VRoubis: Τα «χειροποίητα» αναψυκτικά που γεννήθηκαν μέσα στην κρίση 

Την χρονιά που το Grexit προκαλούσε πανικό, ο Βασίλης Ρουμπής έστησε την εταιρεία αναψυκτικών VRoubis

VRoubis: Τα «χειροποίητα» αναψυκτικά που γεννήθηκαν μέσα στην κρίση 

Η εταιρεία VRoubis, δεν είναι μία ιδιαίτερα γνωστή εταιρεία. Και δεν έχει και μεγάλη ηλικία. Είναι μόλις 13 χρονών. Ανήκει στην κατηγορία των επιχειρήσεων – κυρίως του κλάδου των τροφίμων – που έχουν ως αφετηρία την πιο σκοτεινή περίοδο της ελληνικής οικονομίας, το 2012! Την χρονιά που το Grexit προκαλούσε πανικό σε όλους εντός και κυρίως εκτός Ελλάδος. Τότε ο κ. Βασίλης Ρουμπής, στην Χαλκίδα, πρώην προπονητής του τέννις (!) έκανε την εμμονή του επιχειρηματική ευκαιρία.

Ξεκινώντας από το 2008, από την κουζίνα του σπιτιού του – πολύ προτού αποκτήσει ιδιότητα γραφεία – άρχισε να πειραματίζεται στην δημιουργία «χειροποίητων» αναψυκτικών, χωρίς ζάχαρη και συντηρητικά. Εχει ενδιαφέρον όλη αυτή η «προιστορία» της επιχειρηματικής του προσπάθειας, όπως την διηγήθηκε χθες το μεσημέρι, κυρίως, διότι, αν μη τι άλλο, επαναφέρει στο προσκήνιο της αγοράς μία κατηγορία ανθρώπων – υπάρχουν κι άλλοι σίγουρα! – που είναι σε θέση σε πείσμα των καιρών, να ανοίξουν δρόμους εκεί που δεν υπάρχουν!

Ανάπτυξη πωλήσεων 25% για την VRoubis

Ετσι στη διάρκεια του 2025 εκτιμά ότι οι πωλήσεις της εταιρείας του θα ανέλθουν στα 3,3 εκατ. ευρώ, από 2,7 εκατ. ευρώ που ήταν πέρυσι. Τρέχουν με ρυθμό 25%. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά πλέον έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο επενδυτικών κεφαλαίων, όσο και βιομηχανιών του κλάδου για να συμμετάσχουν. Ηδη ο κ. Ρουμπής βρίσκεται σε συζητήσεις. Δραστηριοποιείται σε μία αγορά που διεθνώς ανέρχεται στα 150 δισ. δολάρια. ΙΟ ίδιος πάντως τοποθετεί τα προϊόντα του στην Amazon, ενώ τα εξάγει σε αρκετές χώρες. Δεν είναι και λίγο.

Ο ίδιος όμως βλέπει πολλές και σημαντικές δυνατότητες στη διεθνή αγορά. Βρίσκεται πλέον στο κύμα της εποχής. Ως εκ τούτου μπορεί να προβλέπει ότι σε μία πενταετία μπορεί να έχει υπερδιπλασιασμό των πωλήσεων του. Ο κ. Βασίλης Ρουμπής, όπως ανέφερε ξεκίνησε να υλοποιεί την ιδέα του έχοντας κεφάλαιο μόλις 1.000 ευρώ. Και το 2008 μετά από αρκετά πειράματα και δοκιμές, γεννήθηκε το bfresh spitiko. Είναι το πρώτο «χειροποίητο» όπως το λέει «αναψυκτικό στο βαζάκι». Η πρώτη προσπάθεια είχε απήχηση, έτσι συνέχισε την παραγωγή σε ένα ζαχαροπλαστείο. Και το 2012 «προέκυψε» «η πρώτη σπιτική λεμονάδα». Όταν το βαζάκι εμφανίστηκε για πρώτη φορά σε έκθεση, άρεσε και σε ένα χρόνο δεν μπορούσε να εξυπηρετήσει τη ζήτηση. Στη συνέχεια κόντρα στις ημέρες του Grexit «προχώρησα στην παραγωγή.

Κάθε χρόνο διπλασιάζει τις πωλήσεις

«Με ένα μικρό κεφάλαιο, βρήκα έναν χώρο στη Χαλκίδα», λέει «είχα το δίκτυο με 100 πελάτες» και «δεν το φοβήθηκα». Τότε «δουλεύαμε έξι – επτά άτομα μέχρι τη νύχτα για ξεκίνημα. Από το μηδέν το 2017 φτάσαμε σε 2 εκατ. ευρώ τζίρο. Κάθε χρόνο διπλασιασμός τζίρου». Κάμποσες φορές βρέθηκε στο δίλημμα, να σταματήσει ή να συνεχίσει. Και στη συνέχεια τα πράγματα πήραν τον δρόμο τους. Πλέον υλοποιεί μία επένδυση ύψους 3,153 εκατ. ευρώ σε ιδιόκτητη έκταση 25 στρεμμάτων. Και πλέον δουλεύουν 50 εργαζόμενοι – μαζί με τους εποχιακούς.

Οι πρώτες ύλες είναι ελληνικές. Πραγματοποιεί εξαγωγές σε Ολλανδία, Βρετανία, Βουλγαρία, Μάλτα, Ηνωμένες Πολιτείες, Κύπρο, Σουηδία και Δανία. Δουλεύει κυρίως με το κανάλι του HORECA – σε 1.200 σημεία πώλησης. Παράλληλα παράγει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας για την αλυσίδα «Γρηγόρης», για Coffee Lab – και με επώνυμα προϊόντα – καθώς και στα Starbucks. Επίσης τα προϊόντα είναι τοποθετημένα στο e – shop της αλυσίδας Θανόπουλος και στη αλυσίδα Βιολογικό χωριό. Πλέον η εταιρεία έχει κάνει συμφωνία με εταιρεία διανομής και θα τοποθετήσει τα προϊόντα της και στη μικρή λιανική.

Σε αναζήτηση… συνεργάτη

Όπως είπε ο κ. Ρουμπής «μπορούμε να πάμε στα 10 εκατ. ευρώ σε  4 – 5 χρόνια και μπορεί να γίνει εσωτερικά και από εμάς. Δεν είναι ότι αναζητούμε εισροή κεφαλαίων. Θέλουμε μια συμπόρευση με κάποιον που θα μας πάει παρακάτω». Και σημείωσε πως «είμαστε εποχιακό προϊόν και μέσα σε δύο μήνες κάνουμε τον τζίρο της χρονιάς γιατί έχουμε τεράστια παραγωγή». Και σημείωσε πως «τα φάνκτιοναλς είναι το μέλλον και θέλουμε να εστιάσουμε σε αυτό». Αναφορικά με την κερδοφορία της εταιρείας είπε ότι το συνολικό EBITDA είναι 700.000 ευρώ.

OT Originals

Περισσότερα από Τρόφιμα – ποτά

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο