Με έσοδα 3,596 δισεκατομμυρίων ευρώ, έκλεισε τους πρώτους εννέα μήνες η Puig, αυξημένα κατά 7% σε like-for-like (σε σταθερό εύρος και συναλλαγματικές ισοτιμίες, LFL) και 4,9% υψηλότερα σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.
Στο τρίτο τρίμηνο, οι πωλήσεις ανήλθαν σε 1,297 δισεκατομμύρια ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 6,1% σε σχέση με το LFL και 3,2% σε σχέση με τα δημοσιευμένα στοιχεία, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωση που κατατέθηκε την Πέμπτη στην Εθνική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς της Ισπανίας (CNMV).
Σταθερότητα για την Puig
Ο εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρείας, Marc Puig, δήλωσε ότι ήταν ένα σταθερό τρίμηνο «υποστηριζόμενο από τη βιώσιμη ανάπτυξη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς και από τη δύναμη» των εμπορικών σημάτων.
«Αντιμετωπίζουμε την χριστουγεννιάτικη καμπάνια με απόλυτη αυτοπεποίθηση, χάρη στις ισχυρές εκτελεστικές μας δυνατότητες, την πειθαρχημένη διαχείριση και τις αξιοσημείωτες κυκλοφορίες όπως το «La Bomba» της Carolina Herrera», πρόσθεσε.
Η εταιρεία premium καλλυντικών σημείωσε ότι τα αποτελέσματα για την περίοδο δείχνουν «συνεπή εκτέλεση και ισχυρή ανθεκτικότητα σε όλες τις κατηγορίες», γεγονός που της επέτρεψε να αντισταθμίσει την επιβράδυνση στην αγορά αρωμάτων και τον αντίκτυπο των συναλλαγματικών ισοτιμιών.
Ξεχωριστά, η Puig δήλωσε ότι θα πραγματοποιήσει την Ημέρα Κεφαλαιαγοράς στις 16 και 17 Απριλίου 2026.

Ετοιμάζεται για τα Χριστούγεννα
Η εταιρεία τόνισε επίσης ότι η αυξημένη ορατότητα μετά την «πώληση» της χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της επιτρέπει να επιβεβαιώσει τις προοπτικές ανάπτυξης πωλήσεων LFL για φέτος στην περιοχή του 6% έως 8%.
«Η εταιρεία αναμένει ότι η ανάπτυξη θα κυμανθεί γύρω στο μέσο αυτού του εύρους», πρόσθεσε η εταιρεία, επαναλαμβάνοντας τις προσδοκίες για επέκταση του προσαρμοσμένου περιθωρίου EBITDA, σύμφωνα με τη βελτίωση που καταγράφηκε το 2024.
Σύμφωνα με το Fashion Network, αυτές οι προοπτικές αντανακλούν την εμπιστοσύνη στις εκτελεστικές της δυνατότητες και τη δύναμη των εμπορικών σημάτων της, παράλληλα με μια ανθεκτική απόδοση σε όλα τα τμήματά της.
Η αμερικανική αγορά αντιπροσώπευε το 37%, με 1.331 εκατομμύρια ευρώ (αύξηση 7,8%) έως τον Σεπτέμβριο
Οι «χρυσοί» τομείς της Puig
Ανά τομέα, τα αρώματα και η μόδα σημείωσαν πωλήσεις 2,617 δισεκατομμυρίων ευρώ, αυξημένες κατά 6,4% σε σχέση με το όριο πωλήσεων (LFL) και αντιπροσωπεύοντας το 73% του συνόλου.
Το τρίτο τρίμηνο, κατέγραψε πωλήσεις 932 εκατομμυρίων ευρώ, αυξημένες κατά 2,8%, «αντανακλώντας την αναμενόμενη συγκράτηση στις παγκόσμιες αγορές αρωμάτων και τον αντίκτυπο των συναλλαγματικών ισοτιμιών».
Ο κλάδος μακιγιάζ έκλεισε την περίοδο με έσοδα 569 εκατομμυρίων ευρώ, αυξημένα κατά 8,3%, και το τρίτο τρίμηνο κατέγραψε πωλήσεις 230 εκατομμυρίων ευρώ, αυξημένες κατά 18,8%, «χάρη στη συνεχιζόμενη καινοτομία, τη διαρκή επιτυχία της Charlotte Tilbury και την ισχυρή απόδοση του καναλιού λιανικής, καθώς και την ενσωμάτωση με την Amazon στις Ηνωμένες Πολιτείες».
Τέλος, ο κλάδος περιποίησης δέρματος κατέγραψε έσοδα 410 εκατομμυρίων ευρώ, αυξημένα κατά 9,2% έως τον Σεπτέμβριο, και 135 εκατομμυρίων ευρώ το τρίτο τρίμηνο, αυξημένα κατά 10,5%.
Ανά περιοχή, η περιοχή EMEA αντιπροσώπευε το 53% των πωλήσεων της Puig, με 1,898 δισεκατομμύρια ευρώ, αύξηση 3,9% έως τον Σεπτέμβριο, και 699 εκατομμύρια ευρώ, αύξηση 4,2%, στο τρίτο τρίμηνο.
Η αμερικανική αγορά αντιπροσώπευε το 37%, με 1.331 εκατομμύρια ευρώ (αύξηση 7,8%) έως τον Σεπτέμβριο και 464 εκατομμύρια ευρώ (αύξηση 2,3%) στο τρίτο τρίμηνο.
Τέλος, η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού «διατήρησε την ισχυρή της απόδοση», με πωλήσεις 368 εκατομμυρίων ευρώ έως τον Σεπτέμβριο, αύξηση 23%, και 134 εκατομμύρια ευρώ στο τρίτο τρίμηνο, αύξηση 35,8%, με την εταιρεία να σημειώνει ότι είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή.
 
  
  
  
  
 





































![Wall Street: Τι την στοιχειώνει αυτό το Halloween [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/10/ΗΠΑ-halloween-2.png)
