
Ανοδικά αναμένεται να κινηθεί και εφέτος η κρουαζιέρα σύμφωνα με στοιχεία του ΟΛΠ. Το λιμάνι του Πειραιά εκτιμάται ότι θα καταγράψει αύξηση τόσο στις αφίξεις όσο και στο home porting σε σχέση με το 2022, που ήταν μια επίσης πολύ καλή χρονιά με επιδόσεις υψηλότερες από τις αντίστοιχες του 2019.
Για την κρουαζιέρα στον Πειραιά:
Σύμφωνα με τον ΟΛΠ, μετά τις εντυπωσιακές επιδόσεις του 2022 (+9% στις αφίξεις & +33% στο home port vS 2019), για το 2023 ήδη έχουμε κρατήσεις για τουλάχιστον 807 κρουαζιερόπλοια (+19% vS 2022) & για 607 homeport κρουαζιερόπλοια (+ 38% vS 2022).— Vassilis Kikilias (@Vkikilias) January 30, 2023
Σε tweet του ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας αναφέρει: “Μετά τις εντυπωσιακές επιδόσεις του 2022 (+9% στις αφίξεις και +33% στο home port συγκριτικά με το 2019), για το 2023 ήδη έχουμε κρατήσεις για τουλάχιστον 807 κρουαζιερόπλοια (+19% σε σχέση με το 2022) και για 607 homeport κρουαζιερόπλοια (+ 38% σε σχέση με το 2022).
Πρόβλεψη για άνοδο 16%
Ωστόσο, δυναμική φαίνεται να είναι στο σύνολό της και η φετινή χρονιά για τον κλάδο της κρουαζιέρας στο λιμάνι Πειραιά, καθώς σύμφωνα με τις προκρατήσεις αναμένονται 786 αφίξεις και αύξηση 16% στις συνολικές αφίξεις σε σχέση με το 2022, όπου είχαν ήδη ξεπεραστεί τα προ πανδημίας επίπεδα. Αύξηση αναμένεται φέτος και στις αφίξεις αποεπιβίβασης (homeport) κατά 5% σε σχέση με το 2022, ενώ σημειώνεται ότι το 2022 οι αφίξεις homeport αυξήθηκαν περισσότερο από 30% σε σχέση με το 2019.
Ο Αναπληρωτής Δ/ντος Συμβούλου της ΟΛΠ Α.Ε. Capt. Jin Beiyuan, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη δυναμική πορεία της κρουαζιέρας στο Λιμάνι του Πειραιά, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι είναι το αποτέλεσμα του συνδυασμού της συστηματικής και στοχευμένης δουλειάς, των σημαντικών επενδύσεων και έργων αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού, αλλά και προφανώς της σημαντικής θέσης της χώρας και του λιμένα. Η συνέχιση της καλής πορείας του κλάδου της κρουαζιέρας αποτελεί βασική επιδίωξη της ΟΛΠ Α.Ε., καθώς είναι μια win-win δραστηριότητα για όλα τα ενδιαφερόμενη μέρη, και κυρίως για την τοπική κοινωνία, τους παραλιμένιους δήμους, την Αττική, αλλά και τη χώρα εν γένει.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα