
«Ιδιαίτερα στον δυτικό κόσμο, βλέπουμε μεγάλη πόλωση στην κοινωνία και αυτό επηρεάζει όλους τους παίκτες, όλους τους παράγοντες. Ανάμεσά τους, τις επιχειρήσεις και τα εμπορικά σήματα».
Αυτό δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Heineken, σχολιάζοντας τη διαμάχη που ξέσπασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γύρω από μια καμπάνια της αντίπαλης μάρκας Bud Light, ξεκαθαρίζοντας πάντως ότι κατά την άποψή του οι επιχειρήσεις πρέπει να υπερασπίζονται τις αξίες τους.
Heineken: Τεράστια πτώση κατανάλωσης και κερδών
Μια δύσκολη ισορροπία
Όπως σημειώνει το CNBC, η Bud Light έχασε τη θέση της ως η μπύρα με τις περισσότερες πωλήσεις στις ΗΠΑ τον Μάιο, αφού οι συντηρητικοί προχώρησαν σε μποϊκοτάζ σε βάρος της μάρκας μετά από μια σύντομη συμφωνία τοποθέτησης προϊόντος με την transgender social media influencer Dylan Mulvaney. Οι πωλήσεις της Bud Light μειώθηκαν κατά 24,6% την περίοδο αυτή σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ.
Μιλώντας στην εκπομπή Squawk Box Europe του CNBC, ο CEO της Heineken πρόσθεσε ότι «πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, πρέπει να είμαστε ισορροπημένοι. Και ταυτόχρονα, πρέπει να υπερασπιζόμαστε τις αξίες και τις αρχές μας. Και προσπαθούμε να το κάνουμε αυτό στο μέτρο των δυνατοτήτων μας». «Μέχρι στιγμής, είμαι υπερήφανος για το πώς οι ομάδες των εμπορικών σημάτων μας σε όλες τις λειτουργικές μας εταιρείες πλοηγούνται σε αυτόν τον νέο κόσμο», σημείωσε.

«Τρικυμία» για την AB InBev
Η Bud Light, που βρέθηκε στο επίκεντρο της θύελλας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανήκει στη βελγική Anheuser-Busch InBev, τη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, η οποία θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα δεύτερου τριμήνου την Πέμπτη. Ο σάλος συγκέντρωσε πολιτική προσοχή, με τον κυβερνήτη της Φλόριντα Ρον ΝτεΣάντις να ζητά να διερευνηθεί αν η εταιρεία παραβίασε τα καθήκοντά της έναντι των μετόχων.
Όπως σημειώνει το CNBC, η AB InBev έχει επίσης επικριθεί για την αποτυχία της να υποστηρίξει τον Mulvaney, εν μέσω μιας ευρύτερης συζήτησης σχετικά με το αν οι εταιρείες θα συνεχίσουν να υποστηρίζουν κοινωνικούς ή πολιτικούς σκοπούς. Ομάδες του κλάδου έχουν καλέσει τις μάρκες να μην αποχωρήσουν από εκστρατείες και συνεργασίες που υποστηρίζουν την κοινότητα LGBTQ+, λόγω φόβων για παρόμοιες αντιδράσεις.
Ζωτικής σημασίας η διαφήμιση
Ο CEO της Heineken δήλωσε ότι η διαφήμιση παραμένει ζωτικής σημασίας σε ένα δύσκολο περιβάλλον αγοράς και ότι αύξησε τις δαπάνες μάρκετινγκ κατά 200 εκατομμύρια ευρώ το πρώτο εξάμηνο.
Η ίδια η εταιρεία μείωσε τη Δευτέρα τις προβλέψεις της για την αύξηση των κερδών της το 2023, καθώς ανακοίνωσε πτώση 5,6% στις πωλήσεις μπύρας και μείωση 8,8% στα λειτουργικά κέρδη σε συγκρίσιμη βάση.
«Γνωρίζαμε ότι το πρώτο εξάμηνο του έτους θα αφορούσε όλες τις πληθωριστικές πιέσεις στο κόστος των εισροών μας, ιδίως στην Ευρώπη, η οποία είναι σημαντική περιοχή για εμάς», σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, προσθέτοντας πάντως ότι «συνολικά είμαστε αρκετά ικανοποιημένοι με την ισχυρή αύξηση των εσόδων μας, αυξήσαμε τα έσοδα μεταξύ εννέα και 10% σε τρεις από τις τέσσερις περιοχές».


Latest News

Λαγκάρντ (ΕΚΤ): Βλέπει τον πληθωρισμό της Ευρωζώνης να κυμαίνεται γύρω στο στόχο του 2%
Η πρόεδρος της ΕΚΤ Κριστίν Λαγκάρντ δήλωσε πάντως ότι η υψηλή αβεβαιότητα καθιστά αδύνατο να δοθούν σαφή μηνύματα για τα επιτόκια

Οι ΗΠΑ κάνουν πόλεμο, η ΕΕ κάνει συμφωνίες - Ποιες προχωρούν και ποιες «κολλάνε»
Απέναντι στην επιθετική εμπορική πολιτική των ΗΠΑ, η ΕΕ αντιπαραθέτει τη σύναψη συμμαχιών σχεδόν με όλους όσους ο Τραμπ βρίσκεται σε πόλεμο

Μεγάλο deal ετοιμάζει η Toyota - Πρόταση εξαγοράς της Toyota Industries έναντι 42 δισ.
Η Toyota Industries, η οποία κατασκευάζει ανταλλακτικά για την αυτοκινητοβιομηχανία

Ο Τραμπ υποστηρίζει ότι μίλησε με τον Σι αλλά το Πεκίνο διαψεύδει - «Κλείσαμε 200 εμπορικές συμφωνίες»
Ο Τραμπ υποστηρίζει ότι μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα ανακοινωθούν πολλές εμπορικές συμφωνίες

Χόλτσμαν (ΕΚΤ): Αποπληθωριστικές εως τώρα οι πιέσεις των δασμών στην ΕΕ
Το «γεράκι» της ΕΚΤ, Ρόμπερτ Χόλτσμαν, δήλωσε ότι συμφωνεί με την Κριστίν Λαγκάρντ ως προς το ότι οι δασμοί ήταν αποπληθωριστικοί έως τώρα στην ΕΕ

Οι δασμοί στα εισαγόμενα φάρμακα θα αυξήσουν τις τιμές τους στις ΗΠΑ κατά 51 δισ. δολ. ετησίως
Οι ΗΠΑ εισήγαγαν το 2023 φαρμακευτικά προϊόντα συνολικής αξίας 203 δισεκατομμυρίων δολαρίων απο την Ευρώπη

Πρώην υπάλληλος της Adidas διεκδικεί 6,2 εκατ. μετά από καταγγελία για ρατσιστική διάκριση
Η πρώην εργαζόμενη ισχυρίζεται ότι το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της Adidas δεν ασχολήθηκε ουσιαστικά με την καταγγελία της

Δημοσκόπηση Bloomberg: Αυξάνονται οι πιθανότητες για ύφεση στις ΗΠΑ
Τι προβλέπει δημοσκόπηση του Bloomberg για την πορεία της οικονομίας των ΗΠΑ και την πολιτική που ακολουθεί ο αμερικανός πρόεδρος για τους δασμούς

ΔΝΤ για Υποσχάρια Αφρική: Αντοχή στην παγκόσμια αστάθεια με αύξηση εσόδων
Κατά το ΔΝΤ, 11 από τις 20 ταχύτερα αναπτυσσόμενες οικονομίες στον κόσμο θα βρίσκονται στην υποσαχάρια Αφρική

Απογειώθηκαν στα 7,25 δισ. ευρώ τα έσοδα τριμήνου της Safran
Τα ανεβασμένα έσοδα της Safran επηρεάστηκαν απο τις πωλήσεις σε ανταλλακτικά κινητήρων και τις υπηρεσίες