
Οι Γερμανοί καταναλωτές κρατούν τα πορτοφόλια τους κλειστά, παρατηρεί η ING, βλέποντας την καταναλωτική εμπιστοσύνη στη χώρα να έχει αποδυναμωθεί, μετά από τέσσερις θετικούς μήνες. Και με αυτά τα δεδομένα, η οικονομία δυσκολεύεται να αποκτήσει πιο θετική δυναμική.
Μετά από τέσσερις μήνες προσωρινής βελτίωσης, η καταναλωτική εμπιστοσύνη της Γερμανίας τον Ιούλιο απογοήτευσε, υποχωρώντας στο -21,8, από -21,0 τον Ιούνιο. Τον Ιούνιο, η προθυμία για δαπάνες μειώθηκε, ενώ η διάθεση για αποταμίευση αυξήθηκε. Η νέα οικονομική αβεβαιότητα φαίνεται να επιβαρύνει για άλλη μια φορά την εμπιστοσύνη των Γερμανών καταναλωτών, αναφέρει η ING.
ING: Οι 3 λόγοι που ο Μακρόν πήρε την απόφαση για πρόωρες εκλογές
Η αισιοδοξία έχει δώσει τη θέση της στον ρεαλισμό
Ενόψει του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου, υπήρχε ελπίδα ότι μια τέτοια διοργάνωση θα μπορούσε επιτέλους να ανοίξει τα πορτοφόλια των Γερμανών καταναλωτών. Τα σημερινά δεδομένα, ωστόσο, δείχνουν ότι ούτε το ποδόσφαιρο μπορεί να αποσπάσει τους Γερμανούς, αναφέρει η ING.
Παρά την αύξηση των πραγματικών μισθών φέτος, πιθανώς την ισχυρότερη σε μια δεκαετία, η αβεβαιότητα των πολιτικών και η υποτονική οικονομική ανάπτυξη εξακολουθούν να μειώνουν την προθυμία των καταναλωτών να δαπανήσουν. Εάν υπάρχει θετικός αντίκτυπος από το Euro 2024, θα πρέπει να προέλθει από ξένους οπαδούς του ποδοσφαίρου και όχι από Γερμανούς καταναλωτές, εκτιμά η ING.
Ταυτόχρονα, όμως, το ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα δεν αφήνει εντελώς ανεπηρέαστη τη γερμανική οικονομία. Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλούνται τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης, οι επίσημες φανέλες της γερμανικής εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου έχουν εξαντληθεί και ο γνωστός Γερμανός παραγωγός αθλητικών ειδών έχει ήδη ανακοινώσει σχέδια για ενίσχυση της παραγωγής.
Ταυτόχρονα, μια εμπορική προώθηση από έναν μεγάλο ιστότοπο σύγκρισης τιμών έδωσε δωρεάν περισσότερες φανέλες. Σχεδόν δωρεάν… Για να πάρουν τη φανέλα οι Γερμανοί έπρεπε να εισάγουν τα προσωπικά τους στοιχεία. Κρίνοντας από αυτό το παράδειγμα, φαίνεται ότι οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να πληρώσουν, απλώς όχι με χρήματα, σχολιάζει η ING.


Latest News

Αύξηση των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών απο τις ΗΠΑ το 2024
Oι εξαγωγές ουίσκι απο τις ΗΠΑ στην ΕΕ αυξήθηκαν σχεδόν κατά 60% σε 699 εκατ. δολάρια , μεταξύ 2022 και 2024, από 439 εκατ. δολάρια το 2021

Οι δασμοί είναι ιδανική ευκαιρία για την Ευρώπη, λέει ο κεντρικός τραπεζίτης της Λετονίας
«Να ληφθούν τώρα οι αποφάσεις της ΕΕ που δεν πραγματοποιήθηκαν πλήρως», λέει ο διοικητής της τραπεζας της Λετονίας

Μπορεί να τηλεφωνήσω στον Πάουελ - Τι θα ζητήσει ο Τραμπ από τον πρόεδρο της Fed
Ο αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επανέλαβε ότι η Fed θα πρέπει να μειώσει τα επιτόκιά της

H UPS αγοράζει την καναδική Andlauer Healthcare Group αντι 1,6 δισ. δολ.
Η νέα εξαγορά επεκτείνει τις δυνατότητες της UPS στον τομέα της μεταφοράς υγειονομικού υλικού

Topshop, η επιστροφή - Πώς θα ανακάμψει η Asos τη βασική της μάρκα
Φυσική παρουσία και ηλεκτρονικό κατάστημα ετοιμάζει η βρετανική Asos για την Topshop

ΗΠΑ: Μικρή αύξηση των αιτήσεων για επιδόματα ανεργίας
Η αγορά εργασίας παραμένει σταθερή

Μειωμένο το guidance της P&G για το 2025 καθώς υποχωρεί η ζήτηση
Εξαιτίας της συρρίκνωσης των εισοδημάτων, μειώνεται η ζήτηση και εταιρείες όπως η P&G αναθεωρούν τις προβλέψεις τους - Προς τα κάτω

Η Ισπανία ακυρώνει την αγορά πυρομαχικών από το Ισραήλ κάτω από εσωτερική πολιτική πίεση
Η αγορά, αξίας 6,6 εκατομμυρίων ευρώ, προκάλεσε πολιτικές αντιδράσεις εντός του κυβερνητικού συνασπισμού στην Ισπανία

Γκρεμίστηκαν οι μετοχές της Kering - Προβλήματα για την Gucci
Η πτώση των πωλήσεων της Gucci και το τέταρτο τρίμηνο έδειξε ότι η αισθητική της αναμόρφωση εξακολουθεί να αντιμετωπίζει δυσκολίες

Χαμηλώνει τον πήχη για τα κέρδη η PepsiCo, ελέω Τραμπ
O κολοσσός τροφίμων PepsiCo ανακοίνωσε ότι «λαμβάνει μέτρα» προκειμένου να βελτιώσει τις επιδόσεις της στη Βόρεια Αμερική