Prada: «Θερμό» το εννεάμηνο για τον όμιλο – Η Miu Miu και τα… κάστανα

Τα... κάστανα από τη φωτιά βγάζει για ακόμη μια χρονιά η Miu Miu γα λογαριασμό του ομίλου Prada

Prada: «Θερμό» το εννεάμηνο για τον όμιλο – Η Miu Miu και τα… κάστανα

Εντυπωσιακή ήταν η αύξηση των πωλήσεων του ομίλου Prada το εννεάμηνο, καθώς η σταθερή ζήτηση για τη μάρκα Miu Miu αντιστάθμισε τη μείωση στις πωλήσεις της ομώνυμης μάρκας του ομίλου, για ακόμη μια φορά.

Αρκεί να δει κανείς τα πρόσφατα οικονομικά στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν στα 4,07 δισεκατομμύρια ευρώ (465 δισεκατομμύρια δολάρια), σημειώνοντας άνοδο 6,3% σε ετήσια βάση. Οι πωλήσεις της Miu Miu, η οποία είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στους νεότερους πελάτες, αυξήθηκαν κατά 41% την ίδια περίοδο.

Τα 19 τρίμηνα της Prada

Η Prada έχει πλέον σημειώσει 19 συνεχόμενα τρίμηνα ανάπτυξης, γεγονός που επιβεβαιώνει «τη δύναμη των εμπορικών σημάτων μας και την εγκυρότητα της στρατηγικής μας», επισήμανε ο Patrizio Bertelli, πρόεδρος και εκτελεστικός διευθυντής του ομίλου Prada.

Σύμφωνα με το Bloomberg, οι προσδοκίες για βελτίωση στον κλάδο των πολυτελών προϊόντων έχουν αυξηθεί τις τελευταίες ημέρες, μετά την ανακοίνωση των στοιχείων πωλήσεων από ορισμένους ευρωπαϊκούς οίκους μόδας, τα οποία υποδηλώνουν ότι η πτώση της ζήτησης ενδέχεται να επιβραδύνεται.

Prada

Ο CEO της Prada, Andrea Guerra

Κατά το τρίτο τρίμηνο, οι καθαρές πωλήσεις της μάρκας Prada μειώθηκαν κατά 0,8% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, λιγότερο από την πτώση 1,7% που ανέμεναν οι αναλυτές. Οι πωλήσεις της μάρκας Miu Miu αυξήθηκαν κατά 29%, «ωθούμενες από την ευρεία εκτίμηση σε όλες τις κατηγορίες και γεωγραφικές περιοχές», σύμφωνα με την εταιρεία.

Παρ’ όλα αυτά, η μάρκα Miu Miu, δημοφιλής στους καταναλωτές της Gen Z, αντιμετωπίζει δύσκολες συγκρίσεις με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, όταν οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 105%.

Ο Andrea Guerra, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Prada, τόνισε στους επενδυτές πως το γεγονός ότι η Miu Miu «διατήρησε μια σταθερή πορεία ανάπτυξης για 4 χρόνια, συμπεριλαμβανομένου αυτού του τριμήνου που αντιμετώπιζε τριψήφιες συγκρίσεις», έδειξε την «υγεία» της μάρκας και του ευρύτερου ομίλου.

Ο κλάδος των πολυτελών προϊόντων βρίσκεται σε σημείο καμπής μετά την εξαιρετική δεκαετία του 2010

Αλλαγή κλίματος;

Την περασμένη εβδομάδα, η LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE, ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελών προϊόντων στον κόσμο, ανακοίνωσε την επιστροφή στην αύξηση των πωλήσεων κατά το τρίτο τρίμηνο. Η Kering SA, ιδιοκτήτρια της Gucci, εξέπληξε επίσης θετικά τους επενδυτές, αφού κατέγραψε μικρότερη από την αναμενόμενη μείωση των πωλήσεων το τρίτο τρίμηνο, με τη ζήτηση για τα πολυτελή προϊόντα της εταιρείας να βελτιώνεται στη Βόρεια Αμερική.

Η ιταλική εταιρεία μόδας Brunello Cucinelli SpA επανέλαβε επίσης πρόσφατα τον στόχο της για αύξηση των πωλήσεων για ολόκληρο το έτος και δήλωσε ότι παρατηρεί πολύ θετικές πωλήσεις σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές.

Ωστόσο, ορισμένοι αναλυτές είναι επιφυλακτικοί όσον αφορά την ανάκαμψη του κλάδου συνολικά. Σε σημείωμα που δημοσιεύθηκε την περασμένη εβδομάδα, οι αναλυτές της Berenberg έγραψαν ότι «ο κλάδος των πολυτελών προϊόντων βρίσκεται σε σημείο καμπής», αναφέροντας την πίεση στην Κίνα, τη μείωση των εισοδημάτων των φιλόδοξων καταναλωτών και την αλλαγή των συνηθειών των νεότερων αγοραστών ως παράγοντες που έχουν αναδιαμορφώσει το τοπίο μετά την «εξαιρετική» δεκαετία του 2010.

OT Originals
Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο