Apple: Πατάει «γκάζι» στην ψυχαγωγία με deal-ρεκόρ στη Formula 1

Ο τεχνολογικός κολοσσός Apple κάνει στροφή στον κόσμο των σπορ, αποκτώντας τα αποκλειστικά δικαιώματα μετάδοσης της Formula 1 στις ΗΠΑ

Apple: Πατάει «γκάζι» στην ψυχαγωγία με deal-ρεκόρ στη Formula 1

Η Apple, γνωστή κυρίως για τα iPhone και τις καινοτόμες συσκευές της, κάνει ένα ακόμα βήμα προς την ψυχαγωγία και τα μέσα μετάδοσης, επενδύοντας 700 εκατομμύρια δολάρια για τα δικαιώματα της Formula 1 στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Η συμφωνία, διάρκειας πέντε ετών, ανακοινώθηκε λίγο πριν το Grand Prix του Όστιν, και σηματοδοτεί το τέλος της συνεργασίας της F1 με την ESPN, θυγατρική της Disney, σύμφωνα με ρεπορτάζ των Financial Times.

Με αυτή τη συμφωνία, που ξεκινά το 2026, η Apple πληρώνει σχεδόν 60% περισσότερο από το προηγούμενο ετήσιο ποσό που κατέβαλε η ESPN – περίπου 140 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο.

Πρόκειται για μια σαφή ένδειξη ότι η εταιρεία θέλει να καθιερωθεί δυναμικά στον χώρο της ζωντανής μετάδοσης αθλητικών γεγονότων.

Στόχος της Apple οι νέοι θεατές και η αμερικανική κουλτούρα

Ο CEO της Formula 1, Στέφανο Ντομενικάλι, δήλωσε ότι η συνεργασία με την Apple θα φέρει τη F1 «πιο κοντά στα αμερικανικά σπίτια και τη νέα γενιά θεατών».

H συνεργασία με την Apple θα φέρει τη F1 «πιο κοντά στα αμερικανικά σπίτια και τη νέα γενιά θεατών»

Σύμφωνα με τον ίδιο, η Apple διαθέτει την τεχνογνωσία και την πολιτισμική απήχηση για να καταστήσει τη Formula 1 τόσο οικεία στο κοινό όσο το NFL ή το NBA.

Από το box office στην πραγματική πίστα

Η συνεργασία δεν έρχεται από το πουθενά.

Το κινηματογραφικό φιλμ “F1” με τον Μπραντ Πιτ, παραγωγής Apple, αποτέλεσε τεράστια επιτυχία με έσοδα που αγγίζουν τα 630 εκατομμύρια δολάρια, αποδεικνύοντας τη δυναμική του brand στον χώρο του motorsport.

Ο επικεφαλής υπηρεσιών της Apple, Έντι Κιού, χαρακτήρισε την κίνηση αυτή «φυσική συνέχεια μιας ήδη κερδοφόρας σχέσης».

Η στρατηγική της Apple: ολοκληρωμένο οικοσύστημα ψυχαγωγίας

Η Apple δεν περιορίζεται στην απλή μετάδοση. Σύμφωνα με πληροφορίες, σχεδιάζει να ενσωματώσει τη Formula 1 σε ολόκληρο το οικοσύστημα των υπηρεσιών της — από το Apple TV+ και την εφαρμογή Sports, έως το Apple Music, τα Podcasts και το Apple News.

Στόχος της είναι η δημιουργία μιας διαδραστικής εμπειρίας, όπου η τεχνολογία, η μουσική και η ταχύτητα συνυπάρχουν.

Η Formula 1 στις ΗΠΑ: μια νέα εποχή

Η δημοτικότητα της Formula 1 στις ΗΠΑ έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια, χάρη σε σειρές όπως το “Drive to Survive” του Netflix και την είσοδο νέων Grand Prix σε Μαϊάμι και Λας Βέγκας.

Με την Apple πλέον στο τιμόνι, ο θεατής αναμένεται να βιώσει την πιο ολοκληρωμένη εμπειρία F1 που υπήρξε ποτέ.

Η συμφωνία αυτή δεν είναι απλώς εμπορική. Είναι η απόδειξη ότι η Formula 1 έχει γίνει πολιτισμικό φαινόμενο — και η Apple σκοπεύει να είναι εκεί για κάθε γύρο.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο