Το διεθνές αεροδρόμιο Wuhan Tianhe στη Γουχάν αποκαθιστά την πραγματοποίηση διεθνών πτήσεων σε μεγάλη κλίμακα, καθώς η παγκόσμια αγορά της πολιτικής αεροπορίας συνεχίζει να ανακάμπτει.

Περίπου στις 7:35 (τοπική ώρα του Σαββάτου) η πτήση MU 2615 της αεροπορικής εταιρίας China Eastern Airlines απογειώθηκε από το αεροδρόμιο της Γουχάν, με προορισμό το Τόκιο, σηματοδοτώντας την επανέναρξη των πτήσεων μεταξύ της Γουχάν, πρωτεύουσας της κινεζικής επαρχίας Χουμπέι και της ιαπωνικής πρωτεύουσας.

Οι πτήσεις προς το Τόκιο θα πραγματοποιούνται δύο φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Σάββατο) σύμφωνα με το Διεθνές Αεροδρόμιο της Γουχάν.

Σπάει όλα τα ρεκόρ η ινδική «Indigo» – Tο μεγαλύτερο deal στην αεροπορική ιστορία

Η επιβατική κίνηση ανακάμπτει – Τι δείχνουν τα στοιχεία

Στο μεταξύ, η κίνηση επέστρεψε στα περισσότερα αεροδρόμια της Κίνας, αποτελώντας μία ενθαρρυντική ένδειξη για τον τομέα της πολιτικής αεροπορίας, μέσω της αυξανόμενης ζήτησης που καταγράφεται στον τομέα των ταξιδιών, αλλά και τη γενικότερη τάση της οικονομικής ανάκαμψης.

Οι ταξιδιώτες πραγματοποίησαν περίπου 51,7 εκατομμύρια αεροπορικά ταξίδια τον Μάιο, ποσοστό 94,8% των αεροπορικών ταξιδιών που είχαν καταγραφεί τον Μάιο του 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας της Κίνας (CAAC).

Η εσωτερική αγορά αεροπορικών ταξιδιών ανακάμπτει με την επιβατική κίνηση στις εσωτερικές πτήσεις για τον Μάιο να ξεπερνάει την αντίστοιχη διακίνηση της περιόδου πριν από την πανδημία καταγράφοντας αύξηση 2,6% σε σύγκριση με το Μάιο του 2019.

Ο δρόμος προς την ανάπτυξη

Σύμφωνα με το Εθνικό Γραφείο Στατιστικής της Κίνας, η οικονομία αναπτύχθηκε κατά 4,5% σε ετήσια βάση το πρώτο τρίμηνο του 2023. Αν και αυτό δεν ταιριάζει σχεδόν καθόλου με την ισχυρή ανάπτυξη της περιόδου πριν από την πανδημία, ξεπέρασε τις προσδοκίες της αγοράς. Και με τις σωστές πολιτικές η Κίνα μπορεί να τα πάει ακόμα καλύτερα. Υπάρχει αρκετή απαισιοδοξία για τις οικονομικές προοπτικές της Κίνας στις μέρες μας, με πολλούς να προειδοποιούν – όχι χωρίς λόγο – ότι η Κίνα έχει εισέλθει σε μια περίοδο αποπληθωρισμού. Το πρώτο τρίμηνο του 2023 ο δείκτης τιμών καταναλωτή (ΔΤΚ) της Κίνας αυξήθηκε μόνο κατά 1,3% σε ετήσια βάση – από 1,8% το προηγούμενο τρίμηνο. Πιο εντυπωσιακό είναι ότι ο δείκτης τιμών παραγωγού της Κίνας (PPI) μειώθηκε κατά 2,5% σε ετήσια βάση τον Μάρτιο – τον έκτο συνεχόμενο μήνα πτώσης. Οπως έμαθε η Κίνα όταν εφάρμοσε πακέτο στήριξης 4 τρισεκατομμυρίων CN¥ (578 δισεκατομμύρια δολάρια) κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης του 2008, οι μεγάλες δημόσιες επενδύσεις σε υποδομές μπορούν να οδηγήσουν σε αύξηση των χρεών της τοπικής κυβέρνησης, υπονομεύοντας τελικά τη χρηματοπιστωτική σταθερότητα.

Ωστόσο, αντί να αποθαρρύνει τις κρατικές επενδύσεις σε υποδομές, αυτή η εμπειρία θα πρέπει να παρακινήσει τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να συμμετάσχουν σε πιο προσεκτικό σχεδιασμό που να αποφεύγει τη δημιουργία πρόσθετων «λευκών ελεφάντων». Θα πρέπει επίσης να ωθήσει τις αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο η κυβέρνηση χρηματοδοτεί τις επενδύσεις της.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή