
Στη διάθεση των κατοίκων και των επισκεπτών βρίσκεται πλέον η νέα Γέφυρα Ευήνου, που κατασκεύασε η ΤΕΡΝΑ, αποκαθιστώντας πλέον τη σύνδεση μεταξύ Μεσολογγίου και Ναυπάκτου στο ύψος του Ευηνοχωρίου, στην παλιά Εθνική Οδό Αντιρρίου-Ιωαννίνων.
Η νέα Γέφυρα του Ευήνου έχει συνολικό μήκος 242,7 μέτρα και συνολικό πλάτος 13,5 μέτρα (συμπεριλαμβάνοντας και τα πεζοδρόμια), ενώ το κατάστρωμά της είναι πλάτους 7,5 μέτρων. Έχει κατασκευαστεί με τις πλέον σύγχρονες προδιαγραφές και έχοντας λάβει ειδική μέριμνα για τις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή.
Στην κυκλοφορία η νέα οδική γέφυρα Ευήνου – Εγκαίνια από Σταϊκούρα του έργου της ΤΕΡΝΑ
Υπενθυμίζεται ότι από τον Δεκέμβριο του 2021 η προϋπάρχουσα γέφυρα Ευήνου (που είχε κατασκευαστεί στα μέσα της δεκαετίας του 1960) είχε υποστεί ανεπανόρθωτη ζημιά λόγω πλημμυρικών φαινομένων και δεν μπορούσε να χρησιμοποιηθεί. Στο ενδιάμεσο διάστημα και μέχρι την ολοκλήρωση της κατασκευής της νέας Γέφυρας Ευήνου, η κυκλοφορία διεξαγόταν μέσω προσωρινής διέλευσης εντός της κοίτης του ποταμού και διακόπτονταν όταν ανέβαινε η στάθμη των υδάτων του Ευήνου.

Η νέα Γέφυρα Ευήνου αποτελεί μέρος ενός συνόλου έργων που πραγματοποιούνται στην περιοχή με στόχο την αντιπλημμυρική προστασία και περιλαμβάνουν όλα τα αναγκαία υδραυλικά έργα προστασίας των βάθρων και της διευθέτησης του ποταμού, καθώς και τις εργασίες προσωρινής αποκατάστασης της οδικής σύνδεσης και διευθέτησης των πάσης φύσεως αγωγών και δικτύων επί της κατεστραμμένης γέφυρας.
Για την υδραυλική προστασία της γέφυρας από τη χειμαρρώδη λειτουργία του ποταμού, γίνονται παρεμβάσεις στις όχθες και την κοίτη σε μήκος 580 μέτρα ανάντη και 500 μέτρα κατάντη, με προστατευτικά αναχώματα και καθοδηγητικούς τοίχους από οπλισμένο σκυρόδεμα, ενώ σε απόσταση 250 μέτρων κατάντη κατασκευάζεται αναβαθμός μήκους 242 μέτρων και ύψους 6 μέτρων για τη δημιουργία λεκάνης ηρεμίας και ελέγχου των νερών προς αντιμετώπιση των φαινομένων ακραίων καιρικών συνθηκών.


Latest News

ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 3,7% στον δείκτη τιμών υλικών κατασκευής
Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Τι κερδίζουν κρατικά ταμεία και πολίτες από την ολοκληρωμένη διαχείριση απορριμμάτων στην Πελοπόννησο
Τα έργα πρότυπο από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στην Πελοπόννησο – Τα μηνύματα Περιστέρη

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Παπασταύρου: Εγκαινίασε τη νέα Μονάδα Επεξεργασίας Αποβλήτων στη Μεσσηνία – Το έργο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Η συνολική επένδυση ανέρχεται σε 167 εκατ. ευρώ - Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση των αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Στα χέρια Premia, Dimand και AKTOR οι φοιτητικές εστίες του μέλλοντος
Γιατί developers και κατασκευαστικές εταιρείες εστιάζουν στις φοιτητικές εστίες - Κινήσεις ματ από Premia, Dimand και AKTOR

Υπεγράφη η συμπληρωματική σύμβαση του έργου για το φράγμα Ασωπού
Η συμπληρωματική σύμβαση για το φράγμα Ασωπού υπεγράφη από τους υπουργούς Υποδομών και Μεταφορών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

Μετρό Θεσσαλονίκης: Αμεσα η επέκταση προς την Καλαμαριά, πέντε νέοι σταθμοί
«Άμεση προτεραιότητα η επέκταση του Μετρό της Θεσσαλονίκης μέχρι την Καλαμαριά» τόνισε ο Χρίστος Δήμας

Ταχιάος: Σύντομα η σύμβαση παραχώρησης για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
«Το αποτέλεσμα του διαγωνισμού έχει σταλεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Εκτιμούμε ότι πολύ σύντομα θα έχουμε την απαιτούμενη έγκριση», δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Χανιά: Στο ΕΣΠΑ η χρηματοδότηση της αποκατάστασης και ανάδειξης Ενετικών Νεωρίων
Στο Πρόγραμμα «Περιβάλλον και Κλιματική Αλλαγή 2021-2027» του ΕΣΠΑ, εντάσσεται το έργο που θα πραγματοποιηθεί στην παλιά πόλη στα Χανιά

Δήμας: Η Γέφυρα Χειμωνικού είναι μια καινούργια και πιο ανθεκτική υποδομή στην Κεφαλονιά
Εγκαινιάστηκε η νέα Γέφυρα Χειμωνικού