Pernod Ricard: Απολύσεις και νέο μοντέλο εταιρικής δομής

Οι οικονομικές πιέσεις και η πτώση κατανάλωσης αλκοόλ οδηγούν τον κολοσσό Pernod Ricard σε ριζική αναδιοργάνωση

Pernod Ricard: Απολύσεις και νέο μοντέλο εταιρικής δομής

Όταν ακόμα και τα πιο γνωστά brands στον κόσμο του αλκοόλ πιέζονται, κάτι αλλάζει στην παγκόσμια αγορά.

Η Pernod Ricard, με brands όπως το Jameson και η Absolut, μπαίνει σε περίοδο «λιτότητας», κόβοντας κόστη και θέσεις εργασίας για να αντέξει την καταιγίδα.

Το σχέδιο προβλέπει απλοποίηση της εταιρικής δομής και αναπόφευκτες απολύσεις, σύμφωνα με τους FInancial Times.

Το σχέδιο της Pernod Ricard

Η εταιρεία σχεδιάζει την απλοποίηση της οργανωτικής της δομής, συγκεντρώνοντας διοικητικές λειτουργίες και ενισχύοντας την κεντρική διαχείριση.

Οι μάρκες της Pernod Ricard θα χωριστούν σε δύο βασικές κατηγορίες: στην πρώτη θα εντάσσονται τα προϊόντα ουίσκι, σαμπάνιας και κονιάκ, ενώ η δεύτερη θα περιλαμβάνει λοιπά αποστάγματα και απεριτίφ.

Η διαδικασία βρίσκεται ακόμη στα αρχικά στάδια και δεν έχει καθοριστεί συγκεκριμένος αριθμός απολύσεων, καθώς η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τις επιμέρους μονάδες της.

Σε επίσημη ανακοίνωσή της, η Pernod Ricard ανέφερε: «Εργαζόμαστε διαρκώς για την προσαρμογή της οργάνωσης και των λειτουργιών μας στο ταχέως μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον. Για το λόγο αυτό παρουσιάσαμε στους εργαζομένους μας ένα εσωτερικό σχέδιο που στοχεύει στη δημιουργία μιας πιο ευέλικτης και απλοποιημένης δομής».

Η απόφαση έρχεται σε μια περίοδο δύσκολη για ολόκληρο τον κλάδο, καθώς η κατανάλωση ποτών υποχωρεί λόγω της οικονομικής αβεβαιότητας, του πληθωρισμού αλλά και της παγκόσμιας στροφής προς πιο υγιεινές επιλογές.

Οι πωλήσεις

Οι πωλήσεις της Pernod Ricard μειώθηκαν κατά 3% το τελευταίο τρίμηνο, με τις μεγαλύτερες απώλειες να καταγράφονται στην κινεζική αγορά λόγω της πτώσης ζήτησης για το Martell. Ούτε οι αγορές αποθεμάτων στις ΗΠΑ, ενόψει των νέων δασμών του Ντόναλντ Τραμπ, στάθηκαν ικανές να αντισταθμίσουν τις απώλειες.

Η Pernod Ricard δεν είναι η μόνη που προχωρά σε περικοπές.

Η Moët Hennessy (θυγατρική της LVMH) ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα μειώσει το προσωπικό της κατά περίπου 13%, δηλαδή κατά 1.200 θέσεις εργασίας.

Η Diageo, ιδιοκτήτρια των Smirnoff και Johnnie Walker, έχει επίσης ξεκινήσει πρόγραμμα περικοπών ύψους 500 εκατ. δολαρίων.

Η παγκόσμια βιομηχανία ποτών περνά περίοδο μετασχηματισμού, και η Pernod Ricard προσαρμόζεται με στόχο να ανταποκριθεί στις προκλήσεις ενός αβέβαιου οικονομικού περιβάλλοντος, που γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο