Πολυτέλεια: Πώς brands πολυτελείας προσελκύουν Ασιάτες καταναλωτές

Οίκοι μόδας από τον Ralph Lauren μέχρι την Prada μετατρέπουν χώρους λιανικής σε καφετέριες για να προσελκύσουν νέους αγοραστές

Πολυτέλεια: Πώς brands πολυτελείας προσελκύουν Ασιάτες καταναλωτές

Από τον Ralph Lauren μέχρι την Coach, την Louis Vuitton, την Dior και την Prada, οι μάρκες ένδυσης και πολυτελείας ανοίγουν καταστήματα στην Ασία για να συνδεθούν με καταναλωτές που δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη προτεραιότητα στις εμπειρίες έναντι των απτών αγορών.

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τη Gen Z, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coach, Τοντ Καν, στο «Squawk Box Asia» του CNBC τη Δευτέρα.

«Η Gen Ζ, σε όλο τον κόσμο, επικεντρώνεται πραγματικά στην αυτοέκφραση», είπε. «Τα καφέ έχουν ως στόχο την επέκταση αυτής της αυτοέκφρασης, αυτής της ιδέας της κοινότητας».

Πολλά άτομα της Gen Z είναι στην ευχάριστη θέση να μοιράζονται αυτή την «αυτοέκφραση» στο διαδίκτυο, με αποτέλεσμα τη δωρεάν διαφήμιση από στόμα σε στόμα για ιδέες όπως το παγωτό «τσίλι καβούρι» της Coach, το οποίο συνοδεύεται από ένα μάντου, ή τηγανητό ψωμάκι, στο νέο καφέ της στο Resorts World Sentosa.

Το νέο δέλεαρ

Τα γυαλιά ηλίου και τα μπρελόκ μπορεί να ήταν οι βασικές αγορές της υψηλής μόδας στο παρελθόν. Σήμερα, οι νέοι καταναλωτές μπορούν να πάρουν μια γεύση πολυτέλειας με λιγότερα χρήματα — με τις πρώτες αγορές να είναι φτιαγμένες από κέικ, αντί για πανάκριβο δέρμα.

Η προσφυγή της Coach στο φαγητό ξεκίνησε στην Ασία, δήλωσε ο Καν, όπου η εταιρεία πειραματίστηκε με διαφορετικές ιδέες για φαγητό και ποτό. Η μάρκα πρόκειται να ανοίξει ένα steakhouse με την επωνυμία Coach στο αεροδρόμιο Jewel Changi της Σιγκαπούρης τον Οκτώβριο.

Τελικά, τα στοιχεία της εταιρείας έδειξαν ότι τα καφέ είναι «ίσως η καλύτερη μορφή για εμάς», είπε.

Τα καφέ της Coach σε περιοχές με μεγάλη κίνηση πεζών είναι κερδοφόρα από μόνα τους, είπε. Επιπλέον, πωλούν περισσότερα εμπορεύματα, συχνά επειδή οι σύντροφοι των αγοραστών έχουν ένα μέρος για να ξεκουραστούν και να χαλαρώσουν, επιτρέποντας στους αγοραστές περισσότερο χρόνο να μείνουν, είπε.

«Όπου έχουμε καφέ, έχουμε δει κάπου μεταξύ 15% και έως 35% καλύτερα αποτελέσματα στο βασικό κατάστημα», είπε.

Η Coach διαθέτει περισσότερα από 980 καταστήματα παγκοσμίως και η πορεία της στο «εμπειρικό λιανικό εμπόριο» μπορεί να οδηγήσει στο άνοιγμα περισσότερων από 100 καφετεριών σε όλο τον κόσμο τα επόμενα τέσσερα χρόνια, είπε.

πολυτέλεια

Οι τιμές αυξάνονται, οι αγορές μειώνονται

Τα κέρδη στον κλάδο των ειδών πολυτελείας σχεδόν τριπλασιάστηκαν από το 2019 έως το 2024, σύμφωνα με την έκθεση The State of Luxury της McKinsey & Company που δημοσιεύθηκε τον Ιανουάριο. Ωστόσο, μεγάλο μέρος αυτής της αύξησης – περίπου το 80% – προήλθε από αυξήσεις τιμών και όχι από την αυξανόμενη ζήτηση, ανέφερε.

Τώρα, το μέλλον των εταιρειών ειδών πολυτελείας είναι λιγότερο βέβαιο, με τις πωλήσεις να μειώνονται κατά 2% το 2024, με αποτέλεσμα την πρώτη επιβράδυνση σε πραγματικό χρόνο στον κλάδο εδώ και 15 χρόνια, εξαιρουμένης της πανδημίας, σύμφωνα με την εταιρεία συμβούλων διαχείρισης Bain & Company.

«Η παραδοσιακή ευρωπαϊκή πολυτέλεια έχει αυξηθεί 10 φορές σε σχέση με πριν από 15 ή 20 χρόνια», δήλωσε ο Kan της Coach.

«Δεν νιώθω καλά που πρέπει να λέω σε κάποιον ότι πρέπει να εξοικονομήσει τέσσερις μήνες μισθού για να αγοράσει μια τσάντα», είπε. «Το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντος μας πωλείται μεταξύ 300 και 500 δολαρίων και αυτό για ένα νέο άτομο είναι πολύ εφικτό».

Ωστόσο, είπε ο Καν, η στρατηγική της Coach δεν έχει να κάνει μόνο με την προσέλκυση της Gen Ζ.

«Σύντομα, θα μιλάμε για τη Γενιά Άλφα», είπε.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο