Η ιδιοκτήτρια εταιρεία της Zara, Inditex, δήλωσε ότι η έναρξη της εορταστικής περιόδου ήταν καλή, αφού ανακοίνωσε ασθενέστερα από τα αναμενόμενα αποτελέσματα τριμήνου, καθώς ο βροχερός καιρός έπληξε ορισμένες βασικές ευρωπαϊκές αγορές.
Η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από τη Zara και άλλες μάρκες δήλωσε ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν βραδύτερα από το αναμενόμενο 7% στα 27,4 δισ. ευρώ (28,84 δισ. δολάρια) κατά τη διάρκεια της περιόδου, κάτω από το 8% που ανέμεναν οι αναλυτές.
Η γρήγορη μόδα κερδίζει και στην Ελλάδα – Από την Zara έως το epapoutsia.gr
Τα καθαρά κέρδη της ύψους 4,44 δισ. ευρώ για το εννεάμηνο του 2024, αυξημένα κατά 8,5% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, ήταν χαμηλότερα από τις μέσες προσδοκίες των αναλυτών για 4,52 δισ. ευρώ.
Ωστόσο, η εταιρεία ανακοίνωσε καλύτερη έναρξη της εορταστικής περιόδου, με τα έσοδα να αυξάνονται κατά 9% κατά τη διάρκεια των έξι εβδομάδων έως τις 9 Δεκεμβρίου, καθώς ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής γρήγορης μόδας στον κόσμο συνέχισε να προσελκύει αγοραστές, ακόμη και όταν οι ανταγωνιστές δυσκολεύονταν.
Ωστόσο, η αύξηση των εσόδων κατά την περίοδο αυτή, η οποία περιλαμβάνει τις βασικές πωλήσεις της Black Friday, ήταν βραδύτερη από την αύξηση 14% που αναφέρθηκε πριν από ένα χρόνο.
«Είχαμε ένα ισχυρό ξεκίνημα στο τελευταίο τρίμηνο σε σχέση με μια απαιτητική συγκρίσιμη στην ίδια περίοδο του 2023», δήλωσε στο Reuters ο διευθυντής κεφαλαιαγοράς της Inditex, Μάρκος Λόπεζ.
Τόνισε ότι σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες η αύξηση των πωλήσεων ήταν 10,5% τους πρώτους εννέα μήνες του οικονομικού έτους και η αύξηση σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες κατά το τρίτο τρίμηνο ήταν η ταχύτερη του έτους.