Την προσοχή των καταναλωτών με αφορμή περιστατικά προσπάθειας εξαπάτησης με «αλίευση» στοιχείων μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών μηνυμάτων (phishing) εφιστά η ΔΕΗ.
Σύμφωνα με την επιχείρηση, τέτοια περιστατικά έχουν αναφερθεί της τελευταίες ημέρες και συνδέονται με τη διαδικασία που απαιτείται για τον υπολογισμό και την καταβολή του ποσού που θα επιστραφεί στους καταναλωτές μέσω της πλατφόρμας power pass.
Η ενημέρωση
Η ΔΕΗ ενημερώνει τους πελάτες της ότι:
- δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων του power pass,
- δεν θα ζητήσει ποτέ από τους πελάτες τα στοιχεία e-banking και το IBAN του λογαριασμού τους.
- Διαβάστε επίσης: ΔΕΗ: Έκτακτη γενική συνέλευση στις 3/8 – Σε εύρος 2,48-17 ευρώ η αγορά ιδίων μετοχών
Καλεί δε τους πελάτες της να ακολουθήσουν προσεκτικά τις οδηγίες που προβλέπονται στην επίσημη σελίδα του power pass (https://vouchers.gov.gr/powerpass).