![Ελληνικό: Επίσκεψη Γεωργιάδη στα εν εξελίξει έργα [Εικόνες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/11/2-2.jpg)
Τα εν εξελίξει έργα στο Ελληνικό επισκέφθηκε σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος και ενημερώθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της LAMDA Development, Οδυσσέα Αθανασίου και στελέχη της εταιρείας για την πρόοδο που έχει επιτευχθεί.
Αρχικά, ο κ. Γεωργιάδης επισκέφθηκε τα έργα υπογειοποίησης της λεωφόρου Ποσειδώνος, μήκους 1,3 χιλιομέτρων, εκ των οποίων έχουν ήδη σκαφθεί τα 2/3 και οι εργασίες βρίσκονται μπροστά από το χρονοδιάγραμμα, όπως ανέφερε ο κ. Αθανασίου.
Διαβάστε επίσης: Neue Zürcher Zeitung για Ελληνικό: Ένα από τα μεγαλύτερα έργα αστικής ανάπλασης στην Ευρώπη
Ο διευθύνων σύμβουλος της LAMDA έκανε ειδική αναφορά στο γεγονός ότι το Ελληνικό είναι έργο φιλικό στο περιβάλλον τονίζοντας ότι ανακυκλώνονται και χρησιμοποιούνται το 90% των υλικών του παλαιού αεροδρομίου. «Παλιά το Ελληνικό ήταν τσιμέντο σε ποσοστό 70-75% και τώρα θα γίνει πράσινο σε ποσοστό 70%», υπογράμμισε.
Από την πλευρά του ο κ. Γεωργιάδης δήλωσε: «Έχουμε έρθει σήμερα εδώ για να κάνουμε αυτοψία στα έργα στο Ελληνικό και την πρόοδό τους, πρώτον διότι εάν ο κόσμος δεν δει την εικόνα με το σκάψιμο δεν πιστεύει ότι έχει ξεκινήσει το έργο καθώς όσοι ήταν από την αρχή ενάντιοι στο έργο λένε ότι δήθεν δεν έχει σκαφτεί τίποτα – -τα βλέπετε με τα μάτια σας. Και δεύτερον διότι θέλω να επιβραβεύσω την εταιρεία LAMDA Development, η οποία όχι μόνο κινείται εντός χρονοδιαγράμματος αλλά προηγείται του χρονοδιαγράμματος, κάτι το οποίο μας δίνει πολύ μεγάλη χαρά. Διότι, όπως έχουμε πει πολλές φορές με τον Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, το Ελληνικό θα είναι το νέο πρόσωπο της Ελλάδας προς τα έξω. Θα είναι η Ελλάδα που θέλουμε να προβάλλουμε τον 21ο αιώνα. Θέλω να ευχαριστήσω τη LAMDA, τον κ. Λάτση, τον κ. Αθανασίου, το διοικητικό συμβούλιο και κυρίως τους εργαζομένους της LAMDA που προχωρούν αυτά τα έργα και θα κάνουν την Ελλάδα σπουδαία».

Στη συνέχεια ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων επισκέφθηκε το κτίριο για τα άτομα με ειδικές ανάγκες, το οποίο, όπως σημείωσε ο κ. Αθανασίου, «είναι το πρώτο και το πιο εμβληματικό κτίριο του Ελληνικού» (στην ουσία πρόκειται για τέσσερα κτίρια) και θα ολοκληρωθεί σε χρόνο ρεκόρ, έως το φθινόπωρο του 2023, καθώς οι εργασίες βρίσκονται μπροστά από το χρονοδιάγραμμα.

Στο πλαίσιο αυτό ο κ. Γεωργιάδης επεσήμανε πως πρόκειται για κάτι πολύ εντυπωσιακό. «Πριν από λίγους μήνες παραστάθηκα ως εκπρόσωπος του κυρίου Πρωθυπουργού και μίλησα στην αναγγελία της κατασκευής αυτού του κτιρίου, το οποίο θα στεγάσει όλα τα σωματεία των ατόμων με αναπηρία που ήταν προηγουμένως στο Ελληνικό και τα οποία ανησυχούσαν τι θα απογίνουν όταν γίνει η μεγάλη επένδυση. Τότε ο κ. Λάτσης αποφάσισε να κάνει δωρεά στα σωματεία αυτό το κτίριο, που είναι στην πραγματικότητα ένα complex τεσσάρων κτιρίων, για να στεγαστούν όλα τα σωματεία που πριν στεγαζόντουσαν σε κοντέινερ διάσπαρτα στο Ελληνικό. Λίγους μήνες μετά τα βλέπετε με τα μάτια σας: τα κτίρια έχουν θεμελιωθεί, κατασκευάζονται οι όροφοι και θα είναι έτοιμα σε περίπου ένα χρόνο από σήμερα ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν».

«Αυτή είναι η καλύτερη απάντηση σε εκείνους που ακόμα δυσπιστούν για το αν το Ελληνικό προχωράει. Όχι μόνο προχωράει αλλά προχωράει με πάρα πολύ γρήγορους ρυθμούς και πρέπει να συγχαρούμε τη LAMDA που έχει αναλάβει μια δέσμευση έναντι του ελληνικού κράτους κι αυτή υλοποιείται και προχωρά. Και φυσικά για τη δωρεά γιατί αυτό είναι ένα κτίριο που έχει ένα πολύ μεγάλο κοινωνικό πρόσημο, το οποίο πιστεύω όλους μας ενδιαφέρει. Κύριε Αθανασίου σας συγχαίρουμε», πρόσθεσε.


Latest News

ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Καθαρά κέρδη 57,4 εκατ. ευρώ το 2024, επιστροφή 174 εκατ. στους μετόχους
Τα Βασικά Οικονομικά Μεγέθη του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ για τη χρήση του 2024

Νέα αύξηση 3,7% του δείκτη τιμών στα οικοδομικά υλικά - Ποια σημείωσαν τη μεγαλύτερη άνοδο
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για το κόστος κατασκευής νέων κτηρίων στην Ελλάδα - Πού καταγράφηκαν οι μεγαλύτερες αυξήσεις

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Τι κερδίζουν κρατικά ταμεία και πολίτες από την ολοκληρωμένη διαχείριση απορριμμάτων στην Πελοπόννησο
Τα έργα πρότυπο από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στην Πελοπόννησο – Τα μηνύματα Περιστέρη

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Παπασταύρου: Εγκαινίασε τη νέα Μονάδα Επεξεργασίας Αποβλήτων στη Μεσσηνία – Το έργο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Η συνολική επένδυση ανέρχεται σε 167 εκατ. ευρώ - Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση των αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Στα χέρια Premia, Dimand και AKTOR οι φοιτητικές εστίες του μέλλοντος
Γιατί developers και κατασκευαστικές εταιρείες εστιάζουν στις φοιτητικές εστίες - Κινήσεις ματ από Premia, Dimand και AKTOR

Υπεγράφη η συμπληρωματική σύμβαση του έργου για το φράγμα Ασωπού
Η συμπληρωματική σύμβαση για το φράγμα Ασωπού υπεγράφη από τους υπουργούς Υποδομών και Μεταφορών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

Μετρό Θεσσαλονίκης: Αμεσα η επέκταση προς την Καλαμαριά, πέντε νέοι σταθμοί
«Άμεση προτεραιότητα η επέκταση του Μετρό της Θεσσαλονίκης μέχρι την Καλαμαριά» τόνισε ο Χρίστος Δήμας

Ταχιάος: Σύντομα η σύμβαση παραχώρησης για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
«Το αποτέλεσμα του διαγωνισμού έχει σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Εκτιμούμε ότι πολύ σύντομα θα έχουμε την απαιτούμενη έγκριση», δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Χανιά: Στο ΕΣΠΑ η χρηματοδότηση της αποκατάστασης και ανάδειξης Ενετικών Νεωρίων
Στο Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή 2021-2027» του ΕΣΠΑ, εντάσσεται το έργο που θα πραγματοποιηθεί στην παλιά πόλη στα Χανιά