Ανησυχίες για πιθανές διαταραχές στις δραστηριότητές της,  απο την επιβολή των εμπορικών δασμών διατυπώνει τωρα η Heineken.

Στην αναφορά για τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου της ολλανδικής ζυθοποιίας , η Heineken ανέφερε ότι οι νέοι δασμοί των ΗΠΑ, ιδίως αυτοί που στοχεύουν τη μπύρα σε κουτιά αλουμινίου, θα μπορούσαν να την αναγκάσουν να προσαρμόσει τις δαπάνες και τις επενδύσεις.

«Υπάρχουν ευρύτερες αβεβαιότητες, συμπεριλαμβανομένων των πρόσφατων προσαρμογών των δασμών και των πιθανών αυξήσεων, καθώς προχωρούμε μπροστά», ανέφερε η εταιρεία στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της. «Για να πλοηγηθούμε σε αυτό το κυμαινόμενο περιβάλλον, παραμένουμε ευέλικτοι στην κατανομή των κεφαλαίων και των πόρων μας».

Ενώ οι απότομοι δασμολογικοί συντελεστές του Τραμπ σε δεκάδες χώρες παραμένουν σε εξέλιξη στο πλαίσιο μιας παύσης 90 ημερών, ο ίδιος διατήρησε τον δασμό 25% στην εισαγόμενη κονσερβοποιημένη μπύρα και τα κενά κουτιά αλουμινίου που τέθηκε σε ισχύ νωρίτερα αυτόν τον μήνα.

Η Heineken ανακοίνωσε αύξηση καθαρών εσόδων πρώτου τριμήνου 0,9%  που ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών το πρωί της Τετάρτης και επιβεβαίωσε τις προβλέψεις της για το σύνολο του έτους παρά τους δασμολογικούς κινδύνους. Ωστόσο, οι πωλήσεις της μπύρας μειώθηκαν κατά 2,1% το πρώτο τρίμηνο.

Ο διευθύνων σύμβουλος Ντόλφ βαν ντεν Μπρίνκ δήλωσε ότι η εταιρεία ανέμενε ασθενέστερες πωλήσεις μπύρας, δεδομένων των συνεχιζόμενων κινδύνων από τον πληθωρισμό, το αδύναμο καταναλωτικό κλίμα και τις συναλλαγματικές διακυμάνσεις, εκτός από την αβεβαιότητα σχετικά με τους παγκόσμιους δασμούς.

Αλλαγή στάσης

Τα σχόλια του Βαν ντεν Μπρίνκ σηματοδοτούν μια απόκλιση από προηγούμενες δηλώσεις τον Φεβρουάριο, όταν χαρακτήρισε τους προτεινόμενους δασμούς των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων εκείνων για το αλουμίνιο που χρησιμοποιείται στα κουτιά μπύρας, ως «σχετικά διαχειρίσιμους».

«Η βιομηχανία μπύρας είναι εντάσεως κεφαλαίου και είναι πολύ τοπική. Έτσι, ως εκ τούτου, είναι μια βιομηχανία που είναι λίγο λιγότερο ευαίσθητη σε διαταραχές στις διεθνείς εμπορικές ροές», δήλωσε στο “Squawk Box Europe” τον Φεβρουάριο.

Εκείνη την εποχή, η AB InBev, η μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο και ιδιοκτήτρια εμπορικών σημάτων όπως η Budweiser και η Stella Artois, υποβάθμισε ομοίως την απειλή των δασμών.

«Δεν πιστεύουμε ότι θα έχουμε μεγάλα θέματα να συζητήσουμε κατά τη διάρκεια αυτού του έτους όσον αφορά τους δασμούς», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Michel Doukeris.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή