευκαιρία να προβληματιστούν και να συναποφασίσουν για τις πολιτικές προτεραιότητες
Oι δημοφιλέστεροι ακτοπλοϊκοί προορισμοί της χώρας - Τι έδειξε η πλατφόρμα Ferryscanner
Οι ταξιδιώτες κατευθύνθηκαν σε 400 προορισμούς σε 25 χώρες μέσω της πλατφόρμας Ferryscanner
Φοιτητικές διακοπές στην Ευρώπη - Οι δέκα top προορισμοί
Προορισμοί για αξέχαστες εμπειρίες.
Αυξημένο το ενδιαφέρον για ταξίδια στο Μάλμε ενόψει Eurovision – Ποιοι τουρίστες λένε «ναι» στη Σουηδία
Αναμένεται να συγκεντρώσει 100.000 επισκέπτες.
Το ελληνικό νησί που αποθεώνουν οι Τούρκοι τουρίστες
Γαλαζοπράσινες παραλίες, καταπράσινα τοπία και ιστορικές ομορφιές
Αυτό είναι το καλύτερο αεροδρόμιο - Έχει πισίνα, σπα και τροπικούς κήπους
Eκτόπισε από την κορυφή την περσινή νικήτρια Σιγκαπούρη με το Τσανγκί
Επενδυτική έκρηξη στην Αθήνα - Ποιοι κυνηγούν ευκαιρίες στη σκιά της Ακρόπολης
Οι όμιλοι στρέφονται σε rebrands και μετατροπές για να επωφεληθούν από την έκρηξη των ταξιδιών
Μνημόνιο συνεργασίας Deloitte - Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων
Οι συμμετέχοντες - μέλη της ΠΟΞ στις δράσεις θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, σε σχέση μες τις νέες τάσεις και ανάγκες της σύγχρονης τουριστικής αγοράς