Ζούμε σε μια εποχή όπου όλα αλλάζουν γρηγορότερα από ποτέ – από την τεχνολογία που μεταμορφώνει την καθημερινότητά μας, μέχρι την παγκόσμια αγορά που θέτει νέους όρους παιχνιδιού. Σε αυτό το δυναμικό τοπίο, οι επιχειρήσεις δεν έχουν την πολυτέλεια να μένουν σταθερές. Οφείλουν να εξελίσσονται, να ακούν και να επαναπροσδιορίζουν τον ρόλο τους σε έναν κόσμο που διαρκώς επανασυστήνεται.
Σε αυτό το πλαίσιο, η COSMOTE που έχει παρουσία 27 ετών στην ελληνική αγορά και αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά και αγαπητά brands, κάνει μια στρατηγική κίνηση, που ενισχύει τη θέση της και τη διαφοροποιεί από τους εγχώριους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους. Ειδικότερα, ενώνει τις δυνάμεις της με την TELEKOM, και μαζί δημιουργούν την COSMOTE TELEKOM.
Ένα brand με διεθνές αποτύπωμα στην Ελλάδα
Η TELEKOM είναι ένας από τους μεγαλύτερους τηλεπικοινωνιακούς ομίλους στον κόσμο, με παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες και πελάτες που ξεπερνούν τα 261 εκατομμύρια. Παράλληλα, η μάρκα της είναι η κορυφαία μάρκα στις τηλεπικοινωνίες παγκοσμίως και μία από τις κορυφαίες στον κόσμο ανεξαρτήτως κλάδου. Μάλιστα, η τρέχουσα αξία του brand TELEKOM ανέρχεται στα 85,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Κατά συνέπεια, η ένωση δυνάμεων των δύο brands, COSMOTE και TELEKOM, υπό τη νέα εμπορική μάρκα COSMOTE TELEKOM σηματοδοτεί μια νέα εποχή.
«Με την ένταξή μας στο οικοσύστημα του παγκόσμιου brand TELEKOM, εδραιώνουμε τη θέση μας ως μέλος ενός παγκόσμιου τηλεπικοινωνιακού Ομίλου, με κυρίαρχη παρουσία στην Αμερική και την Ευρώπη, με μεγάλη δύναμη και οικονομίες κλίμακας. Παράλληλα, αποκτάμε διεθνές αποτύπωμα, που δημιουργεί πρόσθετη αξία για τους πελάτες μας, τους ανθρώπους μας, αλλά και όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, και μας διαφοροποιεί ακόμα περισσότερο από τον ανταγωνισμό.», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΟΤΕ, κ. Κώστας Νεμπής.
H ένωση δυνάμεων των δύο μαρκών κάνει πιο γνωστό στο ελληνικό κοινό και το χρώμα Μagenta, που αποτελεί ταυτότητα του TELEKOM brand παγκοσμίως. H TELEKOM είναι μία από τις λίγες μάρκες διεθνώς, που αναγνωρίζεται από το εταιρικό της χρώμα, ενώ η ονομασία «Magenta» αξιοποιείται και στο portfolio των προϊόντων και υπηρεσιών της.

Νέα εποχή δυνατοτήτων
Η στρατηγική απόφαση για ένωση δυνάμεων της COSMOTE με την TELEKOM, σηματοδοτεί μια νέα εποχή δυνατοτήτων για τους πελάτες. Με την τεχνογνωσία και την καινοτομία της TELEKOM, η COSMOTE ενισχύει την υπόσχεσή της να προσφέρει ακόμα πιο προηγμένες, αξιόπιστες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες, νέες digital πλατφόρμες και εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, αλλά και νέες συσκευές. Η COSMOTE TELEKOM θα μπορέσει να αξιοποιήσει ακόμα περισσότερο τις διεθνείς συνεργασίες της TELEKOM όπως έχει ήδη κάνει με το Netflix, αλλά και να διαθέσει νέες προηγμένες λύσεις παγκόσμιας εμβέλειας όπως το Perplexity.
«Η στρατηγική απόφαση για ένωση των δύο brands σηματοδοτεί μια νέα εποχή δυνατοτήτων. Μέσα από την COSMOTE TELEKOM, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της TELEKOM και να υιοθετήσουμε ακόμα πιο προηγμένες λύσεις παγκόσμιας εμβέλειας. Στόχος μας δεν είναι μόνο να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής, αλλά να τις ξεπεράσουμε.», υπογράμμισε ο κ. Νεμπής.

H Λιάνα Μόσχου – Marketing Communications Strategy Director Ομίλου ΟΤΕ & ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης – Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ
«Συνδέουμε τον κόσμο σου»: Νέα υπογραφή, νέο όνομα, νέα καμπάνια
Η νέα εμπορική μάρκα συνοδεύεται από την υπογραφή «Συνδέουμε τον κόσμο σου», που εκφράζει την υπόσχεση της εταιρείας να φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά.
«Οι συνδέσεις είναι στο DNA μας. Με τις υποδομές μας FTTH και 5G, δημιουργούμε μια συνδεδεμένη Ελλάδα και φέρνουμε τους ανθρώπους πιο κοντά. Με τις προηγμένες λύσεις τεχνολογίας που προσφέρουμε, συνδέουμε τους πελάτες μας με τον ψηφιακό κόσμο και τις ευκαιρίες που προσφέρει. Με τις υπηρεσίες μας, συνδέουμε τα θέλω των πελατών μας με τις πραγματικές ανάγκες της καθημερινότητας. Με το σύνολο των δράσεών μας, συνδέουμε τη χώρα, την κοινωνία και την επιχειρηματικότητα, με το μέλλον. Αυτό ακριβώς έρχεται να αποτυπώσει το νέο μας tagline, “Συνδέουμε τον κόσμο σου”. Απευθυνόμαστε σε κάθε άνθρωπο, σε κάθε πελάτη ξεχωριστά, με την υπόσχεση να του προσφέρουμε ακόμα πιο ισχυρές συνδέσεις, που θα τον φέρουν πιο κοντά σε όποιον ή ό,τι έχει σημασία για εκείνον. Να είμαστε δίπλα του, για να συνδέσουμε τον κόσμο του, όποιος κι αν είναι αυτός.», σχολίασε ο κ. Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ.
Η νέα υπογραφή ευθυγραμμίζεται με το παγκόσμιο brand claim της TELEKOM, “Connecting your world”. Επίσης, συνδέεται άμεσα με το νέο όραμα της εταιρείας να εξελιχθεί από κορυφαίος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα σήμερα, στον κορυφαίο ψηφιακό τηλεπικοινωνιακό πάροχο στην Ευρώπη, οδηγώντας παράλληλα και την Ελλάδα προς τις κορυφαίες θέσεις ψηφιακοποίησης στην Ευρώπη.
Η ένωση δυνάμεων των δύο μαρκών και η υπόσχεση της COSMOTE TELEKOM «Συνδέουμε τον κόσμο σου», παρουσιάζεται στο τηλεοπτικό της spot. Μέσα από αυθεντικές ιστορίες και ανθρώπινα επιτεύγματα που μας έχουν σηκώσει όλους ψηλότερα, παρουσιάζεται η δύναμη της σύνδεσης. Η καμπάνια υπενθυμίζει σε όλους πως, όταν ενώνουμε τις δυνάμεις και τα όνειρά μας, όταν συνδεόμαστε, μπορούμε να καταφέρουμε περισσότερα, είτε σε προσωπικό, είτε σε συλλογικό επίπεδο.
* (στην αρχική φωτογραφία) Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής