
Επενδύσεις «στη στεριά» όχι όμως μακριά από τη θάλασσα, υλοποιεί η Costamare, αξιοποιώντας την ισχυρή ρευστότητα που διαθέτει. Όπως ανακοινώθηκε πριν από λίγο η Costamare Inc., η εισηγμένη στο NYSE, ναυτιλιακή εταιρεία ελληνικών συμφερόντων, συμφώνησε να γίνει κορυφαίος επενδυτής στη Neptune Maritime Leasing Limited επενδύοντας 200 εκατομμύρια δολάρια. Η Neptune Leasing είναι μια εταιρεία ναυτιλιακής χρηματοδοτικής μίσθωσης προσανατολισμένη στην παροχή ευέλικτων λύσεων χρηματοδότησης στους πλοιοκτήτες, η οποία ιδρύθηκε το 2021 από τον έμπειρο τραπεζίτη Χάρη Αντωνίου, ο οποίος θα συνεχίσει να είναι Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.
Χρονιά ρεκόρ για την Costamare – Τα έσοδα, η ρευστότητα και ο στόλος
Ο κ. Βασίλης Μαντζαβίνος, έμπειρος ναυτιλιακός τραπεζίτης, θα διοριστεί, μεταξύ άλλων, ως επιπλέον μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Neptune Leasing για λογαριασμό της Costamare. Η Costamare συνεργάζεται σε αυτό το εγχείρημα με το Latsco Family Office, το Family Office της οικογένειας της Μαριάννας Λάτση, το οποίο επίσης αυξάνει την επένδυσή του στη Neptune Leasing.
Λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες αξίες του ενεργητικού, η Costamare πιστεύει ότι η επένδυση στη Neptune Leasing αποτελεί ευνοϊκή αξιοποίηση της αυξημένης ρευστότητας της και αναμένεται να παρέχει υγιείς αποδόσεις σε αποδεκτά επίπεδα κινδύνου. Το νέο εγχείρημα είναι συνεργατικό με την υπάρχουσα πλατφόρμα πλοιοκτησίας και αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω τις ισχυρές σχέσεις που χτίστηκαν τις τελευταίες δεκαετίες με πλοιοκτήτες και εμπορικούς δανειστές στον τομέα της χρηματοδότησης πλοίων.
Υπενθυμίζεται ότι η Costamare Inc της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, με 49 χρόνια ιστορίας στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία ελέγχει ένα στόλο 72 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής χωρητικότητας περίπου 531.000 TEU (συμπεριλαμβανομένου ενός πλοίου που θα πουληθεί) και επίσης ένα στόλο 45 πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου συνολικής χωρητικότητας περίπου 2.436.000 DWT.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες