Συνεχίζονται για τέταρτη ημέρα οι έρευνες των Πυροσβεστών και σωστικών συνεργείων στον τόπο του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη.
Σήμερα αναμένεται να μεταφερθούν σε χώρο του ΟΣΕ στη Λάρισα για περαιτέρω διερεύνηση το τέταρτο και πέμπτο βαγόνι της μοιραίας αμαξοστοιχίας, που διαλύθηκε στα Τέμπη, μετά τη σύγκρουση με εμπορικό τρένο. Έχουν ήδη μεταφερθεί η μηχανή του μοιραίου τρένου, το πρώτο βαγόνι και το κατεστραμμένο κυλικείο. Πριν την μεταφορά τους θα ανασηκωθούν, ώστε οι άνδρες της ΕΜΑΚ να ερευνήσουν σπιθαμή προς σπιθαμή το έδαφος για νέα στοιχεία. Αμέσως μετά στην περιοχή θα κάνουν αυτοψία στον χώρο οι εμπειρογνώμωνες, ώστε να διασαφηνιστούν τα αίτια που οδήγησαν στην τραγωδία.
Από το πρωί άντρες της ΕΜΑΚ πραγματοποιούν εξονυχιστικούς ελέγχους, ενώ συλλέγουν προσωπικά αντικείμενα των επιβατών. Μεταξύ αυτών τα παπουτσάκια ενός μωρού, την ταυτότητα μιας κοπέλας που είναι άγνωστο αν επέζησε καθώς και γυναικεία κοσμήματα. Όλα τα αντικείμενα θα αποδοθούν σε εκείνους που ανήκουν.
Παράλληλα έχουν ήδη απομακρυνθεί τα κοντείνερ της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας.
Η άποψη των ερευνητών για το «μανιτάρι» μετά την έκρηξη – Τι μετέφερε το εμπορικό τρένο
Ένα από τα ερωτήματα που παραμένουν σχετικά με την τραγωδία στα Τέμπη είναι γιατί έγινε τόσο ισχυρή έκρηξη μετά τη σύγκρουση των τρένων, από την οποία, μάλιστα, σχηματίστηκε «μανιτάρι», όπως έχουν αποτυπώσει βίντεο από το σημείο.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΕΡΤ, μια πρώτη εκτίμηση των ερευνητών είναι ότι η έκρηξη, μετά τη σύγκρουση των δυο τρένων στα Τέμπη, πιθανότατα να προκλήθηκε από τα λάδια που είχαν στις μηχανές τους οι δυο αμαξοστοιχίες.
Με βάση την ίδια πηγή, σε κάθε μηχανή υπήρχαν 2,5 τόνοι λαδιού, δηλαδή πέντε τόνοι λαδιού και στις δυο αμαξοστοιχίες.
Με τη μετωπική σύγκρουση ανέβηκε η θερμοκρασία πάνω από το όριο αυτανάφλεξης, έσπασε το δοχείο, εκτοξεύτηκαν τα λάδια, πήραν φωτιά και δημιούργησαν αυτό το τεράστιο «μανιτάρι».
Ωστόσο, δικηγόρος ενός τραυματία από τη σύγκρουση των τρένων επιμένει να καταγγέλλει ότι η εμπορική αμαξοστοιχία κουβαλούσε αδήλωτα υλικά.
Latest News
Περισσότερα φάρμακα made in EU, παρακαλώ
Η Ευρώπη εξαρτάται από την Ασία και στον τομέα της παρασκευής φαρμάκων. Για να αλλάξει αυτό θα πρέπει να αποδεχθούμε ακριβότερα φάρμακα, εκτιμούν ειδικοί
Αποκάλυψη: «STOP» από το υπουργείο Οικονομικών στις «χρυσές αμοιβές» εκατοντάδων αστυνομικών
Νέα αναστάτωση στο εσωτερικό της ΕΛ.ΑΣ μετά τους αστυνομικούς των «δυο ταχυτήτων» ενώ συνεχίζεται διπλή έρευνα για τρυκ ένστολων με πληρωμές ξενοδοχείων
Στο στόχαστρο διαδηλωτών εργοστάσιο της Tesla - Επεισόδια και συλλήψεις στη Γερμανία
Οι διαδηλωτές για το κλίμα αντιδρούν στα σχέδια της Tesla για κοπή περίπου 250 στρεμμάτων δάσους προκειμένου να επεκταθεί το εργοστάσιό της
«Είναι πολλά τα λεφτά»: Τι θέλει η Wall Street στο Μπέβερλι Χιλς
Κεφάλαια 2,5 δισ. δολ. αναζητούν επενδύσεις - Η αναβίωση των deals στο συνέδριο του Milken
Βροχή τα πρόστιμα στις λεωφορειολωρίδες – Πάνω από 200 κλήσεις καθημερινά
Αστράφτουν τα φλας από τις κάμερες στις λεωφορειολωρίδες, με τα πρόστιμα να είναι εκατοντάδες καθημερινά.
Πέθανε ο δικηγόρος Ραμόν Φονσέκα – Ο ρόλος του στην υπόθεση των «Panama Papers»
Περίμενε την ετυμηγορία στη δίκη του
«Τυπική διαδικασία» η επανεκλογή του πρωθυπουργού Μισούστιν στη Ρωσία
Ο Ρώσος ηγέτης δεν έχει ουσιαστικά καμία αντιπολίτευση στο κοινοβούλιο
Η «ψυχροπολεμική σφήνα» του Σι στην Ευρώπη - Τα deals, το γιουάν και το γαλλικό κονιάκ
Τα επόμενα βήματα του κινέζου ηγέτη
Βροχές και καταιγίδες στις περισσότερες περιοχές της χώρας
Αναλυτικά η πρόγνωση του καιρού
Παραβιάσεις και υπερπτήσεις, το κόστος και ο κίνδυνος ατυχήματος – Ποια τα κέρδη του ενός έτους ηρεμίας
Οι κρίσεις προκαλούνται από ατυχήματα, υπογραμμίζει ο Γεραπετρίτης