
Δύο οικολογικού τύπου δεξαμενόπλοια, χωρητικότητας 115,621 dwt που κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία New Times Shipbuilding (‘NTS’) στην Κίνα, παρέλαβε πρόσφατα η Capital Ship Management Corp.
Τα υπό ελληνική σημαία νεότευκτα δεξαμενόπλοια «ΑΙΣΩΠΟΣ» και «ΑΙΟΛΟΣ» έχουν λάβει την ανώτατη κατηγορία κατάταξης από τον Lloyd’s Register, με την ένδειξη 100A1, ακολουθώντας αυστηρά πρότυπα κατασκευής και συντήρησης για αυξημένη ασφάλεια και αξιοπιστία στη λειτουργία.
Τα δύο αδελφά πλοία ενσωματώνουν προηγμένη τεχνολογία για να ανταποκρίνονται στα σύγχρονα περιβαλλοντικά και επιχειρησιακά πρότυπα. Είναι τα πρώτα νεότευκτα δεξαμενόπλοια που διαθέτουν πιστοποιημένο AMP (cold ironing) και είναι εξοπλισμένα με γεννήτρια άξονα για τη βελτίωση των EEDI, CII και DFOC. Τα πλοία ακολουθούν τα πρότυπα του IMO EEDI Phase III και είναι LNG ready, αποδεικνύοντας την ετοιμότητά τους για μελλοντικές ενεργειακές μεταβάσεις.
Capital Ship Management: Το δεξαμενόπλοιο «ΑΚΡΙΣΙΟΣ» υψώνει την ελληνική σημαία
Επιπλέον, διαθέτουν τα πιο καινοτόμα συστήματα ενεργειακής απόδοσης, όπως VFD για μεγάλες αντλίες και ανεμιστήρες, πηδάλιο υψηλής απόδοσης, και έχουν λάβει πιστοποίηση κυβερνοασφάλειας από τον Lloyd’s Register, εξασφαλίζοντας ασφαλή και προστατευμένη λειτουργία.
Τα δεξαμενόπλοια «ΑΙΣΩΠΟΣ» & «ΑΙΟΛΟΣ» υψώνουν περήφανα την ελληνική σημαία, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό επίτευγμα, καθώς είναι και τα πρώτα πλοία με ελληνική σημαία που παραδόθηκαν από τα ναυπηγεία New Times Shipbuilding.
Στις εορταστικές τελετές παράδοσης παρευρέθηκαν υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι της Capital, της NTS και άλλων οργανισμών και εταιρειών.
Η Capital Ship Management Corp.
Η Capital Ship Management Corp. είναι μια διακεκριμένη ποντοπόρος εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες σε κάθε τομέα της διαχείρισης πλοίων και διαχειρίζεται σήμερα ένα στόλο αποτελούμενο από 32 δεξαμενόπλοια (13 VLCCs, 6 Aframaxes και 7 MR/Handy chemical/product) με συνολική χωρητικότητα περίπου 6 εκατομμύρια τόνους (dwt).


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες