
Η Capital Clean Energy Carriers Corp. (NASDAQ: CCEC), ιδιοκτήτρια εταιρεία ποντοπόρων πλοίων, ανακοινώνει σήμερα την ολοκλήρωση της μετεξέλιξής της από ετερόρρυθμη εταιρεία των Νήσων Μάρσαλ με την επωνυμία «Capital Product Partners L.P.» σε εταιρεία των Νήσων Μάρσαλ με νέα εταιρική ταυτότητα και επωνυμία, «Capital Clean Energy Carriers Corp.» (ticker: “CCEC”).
Η μετεξέλιξη και αλλαγή επωνυμίας, αποτελούν σημαντικά ορόσημα στην στρατηγική στροφή της εταιρείας προς τη μεταφορά πολλαπλών μορφών ενέργειας, συμπεριλαμβανομένου του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί τον Νοέμβριο του 2023.
Η CCEC αναμένεται να καταστεί η μεγαλύτερη ιδιοκτήτρια πλοίων μεταφοράς LNG στο αμερικανικό χρηματιστήριο
Για την επίτευξη της στρατηγικής της στόχευσης, τον Νοέμβριο του 2023 η CCEC προχώρησε σε συμφωνία απόκτησης 11 νεότευκτων πλοίων LNG, εκ των οποίων πέντε έχουν ήδη παραδοθεί και εκτελούν δρομολόγια και τα υπόλοιπα έξι πλοία αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ του πρώτου τριμήνου 2026 και του πρώτου τριμήνου 2027.
Βαγγέλης Μαρινάκης: Γιατί στη ναυτιλία επενδύουμε στη σύγχρονη τεχνολογία
Η δέσμευση
Παράλληλα, τον Ιούνιο 2024, η εταιρεία προχώρησε στην παραγγελία, 10 υπερσύγχρονων και υψηλών προδιαγραφών πλοίων μεταφοράς αερίου, συμπεριλαμβανομένων 4 μοναδικών πλοίων πολλαπλής μεταφοράς, που μπορούν να μεταφέρουν υγροποιημένο CO2. Μαζί με τα νεότευκτα πλοία LNG/C, διαμορφώνουν ένα στόλο πλοίων με εστίαση στην ενεργειακή μετάβαση.

Αυτή η επένδυση ύψους 3,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αποδεικνύει τη δέσμευση της Capital Clean Energy Carriers Corp. να γίνει ο κορυφαίος πάροχος μεταφοράς LNG και άλλων καθαρών καυσίμων.
Ο μετασχηματισμός
Η εταιρεία έχει ήδη σημειώσει σημαντική πρόοδο στον μετασχηματισμό της δραστηριότητάς της με 12 πλοία LNG / C τελευταίας γενιάς που ήδη εκτελούν το μεταφορικό τους έργο, ενώ παράλληλα κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, προέβη στην πώληση επτά παλαιών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Πρόθεσή μας να γίνουμε η μόνη εισηγμένη στις ΗΠΑ ναυτιλιακή εταιρεία που διασφαλίζει τη μεταφορά όλων των τύπων αερίου, προσηλωμένη στην ενεργειακή μετάβαση, τόνισε ο CEO Γεράσιμος Καλογηράτος
Με την ολοκλήρωση της παράδοσης των υπόλοιπων πλοίων με εστίαση στην ενεργειακή μετάβαση, η CCEC αναμένεται να γίνει η μεγαλύτερη ιδιοκτήτρια στόλου τελευταίας γενιάς πλοίων μεταφοράς LNG στο αμερικανικό χρηματιστήριο, προσφέροντας στους βιομηχανικούς πελάτες της ένα πλήρες φάσμα λύσεων μεταφοράς, γεγονός που εκτιμάται ότι θα συμβάλει στην περαιτέρω επέκταση της επενδυτικής της βάσης και βελτίωση της ρευστότητάς της.
Θεσμικοί επενδυτές
Ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, Διευθύνων Σύμβουλος της Capital Clean Energy Carriers Corp., δήλωσε: «Παρότι η σημερινή ανακοίνωση είναι συμβολική, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην ανάπτυξη και εξέλιξη της εταιρείας. Βασίζεται στη δεδηλωμένη πρόθεσή μας να γίνουμε η μόνη εισηγμένη στις ΗΠΑ ναυτιλιακή εταιρεία που διασφαλίζει τη μεταφορά όλων των τύπων αερίου, προσηλωμένη στην ενεργειακή μετάβαση, καθώς τα πλοία αυτά μπορούν να μεταφέρουν LPG, αμμωνία, βουτάνιο, προπυλένιο και υγρoποιημένο CO2, πέραν του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), όπου έχουμε ήδη παρουσία. Ο μετασχηματισμός σε μία παραδοσιακή εταιρική δομή θα ενισχύσει την εταιρική μας διακυβέρνηση και έχει ως στόχο να καταστήσει την εταιρεία πιο ελκυστική επενδυτικά. Έχουμε δομήσει την εταιρεία με τρόπο που πιστεύουμε ότι θα προσελκύσει θεσμικούς επενδυτές, διευρύνοντας περαιτέρω την επενδυτική μας βάση και βελτιώνοντας τη ρευστότητα των συναλλαγών μας».


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα