
Μικτά τριμηνιαία αποτελέσματα ανέφερε η PepsiCo την Πέμπτη, καθώς οι διεθνείς πωλήσεις αντιστάθμισαν την ασθενέστερη ζήτηση στη Βόρεια Αμερική.
Ο γίγαντας τροφίμων και ποτών μείωσε επίσης τις προβλέψεις του για τα βασικά σταθερά κέρδη ανά μετοχή, επικαλούμενος νέους δασμούς , οικονομική αστάθεια και έναν πιο προσεκτικό καταναλωτή .
«Καθώς κοιτάμε μπροστά, αναμένουμε περισσότερη αστάθεια και αβεβαιότητα, ιδιαίτερα σε σχέση με τις εξελίξεις του παγκόσμιου εμπορίου, που αναμένουμε ότι θα αυξήσουν το κόστος της εφοδιαστικής μας αλυσίδας», υπογράμμισε ο CEO Ramon Laguarta. «Ταυτόχρονα, οι συνθήκες των καταναλωτών σε πολλές αγορές παραμένουν υποτονικές και παρομοίως έχουν μια αβέβαιη προοπτική».
Η PepsiCo ανέφερε καθαρά κέρδη α′ τριμήνου που αποδίδονται στην εταιρεία 1,83 δισ. δολ. ή 1,33 δολ. ανά μετοχή, μειωμένα από 2,04 δισ. δολ. ή 1,48 δολ. ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα. Εξαιρουμένων των εξόδων αναδιάρθρωσης, των εξόδων απόκτησης και άλλων στοιχείων, η εταιρεία κέρδισε 1,48 δολάρια ανά μετοχή.
Οι καθαρές πωλήσεις μειώθηκαν 1,8% στα 17,92 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα οργανικά έσοδα, που αφαιρούν εξαγορές, εκποιήσεις και ξένο νόμισμα, αυξήθηκαν 1,2% το τρίμηνο.
Ο παγκόσμιος όγκος της Pepsi μειώθηκε κατά 3% για τη μονάδα τροφίμων της και ήταν σταθερός για τα ποτά της. Η μέτρηση αφαιρεί τις τιμές και τις αλλαγές συναλλάγματος.
Τα μέτρα της PepsiCo στη Βόρεια Αμερική
Ο Laguarta είπε ότι η εταιρεία «λαμβάνει μέτρα» για να βελτιώσει τις επιδόσεις της στη Βόρεια Αμερική. Ο όγκος για τις εγχώριες επιχειρήσεις τροφίμων μειώθηκε κατά 1%, ενώ η μονάδα αναψυκτικών της στη Βόρεια Αμερική σημείωσε πτώση 3%.
«Οι καταναλωτές έχουν διατηρήσει την αξία τους σε όλες τις επωνυμίες και τα κανάλια, καθώς οι σωρευτικές επιπτώσεις των πληθωριστικών πιέσεων έχουν επιβαρύνει τους προϋπολογισμούς και έχουν αλλάξει τα πρότυπα αγορών τροφίμων», δήλωσαν ο Laguarta και ο CFO Jamie Caulfield.
Τα σχέδια για την ανάκαμψη της επιχείρησής της στη Βόρεια Αμερική περιλαμβάνουν περαιτέρω επέκταση σε πολυπολιτισμικά και λειτουργικά προϊόντα, όπως τα εμπορικά σήματα Simply, Sabra και Siete. Η εταιρεία αγόρασε πρόσφατα επίσης την Poppi , μια μάρκα πρεβιοτικών αναψυκτικών. Η Pepsi εργάζεται επίσης για την αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές και τη διασφάλιση καλύτερης διαθεσιμότητας και τοποθέτησης των προϊόντων της στο κατάστημα.
Αλλά οι επιχειρήσεις της εταιρείας στη Βόρεια Αμερική είδαν κάποια φωτεινά σημεία. Το Pepsi Zero Sugar βοήθησε την εταιρεία να κερδίσει μερίδιο αγοράς και τα πατατάκια της Miss Vickie ήταν μεταξύ των σνακ που παρείχαν καθαρή αύξηση εσόδων.
Για ολόκληρο το έτος, η Pepsi αναμένει τώρα ότι τα βασικά σταθερά κέρδη ανά μετοχή σε νόμισμα θα παραμείνουν σχεδόν αμετάβλητα σε σχέση με το προηγούμενο έτος, χαμηλότερα από την προηγούμενη πρόβλεψή της που προέβλεπε μεσαία μονοψήφια ανάπτυξη.


Latest News

Η Boeing απειλεί να σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας επισκιάζει τα καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα της Boeing

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Από «αόρατη» σύζυγος αντιπροέδρου... celebrity - Ποια είναι η δεύτερη κυρία των ΗΠΑ Ούσα Βανς
Ως δεύτερη κυρία, η Ούσα Βανς έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ στην Ουάσιγκτον, αλλά έχει σχέδια

Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες των ΗΠΑ πέρυσι
Οι πλουσιότεροι από τους πλούσιους στην Αμερική ελέγχουν τον πλούτο του έθνους σε επίπεδα ρεκόρ

100 ημέρες χάους και ελάχιστα αποτελέσματα από το DOGE του Μασκ
Αδηλο το μέλλον του υπουργείου αποτελεσματικότητας μετα την αποχώρηση Μασκ - Η κριτική για έλλειψη διαφάνειας και τα πενιχρά αποτελέσματα

Από τα τρένα στα... τανκς - Η ιστορική στροφή της Γερμανίας που γεννά ευκαιρίες
Τι αναφέρει δημοσίευμα των FT για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει αυτό το διάστημα η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης

Τραμπ: Ο πόλεμος με την Fed και το βαθύ πλήγμα στην αγορά ομολόγων
Στο κάδρο η ανεξαρτησία της Fed που προστίθεται στις ανησυχίες των επενδυτών για το χρέος, τον εμπορικό πόλεμο και τους τριγμούς στο καθεστώς του ασφαλούς καταφυγίου

H μεγάλη αντεπίθεση της Volkswagen στην Κίνα
Τρία καινούργια μοντέλα σχεδιασμένα ειδικά για την κινεζική αγορά παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στη Σανγκάη

Η Nestle παγώνει τις τιμές για να μη χάσει καταναλωτές
Οι δασμοί πυροδοτούν σενάρια ύφεσης και πτώσης της κατανάλωσης - Σε άνοδο τα προϊόντα private label
![Φιλίπ Λέιν [ΕΚΤ]: Οι δασμοί Τραμπ είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/lane-ecb-600x432.jpg)
Λέιν: Οι δασμοί είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη
Ο Φιλίπ Λέιν εμφανίστηκε αισιόδοξος - Τι ανακοίνωσε για τα επιτόκια