Cadbury: Λιγότερες μπάρες στην ίδια τιμή – Εξοργισμένοι οι καταναλωτές

Το αγαπημένο γλυκό των Βρετανών, το Curly Wurly της Cadbury, έγινε το νέο «θύμα» του shrinkflation

Cadbury: Λιγότερες μπάρες στην ίδια τιμή – Εξοργισμένοι οι καταναλωτές

Αν έχεις παρατηρήσει ότι οι αγαπημένες σου σοκολάτες δεν διαρκούν όσο παλιά, δεν φταίει η όρεξή σου – φταίει η πρακτική του shrinkflation.

Η Cadbury προστέθηκε στη μακριά λίστα των εταιρειών που μειώνουν το περιεχόμενο των προϊόντων τους, χωρίς να μειώνουν την τιμή, και οι φανατικοί καταναλωτές δεν το αφήνουν να περάσει απαρατήρητο, μεταδίδει το Birminghamlive.

Η Cadbury,  η ιστορική σοκολατοποιία και δημιουργός του δημοφιλούς Curly Wurly, δέχεται σφοδρές αντιδράσεις έπειτα από την απόφασή της να μειώσει τον αριθμό των μπαρών σε κάθε συσκευασία του προϊόντος από πέντε σε τέσσερις, χωρίς να αλλάξει την τιμή των £1.40.

Και η Cadbury εφαρμόζει το shrinkflation – Αντιδρούν οι καταναλωτές

Η σοκολατένια απόλαυση με καραμέλα, που κυκλοφορεί στη Βρετανία από το 1970, θεωρείται από πολλούς  κάτι σαν το «ιερό γλυκό» των παιδικών τους χρόνων.

Το Curly Wurly δεν είναι το μοναδικό προϊόν που υπέστη αυτό το «κούρεμα».

Στο στόχαστρο μπήκαν επίσης τα Freddo, τα Fudge και τα Dairy Milk Little Bars.

Το κοινό αντέδρασε έντονα. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καταναλωτές μιλούν για «προδοσία» και καλούν σε μποϊκοτάζ.

Ένας εξοργισμένος αγοραστής έγραψε: «Θα προσπαθήσω να απολαύσω αυτή τη συσκευασία των τεσσάρων, γιατί θα είναι η τελευταία μου».

Η Mondelēz International, μητρική εταιρεία της Cadbury, δικαιολόγησε την απόφαση αναφέροντας την αύξηση στις τιμές κακάο και γαλακτοκομικών προϊόντων, όπως και τα αυξημένα κόστη ενέργειας και μεταφοράς.

«Κατανοούμε τις οικονομικές πιέσεις που βιώνουν οι καταναλωτές. Οι αλλαγές στις συσκευασίες είναι η τελευταία μας επιλογή», αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.

Και Skimpflation

Η πρακτική του shrinkflation, όπως ονομάζεται η μείωση της ποσότητας με σταθερή τιμή, θεωρείται ευρέως παραπλανητική τακτική.

Μια άλλη, συχνή πρακτική είναι εκείνη του skimpflation – η χρήση φθηνότερων υλικών χωρίς μεταβολή στην τιμή.

Το κύμα δυσαρέσκειας μεγαλώνει, καθώς οι καταναλωτές ζητούν διαφάνεια, αξιοπιστία και σεβασμό απέναντι στον πελάτη.

Πόσες ακόμη μπάρες είμαστε διατεθειμένοι να χάσουμε προτού πούμε «φτάνει»;

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο