Sierra Nevada Corp: Της ανατέθηκε η σύμβαση για την ανάπτυξη του διαδόχου του αεροσκάφους E-4B

Η ύψους 13 δισεκατομμυρίων δολαρίων σύμβαση αφορά στην ανάπτυξη του νέου αεροσκάφους της «Ημέρας της Κρίσεως» λόγω της ικανότητάς του να επιβιώσει σε πυρηνικό πόλεμο.

Sierra Nevada Corp: Της ανατέθηκε η σύμβαση για την ανάπτυξη του διαδόχου του αεροσκάφους E-4B

Η Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι ανέθεσε σύμβαση ύψους 13 δισεκατομμυρίων δολαρίων στη Sierra Nevada Corp για την ανάπτυξη ενός διαδόχου του αεροσκάφους E-4B, γνωστού ως αεροπλάνο της «Ημέρας της Κρίσεως» λόγω της ικανότητάς του να επιβιώσει σε πυρηνικό πόλεμο.

Το έργο Survivable Airborne Operations Center (SAOC) προορίζεται να αντικαταστήσει το γερασμένο αεροσκάφος της δεκαετίας του 1970, το οποίο πλησιάζει στο τέλος της ζωής του, δήλωσε εκπρόσωπος της Πολεμικής Αεροπορίας σε δήλωσή του.

Boeing: Πολύ μεγάλη για να αποτύχει

Οι εργασίες για το SAOC θα πραγματοποιηθούν στο Κολοράντο, τη Νεβάδα και το Οχάιο και αναμένεται να ολοκληρωθούν το 2036, πρόσθεσε η Πολεμική Αεροπορία.

Για την ικανοποίηση των επιχειρησιακών απαιτήσεων, το οπλικό σύστημα θα αποτελείται από ένα εμπορικό παράγωγο αεριωθούμενο αεροσκάφος που έχει σκληρυνθεί και τροποποιηθεί ώστε να ανταποκρίνεται στις στρατιωτικές απαιτήσεις.

Αποκλείστηκε η Boeing

Το Reuters ανέφερε τον Δεκέμβριο ότι η Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ απέκλεισε την Boeing από τον διαγωνισμό για την ανάπτυξη ενός διαδόχου του E-4B Nightwatch.

Ενώ συνήθως χρησιμοποιείται για τη μεταφορά του υπουργού Άμυνας των ΗΠΑ, το E-4B έχει σχεδιαστεί ως κινητό διοικητήριο ικανό να αντέχει σε πυρηνικές εκρήξεις και ηλεκτρομαγνητικές επιδράσεις, επιτρέποντας στους ηγέτες των ΗΠΑ να παραδίδουν εντολές στο στρατό σε περίπτωση εθνικής έκτακτης ανάγκης.

Το E-4B έχει επίσης τη δυνατότητα ανεφοδιασμού στον αέρα και διαθέτει αίθουσες συνεδριάσεων και ενημέρωσης και προηγμένο εξοπλισμό επικοινωνιών.

Η Πολεμική Αεροπορία διαθέτει επί του παρόντος τέσσερα αεροσκάφη E-4B, με τουλάχιστον ένα σε ετοιμότητα ανά πάσα στιγμή. Η συντήρηση του στόλου των εξαιρετικά τροποποιημένων αεροσκαφών Boeing 747-200 jumbo jets έχει γίνει όλο και πιο δύσκολη και ακριβή, καθώς τα ανταλλακτικά παλιώνουν.

Το E-4B αναμένεται να φτάσει στο τέλος της υπηρεσιακής του ζωής στις αρχές της δεκαετίας του 2030.

Περισσότερα από Διεθνή

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο