Στα 165 εκατ. δολάρια ανήλθαν στο τέταρτο τρίμηνο του 2022 τα έσοδα της Global Ship Lease, συμφερόντων Γιώργου Γιουρούκου, αυξημένα κατά 7,5% σε σύγκριση με ένα έτος πριν. Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 72,6 εκατ. δολάρια αυξημένα κατά 9,8% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα του 2021.
Στο σύνολο της χρήσης του 2022 τα έσοδα ανήλθαν στα 645,6 εκατ. δολ. αυξημένα κατά 44,1% σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν και τα κέρδη έφτασαν τα 283,4 εκατ. δολ. καταγράφοντας άνοδο 73,7% σε σχέση με το 2021. Τα συνολικά συμβασιοποιημένα έσοδα ανέρχονται σε 2,1 δισ. δολάρια με τη μέση υπολειπόμενη διάρκεια των ναυλώσεων να φτάνει τα 2,7 έτη.
Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία δραστηριοποιείται στην αγορά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και όπως αναφέρει στο site της, «ο συνδυασμός μεγεθών πλοίων στον στόλο μας παρέχει ευελιξία για την ανάπτυξη σε ένα ευρύ φάσμα εμπορικών διαδρομών».
«Big boom» στα ναυπηγεία – Η υπερπροσφορά containerships «τρομάζει» την αγορά
Στόλος 65 πλοίων
Η Global Ship Lease διαθέτει 65 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, που κυμαίνονται από 1.118 έως 11.040 TEU, με συνολική χωρητικότητα 342.348 TEU. Επιπλέον 32 πλοία είναι τύπου Post-Panamax.
Ο Γιώργος Γιουρούκος, εκτελεστικός πρόεδρος της Global Ship Lease, ανέφερε μεταξύ άλλων πως «ενώ το 2022 ξεκίνησε δυναμικά, οι μακροοικονομικές αναταράξεις και το αρνητικό κλίμα που ακολούθησε άσκησαν πίεση στη ζήτηση των καταναλωτών και συνεπώς στον κλάδο των εμπορευματοκιβωτίων. Παρά την πίεση που ασκήθηκε τόσο στις τιμές ναύλωσης όσο και στις αξίες ενεργητικού η Global Ship Lease συνέχισε να σημειώνει σημαντική οικονομική, εμπορική και στρατηγική πρόοδο, που θα βοηθήσει αρκετά την εταιρεία μακροπρόθεσμα».
Latest News
Νέες αναταράξεις στο διεθνές εμπόριο - Οι προειδοποιήσεις των Χούθι
Σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τη δρομολόγηση των πλοίων γύρω από την Αφρική
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα
Πέφτουν οι πωλήσεις των superyachts - Αυξάνονται οι κατασχέσεις
Παρόλα αυτά, οι παραδόσεις superyacht αυξήθηκαν κατά 31% το 2023
«Αχαρτογράφητα νερά» για την αγορά δεξαμενoπλοίων
Το αδιέξοδο των συζητήσεων για την επανέναρξη των ροών πετρελαίου από το Τζεϊχάν δημιουργεί νέα δεδομένα στη Μεσόγειο
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων