Μεγαλύτερη από την προβλεπόμενη ήταν η αύξηση των οργανικών πωλήσεων της Nestle το πρώτο εξάμηνο, καθώς η εταιρεία συσκευασμένων τροφίμων αύξησε τις τιμές προκειμένου να αντιμετωπίσει τον πληθωρισμό του κόστους των εισροών στις κατηγορίες που σχετίζονται με τον καφέ και το κακάο.
Την ίδια στιγμή, η εταιρεία αναθεωρεί το τμήμα βιταμινών και η διοίκηση στέλνει το μήνυμα ότι θα επικεντρωθεί στα premium brands, αναφέρει χαρακτηριστικά το Reuters.
Nestle: Μεγαλύτερες πωλήσεις από τις προβλεπόμενες
Η Nestle, κολοσσός στην επεξεργασμένη τροφή, ανακοίνωσε ότι οι οργανικές της πωλήσεις στο πρώτο εξάμηνο του 2025 κατέγραψαν αύξηση 2,9%, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών (2,8%).
Παρόλα αυτά, οι συνολικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 1,8%, στα €47,4 δισ., λόγω της ενίσχυσης του ελβετικού φράγκου.
Η διοίκηση διατηρεί τις εκτιμήσεις της για αύξηση οργανικών πωλήσεων μέσα στο 2025 και δεσμεύεται για λειτουργικό περιθώριο άνω του 16%.
Αυτά τα στοιχεία έρχονται σε μια περίοδο που η πίεση στον CEO Laurent Freixe, ο οποίος ανέλαβε πριν από ένα χρόνο με στόχο την επιστροφή σε ανάπτυξη, είχε αυξηθεί.
Η μετοχή της Nestle έχει ανέβει κατά περίπου 4% φέτος, αλλά υπολείπεται σε σύγκριση με ανταγωνιστές όπως η Unilever και η Danone.
Η Nestle αναθεωρεί το τμήμα βιτανιμών
Σύμφωνα με τη διοίκηση, το επιχειρηματικό περιθώριο βελτιώνεται και στρέφεται η προσοχή σε premium προϊόντα στο τμήμα βιταμινών, μετά από την ανασκόπηση χαρτοφυλακίου.
Όπως αναφέρεται, μεταξύ των brands που εξετάζονται για πιθανή πώληση είναι η Nature’s Bounty, η Osteo Bi‑Flex, η Puritan’s Pride αλλά και κάποιες ιδιωτικές ετικέτες στις ΗΠΑ.
Παράλληλα, η Nestle αύξησε τις τιμές της κατά 2,7% στο πρώτο εξάμηνο, λίγο πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών (2,5%), ενώ οι καθαρές πωλήσεις – βάσει όγκων – σημείωσαν μικρή άνοδο 0,2% (αντί για την αναμενόμενη άνοδο 0,4%).
Η στρατηγική ανασκόπηση του τμήματος βιταμινών εντάσσεται σε μια ευρύτερη προσπάθεια της εταιρείας να εστιάσει στις ισχυρές μάρκες, ώστε να ενισχυθούν περαιτέρω τα κέρδη και η ανταγωνιστικότητα.
Με αυτή τη δυναμική και τη στοχευμένη αναδιάρθρωση, η Nestle δείχνει ότι – ακόμα και με σταθερή ανάπτυξη – τα επόμενα βήματα πρέπει να γίνουν με όραμα και διορατικότητα.