Spotify: Προαναγγέλλει νέες αυξήσεις συνδρομών με στόχο 1 δισ. χρήστες

Ο γίγαντας του music streaming Spotify ενισχύει τα έσοδά του με νέες λειτουργίες, ενώ προαναγγέλλει νέες αυξήσεις συνδρομών

Spotify: Προαναγγέλλει νέες αυξήσεις συνδρομών με στόχο 1 δισ. χρήστες

Η Spotify, η κορυφαία πλατφόρμα streaming μουσικής, δείχνει ξεκάθαρα ότι οι συνδρομητές της θα βρεθούν ξανά αντιμέτωποι με αυξήσεις τιμών.

Η διοίκηση της εταιρείας υπογραμμίζει πως η επιλογή αυτή δεν είναι πλέον «έκτακτη» αλλά βασικό εργαλείο στη στρατηγική της.

Την ίδια στιγμή, υπόσχεται να συνδυάσει τις αυξήσεις με νέες υπηρεσίες που θα προσφέρουν περισσότερη αξία στους χρήστες.

Η Spotify αλλάζει στρατηγική: από την ανάπτυξη στην κερδοφορία

Για πολλά χρόνια, η Spotify έδινε προτεραιότητα στην αύξηση των συνδρομητών, κρατώντας τις τιμές σταθερές, αναφέρουν σε ρεπορτάζ τους οι Financial Times.

Όμως, το 2024 ήταν ορόσημο: οι αυξήσεις τιμών, σε συνδυασμό με περικοπές δαπανών, οδήγησαν στο πρώτο ετήσιο κέρδος της εταιρείας.

Στις αρχές Αυγούστου, η εταιρεία ανακοίνωσε πως από τον Σεπτέμβριο οι premium συνδρομές θα αυξηθούν ξανά σε ορισμένες αγορές – γεγονός που εκτόξευσε τη μετοχή της σχεδόν κατά 10%.

Ο στόχος του 1 δισεκατομμυρίου χρηστών

Ο Άλεξ Νόρστρεμ, συμπρόεδρος και chief business officer της Spotify, τόνισε ότι η πλατφόρμα έχει ακόμα τεράστιο περιθώριο ανάπτυξης, επισημαίνουν οι Financial Times. «Μόνο το 3% του παγκόσμιου πληθυσμού πληρώνει συνδρομή. Υπάρχει πολύς δρόμος μπροστά μας».

Σήμερα, οι συνδρομητές φτάνουν τα 276 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 12% σε έναν χρόνο, ενώ οι ενεργοί μηνιαίοι χρήστες αγγίζουν τα 696 εκατομμύρια.

Το φιλόδοξο όραμα; Να ξεπεράσει το 1 δισ. χρήστες.

Νέες υπηρεσίες και τεχνητή νοημοσύνη

Η Spotify δεν στηρίζεται μόνο στις αυξήσεις. Επενδύει σε καινοτόμες λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία των χρηστών:

  • AI DJ που δημιουργεί εξατομικευμένες μουσικές ροέςΕνσωμάτωση audiobooks και podcast
  • Νέες δυνατότητες στη δημιουργία playlist και ακόμη πιο «έξυπνες» μεταβάσεις μεταξύ τραγουδιών
  • Παράλληλα, εργάζεται πάνω σε ένα νέο «superfan» πακέτο, που θα κοστίζει περίπου 6 δολάρια παραπάνω τον μήνα και θα απευθύνεται στους πιο πιστούς θαυμαστές των καλλιτεχνών.

Η στρατηγική της πολυκαναλικής παρουσίας

Η διοίκηση μιλά για μια «στρατηγική καθολικής παρουσίας» που θα επιτρέψει στην Spotify να βρίσκεται σε κάθε συσκευή, σε κάθε στιγμή της ημέρας των χρηστών.

Από το κινητό και το αυτοκίνητο, μέχρι τα συστήματα smart home, η πλατφόρμα θέλει να καθιερωθεί ως αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας.

Η Spotify βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι: από την πλευρά της υπόσχεται καλύτερες υπηρεσίες, από την άλλη όμως συνεχίζει να πιέζει τις τσέπες των συνδρομητών.

Το αν οι χρήστες θα αποδεχθούν τις αυξήσεις ή θα στραφούν σε ανταγωνιστικές πλατφόρμες, μένει να φανεί.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο