Με οδηγό τις ισχυρές πωλήσεις για τις εμβληματικές τσάντες της Coach, η Tapestry όχι μόνο αψήφησε ένα υποτονικό μακροοικονομικό τοπίο και είδε τις πωλήσεις της να ανεβαίνουν 7% στο τρίτο οικονομικό τρίμηνο αλλά αύξησε και τις προοπτικές της για το οικονομικό έτος 25.
«Ενώ το εξωτερικό σκηνικό είναι περίπλοκο, το όραμά μας παραμένει σαφές. Διατηρούμε μια τάση για δράση και θα αξιοποιήσουμε τα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα, συμπεριλαμβανομένης της παγκόσμιας κλίμακας, της ελκυστικής αξίας και των ισχυρών θεμελιωδών μεγεθών μας, για να προσαρμοστούμε και να κερδίσουμε σε οποιοδήποτε περιβάλλον. Είμαστε σίγουροι για το μέλλον μας και για την ουσιαστική ευκαιρία να προσφέρουμε διαρκή ανάπτυξη και αξία για τους μετόχους», ανέφερε σε δήλωσή της η διευθύνουσα σύμβουλος της Tapestry, Joanne Crevoiserat.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 9%, οι πωλήσεις σε φυσικά καταστήματα αυξήθηκαν με μεσαία μονοψήφια ποσοστά και η εταιρεία κέρδισε 1,2 εκατ. νέους πελάτες στη Βόρεια Αμερική
Σύμφωνα και με το Retail Dive, για το τρίμηνο που έληξε στις 29 Μαρτίου, η Tapestry αύξησε τα έσοδά της κατά 7% χάρη στις ισχυρές πωλήσεις στην Ευρώπη και την αύξηση των εσόδων κατά 15% στον τομέα των αθλητικών, οδηγώντας σε βελτίωση της κερδοφορίας κατά 27%, τα οποία ξεπέρασαν τις προσδοκίες της εταιρείας και της Wall Street.
Ο χάρτης των πωλήσεων για την Tapestry
Ανά κανάλι, οι διαδικτυακές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 9%, οι πωλήσεις σε φυσικά καταστήματα αυξήθηκαν με μεσαία μονοψήφια ποσοστά και η εταιρεία κέρδισε 1,2 εκατ. νέους πελάτες στη Βόρεια Αμερική, με τα δύο τρίτα να προέρχονται από την επιθυμητή δημογραφική ομάδα Gen Z και Millennial.
Ανά μάρκα, η αύξηση των πωλήσεων της Coach στα 1,3 δισ. δολάρια υπεραντιστάθμισε την πτώση των πωλήσεων της Kate Spade και της Stuart Weitzman κατά 12% και 17% αντίστοιχα.
Σε περιφερειακό επίπεδο, οι ευρωπαϊκές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 32%, ακολουθούμενες από αύξηση 11% στην Ασία εκτός Κίνας, Χονγκ Κονγκ, Μακάο και Ταϊβάν. Οι πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν κατά 9% και αυξήθηκαν κατά 3% στην Κίνα, ενώ οι πωλήσεις στην Ιαπωνία μειώθηκαν κατά 8% και κατά 9% σε τμήματα της Μέσης Ανατολής.

Η περίπτωση της Κίνας
Στην Κίνα, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 3% σε 279 εκατομμύρια δολάρια, ενώ στην Ιαπωνία τα έσοδα μειώθηκαν κατά 8% σε 138 εκατομμύρια δολάρια και στην υπόλοιπη Ασία, συμπεριλαμβανομένης της Μαλαισίας, της Αυστραλίας, της Νότιας Κορέας και της Σιγκαπούρης, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 11% σε 94 εκατομμύρια δολάρια.
Ο Neil Saunders, διευθύνων σύμβουλος της GlobalData, υπογράμμισε ότι στο σημερινό περιβάλλον, μια μάρκα που σημειώνει επιτάχυνση των πωλήσεων και αυξάνει τις προβλέψεις είναι κάτι σπάνιο και χαρακτήρισε τα αποτελέσματα «πολύ εντυπωσιακά».
Το διοικητικό συμβούλιο της Tapestry ενέκρινε μέρισμα σε μετρητά ύψους 0,35 δολαρίων ανά μετοχή
Τι θα φέρει το 2025
Για το οικονομικό έτος 2025, η αμερικανική Tapestry με έδρα τη Νέα Υόρκη, αύξησε τις προβλέψεις για τα έσοδά της στα 6,95 δισ. δολάρια, που αντιστοιχούν σε αύξηση 4%, έναντι προηγούμενων προβλέψεων για αύξηση 3%. Αυτό ξεπερνά την εκτίμηση συναίνεσης για 6,87 δισ. δολάρια.
Η εταιρεία αναμένει επίσης κέρδη ύψους περίπου 5,00 δολαρίων ανά μετοχή, που αντιπροσωπεύουν ένα υψηλό δεκαπενταετές ποσοστό ανάπτυξης, από προηγούμενες προβλέψεις για 4,85 έως 4,90 δολάρια και πάνω από τις εκτιμήσεις για 4,92 δολάρια.
Άλλες μετρήσεις για το FY25 περιλαμβάνουν επέκταση του λειτουργικού περιθωρίου κέρδους κατά ~100 μονάδες βάσης και προσαρμοσμένες ελεύθερες ταμειακές ροές ~$1,3B, έναντι προηγούμενης καθοδήγησης της εταιρείας για ~$1,2B.
Αυτές οι εκτιμήσεις περιλαμβάνουν τους δασμούς στα αγαθά που εισάγονται στις ΗΠΑ, αν και η Tapestry δεν αναμένει σημαντική επίπτωση στο FY25 λόγω του χρονοδιαγράμματος των πωλήσεων και των μεταβιβάσεων.
Τέλος, το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας ενέκρινε μέρισμα σε μετρητά ύψους 0,35 δολαρίων ανά μετοχή, πληρωτέο στις 23 Ιουνίου στους μετόχους που είναι εγγεγραμμένοι στο αρχείο στις 6 Ιουνίου.