Σε συζητήσεις με την TikTok και τη μητρική της ByteDance βρίσκεται η LVMH σε μια προσπάθεια να περιορίσει τα προϊόντα μαϊμού που διακινούνται στην εφαρμογή μέσω βίντεο.
Ο μεγαλύτερος όμιλος προϊόντων πολυτελείας στην Ευρώπη, με μάρκες όπως Louis Vuitton, Christian Dior, Givenchy, Tiffany & Co. και TAG Heuer, έχει ήδη συνάψει συμφωνία με την Alibaba για την καταπολέμηση πλαστών προϊόντων στην ηλεκτρονική του αγορά Tmall, σύμφωνα με τον Toto Haba, ανώτερο αντιπρόεδρο του παγκόσμιου omni-marketing για την Benefit Cosmetics, που ανήκει στην LVMH.
LVMH: Ο 29χρονος γιός του Αρνο αναλαμβάνει χρέη CEO στο τμήμα ρολογιών
Από μια αντίστοιχη συμφωνία με τον TikTok το κέρδος θα ήταν αμοιβαίο, καθώς μπορεί να βοηθήσει τη φήμη του TikTok Shop μεταξύ των εμπορικών σημάτων και των αγοραστών σε βασικές νέες αγορές.
Η εταιρεία ξεκίνησε πλήρως τις αγορές της στις ΗΠΑ πέρυσι και έχει ήδη φιλόδοξους στόχους, με στόχο να αυξήσει το μέγεθος της αμερικανικής επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου 10 φορές έως και 17,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024, σύμφωνα με το Bloomberg.
Διαδικτυακές αγορές όπως η Amazon, η JD.com και το Alibaba’s Tmall εδώ και καιρό έχουν εντοπίσει την πώληση πλαστών προϊόντων σε πολύ χαμηλές τιμές.
Τέτοια προϊόντα εξαπατούν τους πελάτες να πληρώσουν για κάτι μη αυθεντικό και αποσπούν μερίδια από τις αυθεντικές μάρκες.
«Είναι σημαντικό για εμάς να προστατεύουμε την IP μας» στο κατάστημα TikTok, είπε ο Haba. Η εταιρεία επισημαίνει ήδη στην εταιρεία προϊόντα με την επωνυμία Benefit με ύποπτη εμφάνιση. «Το TikTok και το ByteDance φαίνονται πολύ πιο πρόθυμα να μιλήσουν μαζί μας για αυτό και να θέσουν τα σωστά προστατευτικές δικλείδες».
Το TikTok Shop στις ΗΠΑ
Στις ΗΠΑ, το TikTok Shop λειτουργεί ως ενσωματωμένο μέρος της ροής βίντεο τη εφαρμογής μέσων κοινωνικής δικτύωσης με επιλεγμένους χρήστες και επωνυμίες που μπορούν να προσθέτουν ετικέτες και να πωλούν προϊόντα μέσω των βίντεό τους και σε μια καθορισμένη καρτέλα που μοιάζει περισσότερο με έναν τυπικό ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου. Στην πρώτη εορταστική περίοδο αγορών που λειτούργησε, 150.000 έμποροι και δημιουργοί δημοσίευσαν βίντεο κατά τη διάρκεια του μήνα, συμπεριλαμβανομένων της Black Friday και της Cyber Monday, ανακοίνωσε το TikTok, οδηγώντας σε περισσότερους από 5 εκατομμύρια νέους πελάτες.
Υπάρχουν πολλές μεγάλες επωνυμίες όπως η Benefit ή το κατάστημα μόδας Revolve που εντάχθηκαν γρήγορα στην εφαρμογή στις ΗΠΑ, αλλά πολλές άλλες άργησαν.
Ανεξάρτητοι πωλητές μπορούν να θέσουν προς πώληση είδη που δεν παράγουν οι ίδιοι, μερικές φορές σε τιμές έκπτωσης που μπορεί να εγείρουν ερωτήματα σχετικά με το αν το προϊόν είναι γνήσιο.
Ακόμη, πωλούνται και μεταχειρισμένα αντικείμενα. Για παράδειγμα η Louis Vuitton: Η LVMH έχει πιστοποιημένο λογαριασμό στο TikTok και δημοσιεύει βίντεο, αλλά δεν αναφέρει τα δικά της προϊόντα. Ωστόσο, τα προϊόντα με την ένδειξη Louis Vuitton εξακολουθούν να εμφανίζονται στην αγορά για χρήστες των ΗΠΑ. Η αναζήτηση για τη σωστή ορθογραφία της επωνυμίας εμφανίζει μόνο ένα πορτοφόλι που φέρει την επωνυμία στην περιγραφή του προϊόντος και μια σειρά από τσάντες χειρός και άλλα προϊόντα χωρίς επωνυμία. Αν γράψετε λάθος την επωνυμία, χρησιμοποιώντας το “Luis”, δεκάδες τσάντες που περιγράφονται ως μεταχειρισμένες εμφανίζονται στο κατάστημα TikTok.
Latest News
Δεινόσαυροι σε συλλογές δισεκατομμυριούχων - Η μάχη στις δημοπρασίες
Οι δεινόσαυροι υφαρπάζονται από δισεκατομμυριούχους καθώς οι επιστήμονες δεν έχουν τέτοιους πόρους
Ιράν: Νέα πτώση για το ριαλ έναντι του δολαρίου
Συνεχίζεται η καταβαράθρωση του νομίσματος του Ιράν έναντι του δολαρίου. Το ριάλ έπεσε στα 756.000 ανά δολάριο
Μπροστά στην απαγόρευση του TikTok - Πώς προετοιμάζονται οι αγορές μόδας και ομορφιάς
Το timing της απαγόρευσης έρχεται αν και κατά τη φετινή εορταστική σεζόν, οι πωλήσεις του TikTok Shop έχουν αυξηθεί κατακόρυφα
Σκληρό πόκερ Μελόνι και Stellantis για αύξηση παραγωγής της Fiat στην Ιταλία
Η επαναπροσέγγιση μεταξύ των δύο πλευρών δημιουργεί νέες ελπίδες για την αυτοκινητοβιομηχανία Fiat και τους εργαζόμενους
«Πράσινο φως» για το deal των 16,5 δισ. δολ. στα φάρμακα αδυνατίσματος ανάμεσα σε Novo Holdings και Catalent
Η «προίκα» της συμφωνίας της Novo Holding με την Catalent είναι τρία εργοστάσια σε Ιταλία, Βέλγιο και Ηνωμένες Πολιτείες
Αμερικανικό δικαστήριο απορρίπτει αίτημα της TikTok - Η «κλεψύδρα» τελειώνει στις 19/1
Σύμφωνα με το νόμο το TikTok θα απαγορευτεί εκτός αν η κινεζική ByteDance το εκποιήσει μέχρι τις 19 Ιανουαρίου
Παγκόσμια Τράπεζα και ΔΝΤ εγκαταλείπουν τα φτωχά κράτη - Ακόμα και οι διασώσεις γίνονται... ακριβές
Η Παγκόσμια Τράπεζα έχει μείνει πίσω πλέον από την Κίνα που εμφανίζεται ως ο πιο γενναιόδωρος δανειστής στον αναπτυσσόμενο κόσμο
Τέλος οι προσλήψεις στην Klarna, τον λόγο έχει η... τεχνητή νοημοσύνη
O CEO της Klarna θεωρεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να κάνει όλες τις δουλειές που κάνουν οι άνθρωποι στην εταιρεία
Baykar: Συμφωνίες εξαγωγής UAV με 34 χώρες για την τουρκική βιομηχανία
Το 2023, το 90% των εσόδων της Baykar προήλθε από τις ξένες αγορές - Οι εξαγωγές της εταιρείας έφρασαν τα 1,8 δισ. δολάρια
«Μαχαιριά« της Moody’s στον φιλόδοξο Μπαϊρού - Τι εκτιμά η DW
Η μείωση του δημόσιου χρέους αποτελεί «στόχο ζωής» για τον Μπαϊρού, αλλά και ο Moody's μάλλον δεν πιστεύει ότι θα την επιτύχει άμεσα