
Οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε ιστοσελίδες με μεταχειρισμένα για να πουλήσουν επώνυμα ρούχα και τσάντες που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί πολύ. Οι μεγάλες μάρκες δεν είναι ευχαριστημένες.
Όσο κι αν οι εταιρείες πολυτελείας θα ήθελαν να εξαλείψουν το εμπόριο μεταχειρισμένων για τα προϊόντα τους , αυτο είναι αδύνατο, σημειώνει η WSJ.
Ό,τι καλύτερο για τους fashionistas και τους επενδυτές, που μπορούν και οι δύο να επωφελούνται από αυτήν την ανθηρή επιχείρηση.
LVMH: «Συμμαχία» με TikTok κατά των προϊόντων μαϊμού
Οι αγοραστές έχουν ξοδέψει 1,3 τρισεκατομμύρια δολάρια σε νέες πολυτελείς τσάντες, ρούχα, ρολόγια και κοσμήματα μόνο τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Τουλάχιστον μερικά από αυτά τα πράγματα θα βρουν τον δρόμο τους σε ιστοσελίδες με αντικείμενα από δεύτερο χέρι.
Ενώ στο παρελθόν, είδη πολυτελείας που δεν είχαν φορεθεί μάζευαν σκόνη στο πίσω μέρος στις ντουλάπες των καταναλωτών, τώρα ιστοσελίδες όπως η The RealReal και η Vestiaire Collective καταγράφουν την άνοδο των διαδικτυακών μεταπωλησεων ειδών πολυτελείας και διευκολύνουν εκατομμύρια ανθρώπους να πουλήσουν τα επώνυμα προϊόντα τους για μετρητά.
Μεταχειρισμένα προϊόντα πολυτελείας αξίας 45 δισεκατομμυρίων ευρώ, ή 49,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων πωλήθηκαν παγκοσμίως το 2023, με βάση τις εκτιμήσεις της Bain & Company. Η αγορά μεταπώλησης έχει διπλασιαστεί περίπου σε μέγεθος μέσα σε τέσσερα χρόνια και τώρα ισοδυναμεί με το 12% της αξία της αγοράς για νέα προσωπικά είδη πολυτελείας.
Το ποσοστό είναι αρκετά μεγάλο ώστε οι σχεδιαστές να το προσέξουν. Οι μάρκες έχουν ανησυχούν ότι τα ψεύτικα προιόντα μπορεί να περάσουν ως αληθινά σε μεταχειρισμένους ιστότοπους, μερικά από αυτά που δεν έχουν αυστηρούς ελέγχους ταυτότητας. Αλλά δεν τους αρέσει επίσης το πόσο εύκολο είναι γίνεται για τους καταναλωτές να δουν ποια προϊόντα διατηρούν την αξία τους και ποια όχι.
«Σκεφτείτε ότι οι μάρκες παρακολουθούν πολύ προσεκτικά την αξία μεταπώλησης των προϊόντων τους», λέει η Sasha Skoda, ανώτερη διευθυντρια merchandising της RealReal.

Αξίες μεταπώλησης ένατι της αρχικής τιμής (καινούρια)
Ακριβότερα απο τα καινούρια !
Για μερικές εταιρείες πολυτελείας, οι αξίες μεταπώλησης είναι κολακευτικές καθώς οι αγοραστές πληρώνουν για να αποφύγουν τις λίστες αναμονής, που υπάρχουν. Κατά μέσο όρο, οι μεταχειρισμένες τσάντες Hermès είναι 25% πιο ακριβές από τις καινούριες και τα σπάνια σχέδια έχουν ακόμη υψηλότερο premium.
Ανάλογα, μεταχειρισμένα ρολόγια Rolex ή Patek Philippe πωλούνται με μέσο όρο premium 20% και 39%, αντίστοιχα, με βάση τα δεδομένα από τα WatchCharts.
Οι αγοραστές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν επιπλέον για μεταχειρισμένα ρολόγια που έχουν επαληθευτεί από τη Rolex. Ένα ρολόι Rolex 126500 Daytona κοστίζει 15.100 $ καινούριο. Καθώς το μοντέλο είναι σπάνιο, ένας μη εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος μπορεί να πουλήσει ένα μεταχειρισμένο για 32.300 $, σύμφωνα με το WatchCharts .
Ωστόσο, ένα μεταχειρισμένο Daytona που πωλείται μέσω της πρωτοβουλίας με πιστοποίηση Rolex μπορεί να φέρει 37.000 $ ή περισσότερο.
Ο έλεγχος της αγοράς μεταπώλησης με αυτόν τον τρόπο μπορεί να λειτουργήσει για μάρκες υψηλής αξίας και χαμηλού όγκου όπως η Rolex. Αλλά οι κατασκευαστές ρούχων και τσαντών θα πρέπει να αγοράσουν πίσω τεράστιες ποσότητες μεταχειρισμένων , κάτι που πιθανόν είναι ασύμφορο και μάλλον θα πλήξει τα κέρδη τους.
Αυτό αφήνει τις περισσότερες εταιρείες πολυτελείας χωρίς καλή απάντηση στην ακμάζουσα αγορά μεταπώλησης. Και βέβαια, οι αγοραστές θα συνεχίσουν να βρίσκουν ευκαιρίες …


Latest News

ΕΚΤ: Οι τράπεζες υποτιμούν τις απώλειες δανείων του τομέα αυτοκινήτων
Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένας από τους τομείς στους οποίους «οι προβλέψεις των τραπεζών δεν φαίνεται να αντικατοπτρίζουν επαρκώς τους καθοδικούς κινδύνους

Ο Τραμπ βάζει στο μικροσκόπιο την χρηματοδότηση πανεπιστημίων από το εξωτερικό
Νέο εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ απειλεί να περικόψει ομοσπονδιακά χρήματα από τα σχολεία που δεν συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις αποκάλυψης ξένων χρηματοδοτήσεων

Η Boeing απειλεί να σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας επισκιάζει τα καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα της Boeing

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Από «αόρατη» σύζυγος αντιπροέδρου... celebrity - Ποια είναι η δεύτερη κυρία των ΗΠΑ Ούσα Βανς
Ως δεύτερη κυρία, η Ούσα Βανς έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ στην Ουάσιγκτον, αλλά έχει σχέδια

Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες των ΗΠΑ πέρυσι
Οι πλουσιότεροι από τους πλούσιους στην Αμερική ελέγχουν τον πλούτο του έθνους σε επίπεδα ρεκόρ

100 ημέρες χάους και ελάχιστα αποτελέσματα από το DOGE του Μασκ
Αδηλο το μέλλον του υπουργείου αποτελεσματικότητας μετα την αποχώρηση Μασκ - Η κριτική για έλλειψη διαφάνειας και τα πενιχρά αποτελέσματα

Από τα τρένα στα... τανκς - Η ιστορική στροφή της Γερμανίας που γεννά ευκαιρίες
Τι αναφέρει δημοσίευμα των FT για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει αυτό το διάστημα η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης

Τραμπ: Ο πόλεμος με την Fed και το βαθύ πλήγμα στην αγορά ομολόγων
Στο κάδρο η ανεξαρτησία της Fed που προστίθεται στις ανησυχίες των επενδυτών για το χρέος, τον εμπορικό πόλεμο και τους τριγμούς στο καθεστώς του ασφαλούς καταφυγίου

H μεγάλη αντεπίθεση της Volkswagen στην Κίνα
Τρία καινούργια μοντέλα σχεδιασμένα ειδικά για την κινεζική αγορά παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στη Σανγκάη