Προκειμένου να «χτυπήσει» ευθέως το τετραήμερο φετινό εκπτωτικό event της Amazon Prime Day, αφού συμπίπτει χρονικά, η Sephora λάνσαρε τη δράση «Delivered to Beauty», στην οποία μπορούν να συμμετέχουν οι πελάτες της σε όλη τη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες, το Σαν Φρανσίσκο, το Σικάγο και το Σιάτλ.
Η συνεργασία Sephora με Lyft
Η Sephora και η Lyft Media συνεργάστηκαν σε μια προωθητική ενέργεια με στόχο να οδηγήσουν στην κυριολεξία τους πιθανούς πελάτες των καταστημάτων ομορφιάς σε μια σειρά από ανεξάρτητα καταστήματά τους μεταξύ 7 και 10 Ιουλίου, σύμφωνα με το Retail Dive.
Με την ονομασία «Delivered to Beauty», η τετραήμερη εκδήλωση παρέχει στους καταναλωτές πίστωση 20$ για διαδρομές απλής μετάβασης με Lyft σε ένα συμμετέχον κατάστημα Sephora. Εκεί θα λάβουν καθοδήγηση στο κατάστημα και εκπτώσεις 10$ για οποιαδήποτε αγορά άνω των 50$.
Ενώ αρκετοί λιανοπωλητές υπόσχονται μεγάλες εκπτώσεις και γρήγορη παράδοση κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων του Ιουλίου, η Sephora ανατρέπει τα δεδομένα, παραδίδοντας οι ίδιοι τους αγοραστές στα καταστήματα λιανικής πώλησης για καθοδήγηση εντός του καταστήματος και ειδικές τιμές.
«Γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι σήμερα εκτιμούν ιδιαίτερα τις εμπειρίες προσωπικής επαφής όταν ψωνίζουν προϊόντα ομορφιάς υψηλού κύρους. Αναζητούν ανθρώπινη επαφή και ένα ταξίδι αγορών με καθοδήγηση από ειδικούς, μοναδικό στις ανάγκες και τους στόχους τους», όπως επισήμανε και η Ζένα Άρνολντ, Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Sephora στις ΗΠΑ.
Η γρήγορη παράδοση στην ομορφιά
Η καμπάνια αυτή έρχεται μετά από χρόνια συνεργασίας λιανοπωλητών καλλυντικών, συμπεριλαμβανομένης της Sephora, για την προσφορά γρήγορης παράδοσης στους πελάτες.
Ενδεικτικό είναι πως η αλυσία ομορφιάς του ομίλου LVMH το 2022 επέλεξε την Doordash για να προσφέρει παράδοση κατ′ απαίτηση από περισσότερα από 500 καταστήματα σε όλη τη Βόρεια Αμερική.
Η Doordash πάλι από την πλευρά της, πέρυσι επέκτεινε επίσης την υπηρεσία παράδοσης κατ′ απαίτηση με την Ulta Beauty σε 1.350 καταστήματα και στις 50 πολιτείες των ΗΠΑ. Η υπηρεσία παράδοσης συνεργάστηκε επίσης με την Sally Beauty και την MAC Cosmetics για να προσφέρει εξυπηρέτηση την ίδια ημέρα σε μόλις μία ώρα.
Την ίδια στιγμή, η Amazon, γνωστή για τις γρήγορες ταχύτητες παράδοσης, εργάζεται επίσης για να επεκτείνει τις δικές της προσφορές προϊόντων ομορφιάς , προσθέτοντας αρκετές μάρκες στο premium κατάστημα ομορφιάς της.