
Την έναρξη δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού για την υπο-παραχώρηση λιμενικών υπηρεσιών και του δικαιώματος χρήσης, λειτουργίας, διαχείρισης και εκμετάλλευσης του τουριστικού καταφυγίου στη θέση Σπηλιά, ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ.
Ο διαγωνισμός της εταιρείας μέλους του Υπερταμείου αφορά θέση εντός του κεντρικού λιμένα Κέρκυρας.
ΤΑΙΠΕΔ: «Κουμπαρά» και νέο ρόλο για τα λιμάνια αποκτά με νομοθετικές διατάξεις
Η διάρκεια της Σύμβασης υπο-παραχώρησης ανέρχεται σε είκοσι πέντε (25) έτη. Η διαγωνιστική διαδικασία θα διεξαχθεί σε μία φάση, με καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή προσφορών την 20η Δεκεμβρίου 2024.
ΤΑΙΠΕΔ: Το λιμάνι της Κέρκυρας
Το ΤΑΙΠΕΔ κατέχει το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας «Οργανισμός Λιμένος Κέρκυρας Α.Ε.», η οποία έχει το αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης και εκμετάλλευσης των γηπέδων, κτιρίων και εγκαταστάσεων, μεταξύ άλλων και του κεντρικού λιμανιού της Κέρκυρας, έως το 2070.
Η συνολική επιφάνεια της χερσαίας ζώνης του καταφυγίου είναι 7.800 τ.μ. ενώ η θαλάσσια ζώνη καταλαμβάνει 35.000 τ.μ. Σημαντικά έργα για την πλήρη ανάπτυξη του καταφυγίου τουριστικών σκαφών στη θέση Σπηλιά βρίσκονται σε εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθούν εντός των επόμενων μηνών.
Με την ολοκλήρωση των έργων θα δημιουργηθούν συνολικά 80 θέσεις ελλιμενισμού για σκάφη αναψυχής μήκους έως 25 μέτρων ενώ στις παρεμβάσεις περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, η διαμόρφωση δικτύου κυκλοφορίας για πεζούς και οχήματα, θέσεις στάθμευσης, παγκάκια και χώροι πρασίνου.
Η πρόσβαση στη χερσαία ζώνη του Καταφυγίου Σπηλιάς θα γίνεται μέσω της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου και εν συνεχεία του οδικού τμήματος που οδεύει παράλληλα με το όριο της χερσαίας ζώνης του Καταφυγίου Σπηλιάς προς νότο. Προβλέπονται τρεις είσοδοι οχημάτων και πεζών κατά μήκος του νότιου αυτού ορίου της χερσαίας ζώνης, όπου τοποθετείται και αντίστοιχος αριθμός φυλακίων.
Μία επιπλέον είσοδος πεζών προβλέπεται μέσω κλίμακας από την οδό Αρσενίου, στο βορειοανατολικό άκρο της χερσαίας ζώνης του Καταφυγίου Σπηλιάς.


Latest News

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)