
Mε το προεδρείο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών συναντήθηκε σήμερα ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Κωστής Χατζηδάκης.
Όπως αναφέρεται στο σχετικό δελτίο τύπου κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν θέματα προώθησης των επενδύσεων από την πλευρά του εφοπλιστικού κλάδου, αλλά και το θέμα της κοινωνικής συνεισφοράς της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών για την αντιμετώπιση των συνεπειών της κακοκαιρίας Daniel.
Από την πλευρά του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών στη συνάντηση ήταν παρόντες ο Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών κ. Χάρης Θεοχάρης, η Γενική Γραμματέας Φορολογικής Πολιτικής κ. Μαίρη Ψύλλα και ο Γενικός Γραμματέας Οικονομικής Πολιτικής & Στρατηγικής κ. Γιώργος Χριστόπουλος. Και από την πλευρά της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών η Πρόεδρος κ. Μελίνα Τραυλού, ο Αντιπρόεδρος κ. Αντώνης Λαιμός, η Διευθύντρια κ. Κατερίνα Πέππα και ο Νομικός Σύμβουλος κ. Κωνσταντίνος Αντωνόπουλος.

Στο Στρασβούργο
Υπενθυμίζεται ότι ο υπουργός Οικονομικών συνόδευσε τον πρωθυπουργό στο ταξίδι – αστραπή που πραγματοποίησε στο Στρασβούργο.
Όπως ανέφερε μέσω ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο κ. Χατζηδάκης « είναι σημαντικά τα κοινοτικά κονδύλια για την αποκατάσταση των ζημιών», ωστόσο πρόσθεσε πως «σίγουρα δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα αυτό μόνο μέσω ΕΕ».
Πρόσθετα «πυρομαχικά» €1 δισ. για τον Daniel – Έρχεται συμπληρωματικός προϋπολογισμός
Η ανάρτηση
«Από το Στρασβούργο που ταξιδέψαμε σήμερα με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, η Κομισιόν δεν έστειλε μόνο το αυτονόητο μήνυμα αλληλεγγύης σε όσους επλήγησαν από την πρωτοφανή καταιγίδα Daniel, αλλά και ένα μήνυμα ουσιαστικής στήριξης.
Εντάξει, σίγουρα δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα αυτό μόνο μέσω ΕΕ. Είναι σημαντικό όμως για τον προϋπολογισμό και για τον φορολογούμενο ότι μπορούμε να απορροφήσουμε με μεγαλύτερη ευκολία σημαντικά κοινοτικά κονδύλια που θα αφορούν την αποκατάσταση των ζημιών και ότι θα δοθεί μια πρόσθετη χρηματοδοτική στήριξη στο μέτρο του δυνατού.
Εμείς από την πλευρά μας από την πλευρά του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών θα δουλέψουμε με ταχύτητα και σύστημα, για να αξιοποιήσουμε τις νέες αυτές δυνατότητες. Αλλά θα κάνουμε και ό,τι επιτρέπει ο προϋπολογισμός, οι αντοχές της οικονομίας, για τη στήριξη των συμπολιτών μας που επλήγησαν από αυτή την πρωτοφανή θεομηνία. Και την ίδια στιγμή θα επιχειρήσουμε να μείνουμε σταθερά στο δρόμο που συνδυάζει την κοινωνική ευαισθησία με την οικονομική σοβαρότητα: Αξιοποίηση κάθε δυνατότητας μέσω εθνικών και κοινοτικών πόρων για τη στήριξη της κοινωνίας, αλλά και σταθερή φροντίδα η Ελλάδα να συνεχίσει μια θετική και παραγωγική πορεία που οδηγεί στην ανάπτυξη. Χωρίς ανάπτυξη, δεν μπορεί να υπάρξει ουσιαστική κοινωνική


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα