Adidas: Στροφή στα παπούτσια τρεξίματος εν μέσω εμπορικών δασμών και νέων προκλήσεων

Καθώς οι εμπορικοί δασμοί απειλούν τα κέρδη τους, οι γερμανικοί κολοσσοί αθλητικών ειδών στρέφονται ξανά στα παπούτσια τρεξίματος, ελπίζοντας να ξανακερδίσουν την προσοχή τόσο των δρομέων όσο και των καταναλωτών lifestyle

Adidas: Στροφή στα παπούτσια τρεξίματος εν μέσω εμπορικών δασμών και νέων προκλήσεων

Μερικές φορές, για να προχωρήσεις μπροστά, πρέπει να επιστρέψεις στις ρίζες σου.

Για τις Adidas και Puma, αυτό σημαίνει επιστροφή στα παπούτσια τρεξίματος – τον κλάδο που άλλοτε τις έκανε ηγέτιδες στον κόσμο των αθλητικών ειδών, αλλά τα τελευταία χρόνια είχε μείνει στη σκιά των πιο lifestyle σχεδίων τους.

Με τον κίνδυνο νέων δασμών να απειλεί το κόστος παραγωγής και τα περιθώρια κέρδους, οι δύο μάρκες φαίνεται να ξαναβρίσκουν τον δρόμο τους εκεί απ’ όπου ξεκίνησαν: στην τεχνολογία, την καινοτομία και τις ανάγκες του δρομέα.

Η Adidas και η Puma βλέπουν τα μερίδιά τους να μειώνονται

Η Adidas και η Puma βρίσκονται σε κρίσιμη καμπή, καθώς βλέπουν το μερίδιό τους στην αγορά των παπουτσιών τρεξίματος να μειώνεται υπέρ μικρότερων ανταγωνιστών, όπως η Hoka και η On Holding AG, αναφέρει το Bloomberg σε ρεπορτάζ του.

Με τις μετοχές τους να δέχονται πιέσεις και τους εμπορικούς δασμούς να απειλούν να αυξήσουν το κόστος παραγωγής από βασικούς προμηθευτές, οι γερμανικές εταιρείες επενδύουν ξανά δυναμικά σε αυτόν τον παραδοσιακό αλλά πάντα σύγχρονο τομέα.

Σύμφωνα με αναλυτές, το τρέξιμο αποτελεί την πιο υποσχόμενη κατηγορία για ανάπτυξη τους επόμενους μήνες, καθώς προσελκύει δρομείς επιδόσεων αλλά και καταναλωτές που αναζητούν άνεση και μοντέρνο design.

Το τρέξιμο είναι «η πιο συναρπαστική κατηγορία για ανάπτυξη τόσο για το τρέχον τρίμηνο όσο και για τα επόμενα», δήλωσε ο αναλυτής της Deutsche Bank AG Ανταμ Κοχρέϊν στο Bloomberg, επισημαίνοντας τη ζήτηση από σοβαρούς δρομείς, περιστασιακούς αγοραστές που αναζητούν άνετες σόλες και καταναλωτές που ακολουθούν τη μόδα και αναζητούν ένα μοναδικό στυλ.

Αν και το τρέξιμο ήταν πάντα ένας σημαντικός τομέας καινοτομίας στην αγορά αθλητικών ειδών, οι γίγαντες Puma και Adidas με έδρα τη Βαυαρία δεν έχουν επικεντρωθεί σε αυτή την κατηγορία «όσο θα έπρεπε» τα τελευταία πέντε χρόνια, σύμφωνα με τον Κοχρέϊν. Αντίθετα, επικεντρώθηκαν έντονα στα παπούτσια lifestyle, δημιουργώντας ένα κενό για νέες μάρκες παπουτσιών για τρέξιμο, όπως η Hoka.

Η Puma ποντάρει ιδιαίτερα στη σειρά Nitro, που διαθέτει σόλες με άζωτο για μεγαλύτερη ελαστικότητα, ενώ η Adidas βλέπει ανανεωμένο ενδιαφέρον για σειρές όπως οι adizero και EVO SL.

Παράλληλα, προκλήσεις όπως ο νέος δασμός 20% στις εισαγωγές από το Βιετνάμ και οι προγραμματισμένοι δασμοί 36-40% σε Καμπότζη, Ταϊλάνδη και Λάος από 1η Αυγούστου, επιβάλλουν αύξηση τιμών και πιέζουν τα κέρδη.

Ωστόσο,  οι επιτυχίες των αθλητών που φορούν Adidas και η αυξημένη αλληλεπίδραση στο Instagram ενισχύουν τη δυναμική στο τρέξιμο, ενώ η Puma προσδοκά ανάλογη αναγνώριση.

Καθώς η παγκόσμια αγορά αλλάζει, η επιστροφή στο τρέξιμο δεν είναι απλώς τάση, αλλά στρατηγική επιβίωσης και ανάπτυξης.

Το μέλλον δείχνει ότι όσες εταιρείες καταφέρουν να συνδυάσουν την καινοτομία, το στυλ αλλά και τις επιδόσεις θα είναι εκείνες που θα κερδίσουν τη μάχη… ξανά.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο