
Το νορβηγικό κρουαζιερόπλοιο MS Maud συνεχίζει να βρίσκεται στη Βόρεια Θάλασσα μετά τη σφοδρή θαλασσοταραχή εξαιτίας της οποίας έσπασαν τζάμια στη γέφυρα του πλοίου και προκλήθηκε προσωρινό μπλακάουτ χθες βράδυ, όπως ανακοίνωσαν σήμερα οι αρχές της Δανίας.
Οι 266 επιβάτες και τα 131 μέλη του πληρώματος είναι ασφαλείς, δήλωσε στο Reuters εκπρόσωπος του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Διάσωσης (DJRC) της Δανίας, προσθέτοντας ότι δύο ρυμουλκά από την εταιρία διασώσεων Esvagt το βοηθούν να παραμένει σταθερό.
Κίνα: Έτοιμο να αποπλεύσει το πρώτο… «Μade in China» κρουαζιερόπλοιο
«Χρειάζεται απλά να περάσουν ήρεμα την καταιγίδα και το καταφέρνουν πλέοντας κόντρα στον άνεμο», δήλωσε ο εκπρόσωπος.
MS Maud #hurtigruten now pic.twitter.com/i5m2qSJIrr
— Sea & son (@OnDeepWater) December 22, 2023
Το σκάφος έπλεε σε απόσταση περίπου 200 χλμ από τις δυτικές ακτές της Δανίας και 330 χλμ από τις ανατολικές ακτές της Βρετανίας όταν στη γέφυρα εισήλθε νερό, με αποτέλεσμα να προκληθεί διακοπή ρεύματος.
Η βασική μηχανή του σκάφους συνέχιζε να λειτουργεί, γεγονός που κατέστησε δυνατή τη χειροκίνητη πλοήγηση του πλοίου από το μηχανοστάσιο.
Αμετακίνητο
Τα δεδομένα από την ιστοσελίδα εντοπισμού πλοίων Vesselfinder.com έδειξαν σήμερα ότι το MS Maud δεν έχει μετακινηθεί σχεδόν καθόλου από χθες βράδυ. Δεν ήταν άμεσα σαφές πού θα κατευθυνθεί στη συνέχεια το σκάφος.
Το MS Maud, που ανήκει στην εταιρία κρουαζιέρων HX, μονάδα του νορβηγικού ομίλου Hurtigruten Group, απέπλευσε από το Φλόρε της Νορβηγίας χθες και αναμενόταν στο Τίλμπερι της Βρετανίας σήμερα.
Ο όμιλος Hurtigruten δεν ήταν άμεσα διαθέσιμος για σχόλιο. Χθες, η εταιρία ανακοίνωσε ότι το Maud υπέστη «προσωρινό μπλακ άουτ» και ότι το πλήρωμα και οι επιβάτες είναι ασφαλείς.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα